• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Záhadná pojistka
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Kutulin
Tuesday 14 August 2007 - 11:40:37 Citovat
Host
Prosím vás, mùže mi nìkdo poradit co je to na fotografii v te male krabicce pred vzduch. filtrem v motoru za velkou nozovou pojistku 30A, k cemu slouzi? Jsou tam dve a mne se jedná o tu pojistku jak na ni ukazuji prstem tedy uplne napravo. Ta levá je asi na vrtuli u chladice a je v poradku. Ovšem ta napravo mi neustále praska a pri tom mi v aute vse funguje, teda zdá se. Dík za reakce Kutulin. (
Je to VB 2.2 dti climatronik 2001.



Anonymní
Wednesday 15 August 2007 - 20:35:51 Citovat
Host
Škatulka obdobně osazená (2 relé, 2 pojistky) je u jiných motorů před baterií a pojistka vlevo je ventilátor chladiče, vpravo ventilátor klimatizace.
Kutulin
Thursday 16 August 2007 - 17:58:39 Citovat
Host
Dekuji Ti moc. Hmmm, tak to mi asi nejde vrtule u klimy.Sundam mrizku a zjistim zda slape a nevite kdy ma ta vrtule bezet? Vzdy kdyz bezi klima nebo to spina pres cidlo jen nekdy?
qpc
Thursday 16 August 2007 - 18:03:45 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Ventilátor klimatizace je ten přední a ten se roztočí vždy, když se klimatizace zapne. Navíc se spustí ventilátor topení na 1. rychlost bez ohledu na to, zda je přepínač ventilátoru topení zapnut, či není. Pokud se přední ventilátor neroztočí, pak je třeba prověřit pojistky, kabeláž a také samotný ventilátor

VGT:
Systémů zapojení klimatizací ve Vectrách je více druhů, zmíněný popis nelze přesně použít na všechna auta.
Takže jen obecně a velmi zhruba: v systému klimatizací jsou tři presostaty (tlakové spínače).
První hlídá pokles tlaku chladiva (pod cca 2 Bary)- když médium "uteče", presostat nedovolí spustit kompresor.
Druhý hlídá vzestup tlaku (např. když se ucpe expanzní ventil), poté odpojí kompresor (nad cca 25 Barů)
Třetí spouští ventilátor chladiče klimatizace, když tlak chladiva stoupne přes určitý tlak (nad cca 15 Barů).
Třetí presostat nemusí být osazen - poté se v takovémto autě ventilátor klimy rozbíhá hned po zapnutí kompresoru. Co kdo máte ve svém autě nelze takhle na dálku posoudit.




Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


iopkek
Friday 17 August 2007 - 06:01:48 Citovat
Host
[quote]
Ventilátor klimatizace je ten přední a ten se roztočí vždy, když se klimatizace zapne. Navíc se spustí ventilátor topení na 1. rychlost bez ohledu na to, zda je přepínač ventilátoru topení zapnut, či není. Pokud se přední ventilátor neroztočí, pak je třeba prověřit pojistky, kabeláž a také samotný ventilátor

ANI JÁ BYCH TO NENAPSAL LÉPE : Odkaz
_; __;
Anonymní
Saturday 29 March 2014 - 18:04:38 Citovat
Host
Môže niekto osvetliť, či má ventilátor klímy aj druhú rýchlosť a pri akom tlaku sa zapína?Pre vebe x18xe.Vďaka.
Anonymní
Saturday 18 February 2023 - 23:35:08 Citovat
Host
Zdravim mohl by mi nekdo poradit prosim, mam opel vektru 2.2.nafta automat. Kdyz otocim klicem nerosviti se mi kontrolky a ani palubni pocitac. Koukal sem vzadu na leve strane u svetla na rele avypadaji dobre. Ma to nakpu hlavni pojistku nebo ne. Diky

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1673 sec,0.1197 z toho dotazů.