• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Úprava MV6
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Colommbo
Thursday 27 June 2013 - 10:48:31 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
vrgadaa napsal ...

s tou sekvenci nesouhlasim, podle mne jsem zatim lepsi plyn nemel, nez je ten plynovy karburator BLOS...

Než ti to zase pořádně střelí do sání... !!(a)


W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Thursday 27 June 2013 - 11:51:22 Citovat
Host
Pokud by byl ten Blos aspoň pro každé tři válce jeden, pak by to možná fungovalo srovnatelně, ale to není. Jde o to, že při správném sklonu trysek v sání jde směs pro každý válec opravdu dobře nastavit, což u zařízení typu nasávaného, karburátoru, nebo monovstřiku prostě nejde. Navíc to máš u Blosu uškrceno podtlakem ovládaným šoupětem, difuzor má menší průměr, než zbytek sání. Věřím, že v nižších otáčkách a zatížení to funguje velmi dobře, ale když napojíš lambdu na voltmetr, vsadím se, že kolem pěti tis. v plnym zátahu je na nule. To Subaru bych se mohl pokusit nějak vyřešit, kdybys mi poslal nějaké fotky (reduktor, trubka do něj, multiventil, vedení plynné fáze) řekli bychom si jaké to potřebuje výkonnější díly.
Colommbo
Thursday 27 June 2013 - 13:34:48 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Já ti teda fakt nevim, Maruš, jezdit s Blosem a čekat, kdy mi to zas třískne, až chytne tapecírunk na kapotě... ^au Odkaz

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
qpc
Thursday 27 June 2013 - 15:10:46 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Odkaz

At mate neco ke cteni...

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


vrgadaa
Thursday 27 June 2013 - 16:41:12 Citovat
Host
tapec na kapote jsem uplacal rukama a ani jsem nemel moc puchyru, nechal jsem to seridit u jinych plynaru, jezdi s tim kluk a zatim dobry-skoro 2 roky bez vybuchu (instalace 15litru). Alele to nebylo na aute s BLOSem, ale na klasickem nasavanem plynu.Pravda i BLOS mi trisknul, ale myslim, ze byla spatna vaha vzduchu, plus nnetesnost v sani, ted to rok slape jak svycary, ale uvdime za mesic, co budu hlasit, jedu jak do Nemec, tak do Chorvatska a treba ro vydrzi. Loni jsem resil touto dobou, kterym autem, spoustu much mela vsechny, ted mam mnohem lepsi pocit, ale dopadnout to samozrejme nemusi, veteran je holt veteran.
...
Hraji s kartama, ktere mam, LPG (nepovedena premontaz) byla za 5 litru, BLOS stal necele 3 litry a to je za LPG prestavbu pro motor 147kW akceptovatelna cena:-). Sekvence na vykonne radove sestivakce je bohuzel prilis drahy spas.
...
A zdvojene BLOSy jsem uz taky videl
Colommbo
Thursday 27 June 2013 - 17:12:54 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Jasně, všichni máme nějak rozdané karty. Hlavně ať v pořádku dojedeš (dojedete) tam i nazpátek! _; !_;

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Friday 28 June 2013 - 07:59:12 Citovat
Host
Qpc- k tomu OPC: je to zajímavá zkušenost, podobná, jako jsem měl já, proto také všechny LPG instalace dostatečně předimenzovávám a občas má auto opravdu ještě vyšší výkon, než na benzín. Zajímavý je dodatečný ohřev plynné fáze, nesouhlasil bych s těmi dvěma reduktory s rozdílným tlakem, protože už existuje Compact Power, který má až 390 koní, ten by to ukrmil za podmínky dostatečného přísunu kapalné fáze a intenzivního vyhřívání nuceným průtokem samozřejmě. Toto je základní bod přestavby- najít nejteplejší teplovodní hadici a napojit to natvrdo co nejkratším způsobem. Taky je blbost brzdit tok z nádrže do red. filtrem kapalné fáze, ten dávám na trubku tankování.
Spíš bych neměl důvěru k těm vstřikům, na čtyřválec o výkonu 250 koní a víc bych instaloval po dvou vstřikovačích na válec. Navíc takový obrovský krávy?
S takovými bych moc V6 neudělal
Jiřik
Friday 28 June 2013 - 20:28:48 Citovat
Host
Teď jsem dodělal jedno Mondeo V6 2.5, přidal jsem tankování v benz. hrdle, super tuning sacích kanálů a jeden z katů šel pryč. Jede fakt dobře, skoro jako bývalá Astřička GSi. Zkoušel jsem to do 190km/h, jede líp než na benzín.
To vše u mně v základní ceně.
vrgadaa
Saturday 29 June 2013 - 09:13:15 Citovat
Host
Filtr kapalne faze by asi mel zustat tam, kam patri? Protoze by mel vychytat i pripadny bordel (oter, koroze) z nadrze a nejen z toho, co se nacucne zvenku od cerpacky. Snad existuje i typ dostatecne pruchozi pro vyssi vykony...
....
A pokud zvolim jako tuning vykonu LPG prestavbu, tak bych do toho sel systemove a to od celkove koncepce. Jsou rekneme ctyri systemy. klasicky nasavany, BLOS, sekvence a LPI-vstrik kapalneho plynu. A u toho púosledniho a bohuzel i vyrazne nejdrazsiho dochazi automaticky z principu k navyseni vykonu i bez dalsihoí ladeni. Protoze dochazi k ochlazeni spalovaciho prostoru odparem a lepsimu plneni smesi.
...
Jen bohuzel nevim, zda servisni monopol stale trva, nebo uz je to uvolneno i pro ostatni montazni firmy
Jiřik
Sunday 30 June 2013 - 20:12:24 Citovat
Host
Servisní monopol trvá.............
Dělal jsem s tím pokusy, ale výsledky byly zatím nepřesvědčivé. Teoreticky by šlo úplně bez problémů vynechat reduktor a hnát to do sání kapalné, ale potřebuješ vstřikovače kapalného plynu Vialle, Asnu nabo Keihin (cena kolem 4 tisíc za jeden) a dále také čerpadlo. Pokud by fungovalo napojit venkovní, vyšlo by to levně, např. Escort používal venkovní na benzín. Pokud ne, potřebuješ spešl nádrž i s čerpadlem, opět monopol.
Čili jsme v rovině teorií.
---------------------------------------------------
Ohledně filtru kapalné fáze- pokud mám novou nádrž, klidně filtr frknu před ní, vím že je čistá. V případě rezavé by to samosebou nešlo. Samozřejmě průchozí filtry jsou, ale každý filtr žádoucí proudění plynu zpomaluje. To je fakt nezávisle na argumentech typu "mně auto jede v pohodě". U motoru nad 200kW bych to jinak ani nedělal.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1838 sec,0.1493 z toho dotazů.