• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Úprava MV6
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Pidivec
Monday 17 June 2013 - 21:19:09 Citovat
Host
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat a zároveň poradit s již zkušenými a určitě ostřílenými borci, kteří se v Oplech vyznají a znají každý její díl tak jako své boty.
Koupil jsem si Omegu MV6 a mám v plánu udělat takovou ,,menší,, úpravu. Co se týče karoserie a podvozkové skupiny včetně brzd nemám problém, ale jelikož netuším jak a co si můžu k těmhle motorům dovolit tak bych se chtěl nejraději poradit.
Můj plán je asi takoví, že bych z toho udělal přeplňovaný monstrum. Chci se zeptat jestli nemáte zkušenosti nebo nevíte jaké turba na to použít a co všechno udělat pro to, aby výkon byl něco málo nad 300kobyl.
Auto chci využívat k závodním účelům a převážně s tím jezdit ,,dveřma na před,, Je to vůbec reálné chtít po tomhle motoru takoví výkon?

Moc vám děkuji za rady, a pokud si myslíte, že jsem blázen tak jsem a miluji výzvy, takže benzínu ZDAR !!!
Colommbo
Monday 17 June 2013 - 23:02:58 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Odkaz Ale my jsme tady spíš takoví normální lidi... !!(a)

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Host
Tuesday 18 June 2013 - 07:32:29 Citovat
Host
Colommbo napsal ...

Odkaz Ale my jsme tady spíš takoví normální lidi... !!(a)



Normální lidi? Celkem nuda ne? Když chci něco dokázat tak pro to něco dělám. Pojďme do toho! Je přece nuda řešit každodenní problémy s tím, že někomu nefunguje motorek do ostřikovačů. [tím se nechci nikoho samozřejmě dotknout]
Martas
Tuesday 18 June 2013 - 08:14:28 Citovat
Host
Host napsal ...

Colommbo napsal ...

Odkaz Ale my jsme tady spíš takoví normální lidi... !!(a)



Normální lidi? Celkem nuda ne? Když chci něco dokázat tak pro to něco dělám. Pojďme do toho! Je přece nuda řešit každodenní problémy s tím, že někomu nefunguje motorek do ostřikovačů. [tím se nechci nikoho samozřejmě dotknout]


Bohuzel budes muset navstivit jiny nez tento nudny web, muzes zkusit treba zde Odkaz sice se ted uz asi rok a pul zabyva predevsim LPG ale dle jeho prispevku z minulusti tu bohate zkusenosti s tuningem a rozskakovanim motoru ma.
Colommbo
Tuesday 18 June 2013 - 09:12:12 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Host napsal ...

Normální lidi? Celkem nuda ne? Když chci něco dokázat tak pro to něco dělám. Pojďme do toho! Je přece nuda řešit každodenní problémy s tím, že někomu nefunguje motorek do ostřikovačů. [tím se nechci nikoho samozřejmě dotknout]

Za mě osobně - už nepotřebuju nic dokazovat sobě ani druhým, na to jsem už dost velkej a dokonce si myslím, že jsou v životě daleko důležitější věci, než jezdit autem dveřma napřed - třeba zrovna pomoct někomu, když mu přestane fachčit motorek do ostřikovačů (tím se nechci nikoho samozřejmě dotknout)... Ale, jak píšu, to je můj osobní náhled a třeba ti tu někdo zkušenej poradí... !_;


W124 E320 Coupé - u mě dobrý
JardaB
Tuesday 18 June 2013 - 09:40:00 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jinak k to mu motoru - bez vetsich uprav myslim vetsi rezervy nema, vzadu je chlazeni nic moc uz v zakladu, klika taky neni zrovna predimenzovana a chladic oleje ve vode je prusvih, pokud se olej hodne ohreje - IMHO to pak nestiha vzadu chladit... Ale to by se samo dalo predelat na normalni vzduchovej, ale dodelat preplnovani (asi kompresory?) to vypada draze, par projektu se na netu da najit.
Ja osobne, pokud by mi uz takhle hrablo, bych si koupil rovnou odpovidajici auto

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
KopA
Tuesday 18 June 2013 - 11:51:18 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Pídivče obecně se tyhle úpravy na MV6 nedělají - většinou se mění motor za řadovej 6ti válec z Omegy A a ten se oturbovává (jde to u něj lépe ať už kvůli místu v mot.pro. nebo spolehlivosti) prostě ta V6 na to není vhodná.
Ovšem dnes bych se už pomalu zamýšlel nad výměnou za 2.8 turbo z insignie OPC (cca 320 PS) nebo něčeho podobného moderního. Myslím že už se to na vrakárnách pomalu objevuje.

