Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Úprava MV6 |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | a kdyz uz by to mela byt beckova omega, tak jedine tato Odkaz ... tj prestavba na radovy sestivalec a pokud by to melo stat za to tak ne 3litr ale 4litr 200kW, ne ze by nebyly, ale zacinaji bt vzacne jak modry mauricius. A samozrejme ohlidat, aby to melo samosvor | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | a je to o penzich, lze treba zkanibalizovat lotus omegu a motor narvat do beckove kastle, sice to pojede hure nez original, ale spatny to rozhodne nebude ... Odkaz | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | vrgadaa já vím že jsi měl špatnou zkušenost ale já měl motor MV6 ve vectře a dost upravený (snížené hlavy vačky z i500 zvětšené leštěné kanály a další drobnosti)a docela jsem mu dával čočku a nemohl jsem si na něj za 6 let (z toho 4 roky 3,0)ztěžovat.Je pravda že ten mladík co ji ode mě koupil zadřel během roku motor ale to není vina motoru ale člověka,když neotevřeš celý rok kapotu tak si říká o průser. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Vrgado, Tvé rady jsou opravdu o dost velkých penězích __; Myslím, že kdyby kdokoliv z nás sehnal atmosféru 4.0, tak si k tomu koupí klidně několik béčkových kastlí za sebou a nenechá to nikomu dalšímu, o Lotusu se tady vůbec bavit nebudem, to je mlácení prázdný slámy. | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | A sehnat lotus nebo ten 4,0 s nabouranou kastlí aby se vyplatilo použít jen motor to by byla také sakra náhoda,nehledě na to kolik by ta bouračka stála.Rozumější je sehnat nabořeného BMW a přendat to i s elektrikou.Ten kdo toto bude chtít dělat tomu se prostě líbí Opel má čas a baví si s tím hrát,ten kdo chce jen jezdit s nadupaným autem a nemá čas to dělat nebude a koupí si rovnou nějaké jiné auto.Já už také nemám čas si hrát s úpravama proto jsem odešel od Opla. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | tak jinak, trvam na tom, ze tunit MV6ku jsou vyhozene prachy a dobre vim, ze existuji kity s kompresorem ale neni to rozhodne nic levneho. Zalezi, co clovek chce. Hrabat se v neperspektivnim motoru a vyhazovat zbytecne penize oknem anebo si poridit za levno vykonne auto s poradnym fun faktorem a to omega nebude nikdy zadna-to je rodinny sedan(kombik) zvladajici rychlejsi presuny po rovinkach nemeckych dalnic, nic vic nic min (mam sestou omegu) ... Za nejrozumnejsi povazuji navstivit server sportovnivoz.czy, zadat tam minimalni kilowaty-videl bych to na 200kW+, cenovy strop a pak uz je to dle vkusu kazdeho soudruha. Ma to li byt zadokolka, ctyrkolka a za par korun vypadne dost aut na vyblbnuti a rychlou ztratu ridicaku. ... Momentalne je tam napriklad i nejake BMW s dodelavkou turba, kdyz uz to ma byt tuning a s tim to urcite pujde dobre dvermi napred do zatacek s naslednym priplesknutim dvermi o nejaky mohutny strom v zatacce. ... Ale MV6ka je opravdu srot a pekny kola z teto zdechle motorizace jsem opravdu koupil za 500korun kus obute do 205/65r15 V94 tak na dve sezony, pan se to po zkusenostech s timto krapem rozhodne nechstal opravovat a rad mi je privezl az do baraku:-) | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | MV6 není šrot, ale jinak máš v podstatě pravdu... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Gumidek83 |
| ||
Host | ono asi všechny opel 16V motory jsou naprd. hlučne a olej papajicí. a ty V6 asi nebudou jiný( i když ja si na spotřebu oleje nestěžuju, omega mi žere 00 prd) po zkušenostech z alfou 156 1.8 TS a Omegou 2.0 16V a Astrou G X16XEL i Fiat marea 1.6 16V si tyto auta si dost přihnuly olejíčku. Ale zase ten fiat jel neskutěčně na 1.6 ku | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Můj plán je asi takoví, že bych z toho udělal přeplňovaný monstrum...výkon byl něco málo nad 300kobyl....s tím jezdit ,,dveřma na před... je vůbec reálné chtít po tomhle motoru takoví výkon? ............................ a taky dle formulaci neni vylouceno, ze si z oplistu na tomto foru dela prdel nejake pubertalni decko, zatim neovladajici ani gramatiku a majici ridicak tak na kolobezku a nebylo by to poprve ............................. u mne zraly olej vsechny omegy a po pravde ten beckovy sestivalec asi nejmin,ale to nejak nepovazuji za vadu | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Když porovnávám šestiválcový V6 od Opelu s motory jiných značek, zas tak špatné to není. Nevím, jakou životnost by měl motor 30XE při stálém provozování v otáčkách 4-7 tisíc, dvoulitr 20XE v mé bývalé Astře to ale zvládá velmi dobře už nějakých dvacet let (je teď ve třetí kastli) Je tedy pravda že má kované písty a ventily plněné sodíkem (originál), ale zatím je to top top nej motor, co jsem kdy měl. Bude Z32SE stejně dobrý? Uvidíme po repasi................ | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 | |