• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Úprava MV6
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Saturday 22 June 2013 - 09:44:19 Citovat
Host
kvuli hodne spatne zkusensti nejsem objektivni, asi to neni uplne osizeny motor a asi se najdou i horsi, zvuk to melo rozhodne peknej a momentovou charakteristiku taky peknou.
...
Ale vytaceji mne zbytecna kurvitka, jako je korodujici mezichladic oleje mezi hlavama, plastove kroutici se kryty s nasledkem utopenych svicek v oleji a pripadnym pozarem motoru, nesmyslne umistena elektronicka a kazici se zapalovaci kostka ke svickam, odchazejici cidla imobilizujici auto, mizerne vyreseny displej palubniho pocitace, nepristupny termostat vymenitelny jen jako komplet i s kolenem, zanasejici se EGR a jeste by se asi naslo vcetne protacejici se remenice na kice!-). Protoze nic takoveho predchudce radovy sestivalec nemel a navic jede vyrazne lepe, udelali soudruzi v NDR nekde chybu. takze za mne palec dolu. A rozhodne to neni motor na nejaky brutalni tuning a podvozkove to taky neni sportak
JardaB
Saturday 22 June 2013 - 10:50:02 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Hele, asi te nejaky servis tahal za fusekli ale ty zavady IMHO nejsou zdaleka jak popisujes... Mel jsem uz 4 Omegy, na jediny odesel snimac otacek, coz je taky jediny snimac, bez ktereho to nejede, zapalovaci modul na dvou, ale da se sehnat za par tisic a je klid, vika se daji pretesnit a chladic oleje nema duvod korodovat, pokud je spravna chladici kapalina. Termostat neodchazi a staci taky vymenit vlozka. atd...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
lesak
Saturday 22 June 2013 - 11:38:37 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Vrgadaa měl špatnou zkušenost ale bohužel s ním musím souhlasit.Jelikož víte že se opravami aut živím (už 22 let) tak mohu porovnávat četnost poruch u různých aut a musím říct že bohužel Opla už nikdy nebudu mít natož Dti.Četnost poruch které se neustále opakují bez příčiny řidiče je u Opla enormní( snímače otáček zapalovací lišty atd) a opravdu nejsem tak bohatý a nemám čas na to abych neustále řešil nějakou poruchu nebo problém.V6 motory mají své mouchy a na nějaký brutální tuning se fakt nehodí ani to nelze realizovat za rozumné peníze.
Ale když někdo chce radu jak to a to upravit tak mu nerozmlouvám aby si koupil jiné auto ale prostě mu poradím jak na to a řeknu mu svůj názor na tu konkrétní věc.Oply jsou hezká auta ale bohužel zaspali vývoj a už ho jen těžko dohoní.Třeba jak u insignií odcházejí podvozky nenapravili to ani u faceliftu který přijde teď na trh.Doba Oplů je bohužel pryč.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
vrgadaa
Saturday 22 June 2013 - 12:33:59 Citovat
Host
a ja mam vetsi babovicku, hec:-) Ja tech omeg mel celkem 6 a dve stale provozuji a maji pres dvacet let (radove sestivalce s promennym sanim dualram-zlaty vek opla). Vsechny byly ackove s vyjimkou toho V6 omylu a takovy to bylo pritom krasny auto, bohuzel to nestalo, tak to pendlovalo mezi servisy (original opelservis a zmetci plynari-naprosto zfusovana sekvence za 43litru-takze u mne za to mohl samozrejme i ten plyn).
...
Nemam prachy, takze chci provozovat auta v porizovaci cene povinneho ruceni a prepisu. A jeste chci, aby byla spolehliva, pohodlna a velmi rychla a vykonna. Ackova omega s motorem C30SE to splnovala dokonale (mam druhou). Nezrizeny apetit je nastesti resitelny LPG prestavbou. Mam dva kamarady majici servis, jeden se po zkusenostech vratil k LPG karburatovemu favoritu (na praci, na dovolenou ma kapk jine auto, ktere ceka na dve cesty rocne). U druheho pravda musim parkovat bokem, abych mu svymi veterany neodhanel zakazniky:-). Ale i ten tvrdi, ze nevi, co by doporucil jako auto vhodne ke koupi. Zadna oktavka TDi 66kW se spotrebou 5 a zaivotnosti pul mice se uz urcite nikdy delat nebude a pravdepodobne ani jednoduchy a spolehlivy benzinak. Pravda auta jsou vzhledek k platum mnohem levnejsi. I takovy trabant staval novy 36 000, coz je jako by byl dnes za 360litru:-)
Host
Sunday 23 June 2013 - 09:58:47 Citovat
Host
Muj kolega v praci koupil před 6 lety Opel Omega Steinmetz s kompresorem od manželky p. Srby, auto stalo nove 1 970 000, jenom samotny podvozek přes 400 tisíc. Myslim, ze za to dal 200 000 a ja takovou Omegu nikdy nevidel, je r.v 1997, neskutecne krasne kozene sedacky ze zlute kuze, kola Steinmetz 18 letni a 17 zimni, tmave zelena metalíza, auto je jenom v garazi, je to mazel, v zime nejete vůbec, když jsme pro to v Modranech v Praze 4 byli, auto mělo najeto kolem 90 000, nevim, kolik ma ted, ale urcite vic jako 20 000 km za ty roky nenajel. Nechal vymenit hned u Srby rozvody, svicky a remen kompresoru, stalo to kolem 40 000. Ma to 220 kW a 370 Nm a jede to neskutecne, do 3000 ot jako normalni trilitr, mozna malinko lepe, ale potom zacne koncert. Prumernou spotřebu ma 12l.
V republike byli jenom 2. A je docela mozne, ze by ji prodal.
opakuji, ja takovou nadhernou Omegu nikdy ještě nevidel. Ahoj.
Colommbo
Sunday 23 June 2013 - 11:21:31 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Možná jsem už zaprděnej dědek a staromilec, ale zcela upřímně - kdybych měl takovou specialitku, o který tady píšeš, zcela jistě a nastopro bych ji neprodal člověku, jako je zakladatel tohoto vlákna, to se prostě mezi slušnejma Omegářema nedělá...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Host
Sunday 23 June 2013 - 14:06:02 Citovat
Host
Jasne a chápu !!! Poprosim ho o par fotek a dam to tady. Ten pohled za to stoji, fakt budete koukat.
Jiřik
Sunday 23 June 2013 - 15:33:06 Citovat
Host
Asi jí tu koupíme dohromady !!(a)
vrgadaa
Sunday 23 June 2013 - 15:51:47 Citovat
Host
pridavam se, rad se pokocham pohledem na obrazky.. Za dva miliony to asi pujde poskladat i z omegy, jenze za takove penize na auto, tak bych si urcte poridll neco jineho. A okompresorovany omegy obcas ke koupi byvaji na ebay.
...
tady se moc nedati ale vypada to, ze ot ma i LPG
...
Odkaz
...
Jiřik
Monday 24 June 2013 - 08:30:52 Citovat
Host
Má to LPG dělaný hezky na koleně __;
ty hadice od vstřiků do sání mají tak přes půl metru, no a taky to běží, že?
Z reduktoru jde jen jeden vývod, takže to nemůže 300 koní ukrmit ani náhodou.
Poslední dobou zjišťuji že jsem snad v těchhle šířkách jediný blbec, který takové "zbytečnosti" řeší.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3306 sec,0.2715 z toho dotazů.