Předělat MV6 lze ale nejprve bych počítal -> Písty, ojnice, šrouby, turbo(a), svody, programovatelna ECU, příp. úprava komprese, atd.

Pár fotek - upozorňuju že jsou jediný co jsem kdy našel nebo viděl.
Odkaz
Odkaz

Účel tento? Odkaz

[ Upraveno Tuesday 18 June 2013 - 11:57:13 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
lesak
Tuesday 18 June 2013 - 12:36:35 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
úpravou těchto motorů jsem se docela dlouho zbýval a jedniná rozumná úprava pro zvýšení výkonu je koupit kompresor kit přímo určený pro omegu a pro tento motor se v německu se prodává.(nevím už žádný odkaz)Ale napiš do vyhledávače omega V8)Existuje několik variant s rozlišením výkonu,před dvěma roky začínala cena na 5500euro ale je to komplet kit na přestavbu.S turbem u těchto motorů je to velmi složité protože budeš zatěžovat jen jednu výfukovou větev a nedokážeš ho pořádně odladit .Kdežto kompresor nemusí být neustále v činosti protože má elektromagnetickou spojku (jako klima kompresor)a zapneš ji jen tehdy když chceš výkon.
Další dost uplatňovaná přestavba je namontovat V8 z BMW normálně se tam vejde.Další možnost ale nedostupná je sehnat omegu z roku 2001-2002 která byla určena pro ameriku a namontovali tam motor HEMI o výkonu mám tucha přes 380kw ale bylo jich vyrobeno jen 150ks.Taky byl vyroben prototyp Omegy V12.

[ Upraveno Tuesday 18 June 2013 - 12:39:16 ]

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Jiřik
Tuesday 18 June 2013 - 20:05:03 Citovat
Host
Konečně zajímavé vlákno
Marťasi, díky za ocenění s kontroverzním nádechem _;
Opravdu to byla poslední dobou už dost nuda. Když o tom přemýšlím, tak tři sta koní uvařit z vody asi opravdu nepůjde, ale kdyby Ti Pidivče stačilo řekněme 185-190kW, dalo by se to z toho motoru vydindat i bez drahého přeplňování. Hlavně je z toho auta co vyhazovat, někde jsem to tady uváděl, zbytečných sto kg tam určitě najdeš, tím bych začal.
Teď přes léto bych rád dal pořádně dohromady motor mé Vectry GTS, je to něco podobného, akorát tam jsou takový nesmysly, jako klapka by-wire, deset lambd a podobně.
Dostane nové kroužky, gufera, katy pryč, vybroušení sacích kanálů až k sedlům pomocí lamelových kotoučků, dále nechám u šikovného řemeslníka zvětšit škrticí klapku aspoň o dva mm, zvýšit kompresní poměr na 11,3:1 odfrézováním hlav a kapes pro ventily kvůli provozu na LPG.
Předpokládané parametry na plyn: 167kW/6300 ot., 300Nm/4200, Vmax:257km/h, zrychlení: 7,2 s, kombinace 11 litrů LPG na sto.
------------------------------------------------------------------------------------
rozdíl mezi námi je ten, že já chci zachovat momentovou křivku a dál si jezdit kolem dvou-čtyř tisíc, což u Tebe nepřichází v úvahu. Ty potřebuješ instalovat pořádné vačky, bez nich to nepojede. Pokud se máme řekněme s celkovými úpravami vejít do 60 tis. a stačilo by do 200kW, nechal bych je vyrobit u Pipercams. Lepší ale je úplně individuální výroba u některého z českých úpravců.
Tohle je stupidní stránka, ale je moc dobře vidět snímek vysokokompresního pístu v bloku:
Odkaz
to je další krok. Dále pak vyhodit sání a místo něj throttle bodies s vstřikovači třeba 400cc. Pumpa to utáhne. Výfuk v průměru 65mm s jedním koncákem a pak dát doladit soft k někomu šikovnému výhradně na motorovou brzdu.
To dochlazování oleje 10W-60 bude taky moc fajn.

vrgadaa
Wednesday 19 June 2013 - 20:41:03 Citovat
Host
takze ode mne jako vzdy MV6 motor je srot, zrovna minuly tyden jsem z nejake takove koupil hodne zalevno kola, protoze se rozstrelil motor, zbytecna namaha a vyhozeny prachy. Sel bych do poradnyho auta, co uz ma slusny vykon uz v zakladu a nevrtal bych do nepovedeno vidlicovaho sestivalce, ktery je rad, ze je rad. Ale kdo chce kam, ale na ma slova dojde:-)

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3125 sec,0.2540 z toho dotazů.