• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Úprava MV6
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Wednesday 31 July 2013 - 21:53:29 Citovat
Host
Jasně, mám vložku v origo filtrboxu viz
Odkaz

ale principielně se od kónusu asi moc neliší, že?
Uvidíme jestli nebude prach v sání po nějakém tom tisíci, ale vzduch propouští velmi dobře.
Colommbo
Wednesday 31 July 2013 - 22:11:24 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Vložka ve filtrboxu se od kónusu principiálně liší velmi, ale jen za určitých, bohužel, velmi častých okolností, ale to jistě víš, takže se omlouvám - v 90% případů je totiž kónus ponechaný přímo v motorovém prostoru a nasává tedy vzduch motorem ohřátý, což je špatně. Jen výjimečně někdo kónus aspoň kusem plechu od motoru odstíní anebo jej umístí do airboxu (třebas bez víka, protože jinak se tam těžko vejde), aby byl zaručen aspoň trochu přívod chladného vzduchu přívodní rourou. A hlavně udržovat vložku vlhkou, jinak je to, s prominutím, svinstvo...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Thursday 01 August 2013 - 20:22:07 Citovat
Host
A čím ji mám zvlhčit milá Lízo?
Oni nějaký olej prodávají, ale bojím se zase snížení propustnosti. Navíc z výroby je to už připravené k montáži, což?
Colommbo
Thursday 01 August 2013 - 21:16:53 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Nejlépe tím spec. zvlhčovadlem, co se k tomu prodává, milý Lojzo... Nějaký nepatrný vliv na propustnost to možná mít bude, nicméně a hlavně bude to celé fungovat jako filtr a ne jen punčocha zachycující tak akorát podzimní listí... Ne, vážně, tyhle filtry je nezbytné udržovat vlhké, aby právě zachytávaly i jemný prach jako každý filtr jiný. Je-li filtr při distribuci již zvlhčen, to nevím. Používat je na sucho je cesta do nikam, ale záleží to na rozhodnutí každého soudruha...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Friday 02 August 2013 - 22:52:30 Citovat
Host
No tak pajdu za olej a dvě stě za poštovné...........
Nevíš kam pro takový olej? Možná by se dal i n[code]ajít v garáži
Colommbo
Saturday 03 August 2013 - 08:33:12 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Odkaz , ale třeba se dá najít i něco levnějšího...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Saturday 03 August 2013 - 09:11:56 Citovat
Host
Díky, našel jsem i postup čištění:

Postup pro čistění KN vzduchových filtrů
1. Prvním krokem by mělo být mechanické očištění filtru, ať už nějakým štětcem nebo mechanickým "vyklepáním" filtru. Tento úkon můžete dělat každých 5000 km. Neprofukujte filtr stlačeným vzduchem, protože by mohlo dojít k poškození struktury filtru.

2. Poté nastříkáme plochu filtru čističem K&N.
Zdůrazňujeme: nikdy nepoužijte na čištění agresivní prostředky (benzín, ředidlo apod), jinak by došlo k nenávratnému zničení filtru!

3. Poté co necháme čistící prostředek 10-15 minut působit, filtr propláchneme vodou. Pokud to tvar filtru dovolí, proplachujeme opačným směrem než bude k filtru proudit vzduch. Dosáhnete tak lepšího vyprání.

4. Filtr necháme uschnout. Doporučujeme nechat filtr uschnout samovolně, není dobré dávat filtr na topení.

5. Po usušení naneseme na filtr olej - používejte jen olej od firmy K&N, jiné oleje nemají požadované vlastnosti, některé jsou např. příliš lepivé a později se nedají z filtru odstranit. Poté co olej na filtru "zavadne", můžete filtr namontovat zpět do motocyklu.


Místo "čističe" je zřejmě možno použít obyč. jarovou vodu a místo oleje KN nějaký "nelepivý". Někde psali, že by měl být SAE 80-90. Můžu trochu převodového oleje nalít do stříkací pistole a stříknout to s tím zlehka.
Colommbo
Saturday 03 August 2013 - 09:31:15 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Na vyprání filtru se, co vím, voda s přídavkem saponátu celkem běžně používá, ale co se následného zvlhčování týče, konkrétně poradit neumím, zkušenosti s tím nemám...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Saturday 03 August 2013 - 09:49:48 Citovat
Host
Velmi zajímavý článek, podle něhož jsem zjistil, že vložku mám impregnovanou už z výroby:
Odkaz
Martas
Saturday 03 August 2013 - 10:05:24 Citovat
Host
Opet koukam samej odbornik ...

Tenhle filtr funguje prave tak ze se obcas "vypere" a nasledne zase "naolejuje", v podstate je to obdoba kdyz se klasickej filtr da novej/vyhodi.

Pokud se nenaolejuje, muze si tam dotycny dat puncochu, vyjde to nastejno, pokud se delsi dobu "nepere" je to jako kdybych tam nechal normalni uz hodne znecistenej.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2212 sec,0.1701 z toho dotazů.