• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Úprava MV6
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Wednesday 19 June 2013 - 20:48:25 Citovat
Host
a kdyz uz by to mela byt beckova omega, tak jedine tato
Odkaz
...
tj prestavba na radovy sestivalec a pokud by to melo stat za to tak ne 3litr ale 4litr 200kW, ne ze by nebyly, ale zacinaji bt vzacne jak modry mauricius. A samozrejme ohlidat, aby to melo samosvor
vrgadaa
Wednesday 19 June 2013 - 21:00:26 Citovat
Host
a je to o penzich, lze treba zkanibalizovat lotus omegu a motor narvat do beckove kastle, sice to pojede hure nez original, ale spatny to rozhodne nebude
...
Odkaz
lesak
Wednesday 19 June 2013 - 23:19:28 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
vrgadaa já vím že jsi měl špatnou zkušenost ale já měl motor MV6 ve vectře a dost upravený (snížené hlavy vačky z i500 zvětšené leštěné kanály a další drobnosti)a docela jsem mu dával čočku a nemohl jsem si na něj za 6 let (z toho 4 roky 3,0)ztěžovat.Je pravda že ten mladík co ji ode mě koupil zadřel během roku motor ale to není vina motoru ale člověka,když neotevřeš celý rok kapotu tak si říká o průser.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Jiřik
Thursday 20 June 2013 - 07:43:00 Citovat
Host
Vrgado, Tvé rady jsou opravdu o dost velkých penězích __;
Myslím, že kdyby kdokoliv z nás sehnal atmosféru 4.0, tak si k tomu koupí klidně několik béčkových kastlí za sebou a nenechá to nikomu dalšímu, o Lotusu se tady vůbec bavit nebudem, to je mlácení prázdný slámy.
lesak
Thursday 20 June 2013 - 08:07:42 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
A sehnat lotus nebo ten 4,0 s nabouranou kastlí aby se vyplatilo použít jen motor to by byla také sakra náhoda,nehledě na to kolik by ta bouračka stála.Rozumější je sehnat nabořeného BMW a přendat to i s elektrikou.Ten kdo toto bude chtít dělat tomu se prostě líbí Opel má čas a baví si s tím hrát,ten kdo chce jen jezdit s nadupaným autem a nemá čas to dělat nebude a koupí si rovnou nějaké jiné auto.Já už také nemám čas si hrát s úpravama proto jsem odešel od Opla.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
vrgadaa
Thursday 20 June 2013 - 12:36:11 Citovat
Host
tak jinak, trvam na tom, ze tunit MV6ku jsou vyhozene prachy a dobre vim, ze existuji kity s kompresorem ale neni to rozhodne nic levneho. Zalezi, co clovek chce. Hrabat se v neperspektivnim motoru a vyhazovat zbytecne penize oknem anebo si poridit za levno vykonne auto s poradnym fun faktorem a to omega nebude nikdy zadna-to je rodinny sedan(kombik) zvladajici rychlejsi presuny po rovinkach nemeckych dalnic, nic vic nic min (mam sestou omegu)
...
Za nejrozumnejsi povazuji navstivit server sportovnivoz.czy, zadat tam minimalni kilowaty-videl bych to na 200kW+, cenovy strop a pak uz je to dle vkusu kazdeho soudruha. Ma to li byt zadokolka, ctyrkolka a za par korun vypadne dost aut na vyblbnuti a rychlou ztratu ridicaku.
...
Momentalne je tam napriklad i nejake BMW s dodelavkou turba, kdyz uz to ma byt tuning a s tim to urcite pujde dobre dvermi napred do zatacek s naslednym priplesknutim dvermi o nejaky mohutny strom v zatacce.
...
Ale MV6ka je opravdu srot a pekny kola z teto zdechle motorizace jsem opravdu koupil za 500korun kus obute do 205/65r15 V94 tak na dve sezony, pan se to po zkusenostech s timto krapem rozhodne nechstal opravovat a rad mi je privezl az do baraku:-)
Colommbo
Thursday 20 June 2013 - 12:39:20 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
MV6 není šrot, ale jinak máš v podstatě pravdu...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Gumidek83
Thursday 20 June 2013 - 15:14:27 Citovat
Host
ono asi všechny opel 16V motory jsou naprd. hlučne a olej papajicí. a ty V6 asi nebudou jiný( i když ja si na spotřebu oleje nestěžuju, omega mi žere 00 prd) po zkušenostech z alfou 156 1.8 TS a Omegou 2.0 16V a Astrou G X16XEL i Fiat marea 1.6 16V si tyto auta si dost přihnuly olejíčku. Ale zase ten fiat jel neskutěčně na 1.6 ku
vrgadaa
Thursday 20 June 2013 - 15:44:21 Citovat
Host
Můj plán je asi takoví, že bych z toho udělal přeplňovaný monstrum...výkon byl něco málo nad 300kobyl....s tím jezdit ,,dveřma na před... je vůbec reálné chtít po tomhle motoru takoví výkon?
............................
a taky dle formulaci neni vylouceno, ze si z oplistu na tomto foru dela prdel nejake pubertalni decko, zatim neovladajici ani gramatiku a majici ridicak tak na kolobezku a nebylo by to poprve
.............................
u mne zraly olej vsechny omegy a po pravde ten beckovy sestivalec asi nejmin,ale to nejak nepovazuji za vadu
Jiřik
Friday 21 June 2013 - 20:12:40 Citovat
Host
Když porovnávám šestiválcový V6 od Opelu s motory jiných značek, zas tak špatné to není. Nevím, jakou životnost by měl motor 30XE při stálém provozování v otáčkách 4-7 tisíc, dvoulitr 20XE v mé bývalé Astře to ale zvládá velmi dobře už nějakých dvacet let (je teď ve třetí kastli) Je tedy pravda že má kované písty a ventily plněné sodíkem (originál), ale zatím je to top top nej motor, co jsem kdy měl. Bude Z32SE stejně dobrý? Uvidíme po repasi................

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1999 sec,0.1648 z toho dotazů.