Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Úprava MV6 |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | Tak včera kroužky na Z32SE jen originál Opel: 6X 2075,- __; Celkem předběžně částečná GO za 20 tis... | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Hlaseni, Nemecko dobry, nakonec jsme museli jet dvema 21let starymi veteran (legacy a omega), prilezitost otestovat maximalku se nekonala, ale naprosto bez problemu. Maji zajimavy plyn. Musi se pujcit redukce (kauce 50ecel) a ta se nasroubuje dostredu a na tu se pak jeste nasroubuje LPG pistole (samoobsluha). V Berline (zapadnim) asi neni moznost zadarmo parkovat (v noci jo a pak je to hodina eurp) | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak se jen potvrdila Tvoje teorie o jejich spolehlivosti Já teď repasuji ten motor Z32, už má kompresní poměr 10,5, víc to nešlo, musely by se dělat kapsy pro ventily. Lámaný ojnice jsou klasika, válce dobrý, ale nelíbily se mi písty- mají asymetrické čepy, což ústí ve stranové namáhání a mírné přidírání vodicích ploch z jedné strany. Holt se kultivovanosti chodu podřídila životnost. Kvůli tomu přecházím na olej Edge 10W-60. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Nakonec prý tento olej je top, tak jsem ho koupil : Odkaz tato viskozita by měla z velké míry snížit spotřebu oleje (sedm z osmi majitelů Alf a Hond doporučuje 10W-60 ) | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Nevím, je-li top, ale co jsem koukal na technický list, tož je opravdu hodně, hodně dobrý... _; Že se obecně oleje 10W60 dávají do motorů Alf (hlavně TS) je celkem známá věc, u Hondy mě to trošku překvapuje a jen bych ještě doplnil další značku, kde se tyto oleje s úspěchem používají - se souhvězdím Kuřátek ve znaku... P.S. V zimě za tuhých mrazů si hydroštely po startu asi trochu zacvrlikají, ale jinak fakt dobrý... _; W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ne u všech Hond, jen u těch zajímavých motorů: 2.2DOHC VTEC 138kW nebo 2.0VTEC type-R 147kW nebo 2.0 z S2000 ta má myslím 180kW (dvoulitr atmosféra !!) některé písty jsem měl na jedné straně přidřené, jsou dost krátké, vrtání mají 87,4mm a navíc ty nešťastné asymetrické čepy je to tak o 3mm stranově posunutý. U obou řad směrem dopředu po směru jízdy, tzn. písty v každé řadě jsou obráceně. Takový motor prostě potřebuje nepřestřižitelný olejový film na povrch válců. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | P.S. na kuřátka bych Vrgadovi nesahal | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | jj, myslím, že ty PAO a estery v oleji na to budou jak dělaný a Vrgaadovi se omlouvám... !!(a) W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Hlavy mi dělá jeden machr v Kralovicích, je v důchodovém věku a koupil dokonalou mašinu za půldruhého milionu, dělá to naprosto přesné rovinné plochy, lízne to o 0,50, jemně zafrézuje sedla, vymění gufera, vyčistí ventily a kanály. Prý byly dvě péra zlomená, takže oprava právě včas. Dřív jsem si hlavy dělal sám, ale kam se na takovou přesnou práci hrabe nějaké lapování brusnou pastou, že? Jediná nevýhoda je, že mám už deset dní auto rozdělané na rampě na dvorku. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak už Z32XE týden frčí, jsem v tom celkem za 20 tis. Jen ať prťka vydrží !! | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 | |