Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Úprava MV6 |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Jiřik napsal ... Tak už Z32XE týden frčí, jsem v tom celkem za 20 tis. Jen ať prťka vydrží !! Tak ať slouží... _; Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Díky, díky. Dnes jsem atakoval pásmo 4-5 tisíc při plném plynu a na benzín to nějak škube __; Je fakt, že tam jde víc vzduchu (vybroušené kanály a průchozí filtr, katy pryč) no, na plyn to nedělá, ten vytváří bohatší směs (reduktor do 290kW) zkusím vyměnit palivový filtr a natankovat aby nesvítil žlutý kanystr | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | S tím průchozím filtrem neděláš dobře, Jaromíre... Ale je to tvoje auto. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Kuratka (subaru), dcera tomu rika stenatka jsem pro tentokrat nechal doma a jel do Chorvatska na Hvar dualramem. Volba logicka. Kdyz jsme jeli se synem do Nemec, tak jsme v Praze dotankovavali, ja do legacy skoro 40 litru plynu (sekvence) on do Omegy neco pres 20 (BLOS), toz to je realny rozdil spotreb mezi temito auty se stejne silnym motorem a pri jizde na dohled predpisovou rychlosti. ... Predpoklad se potvrdil cca 2500km pri prumerne sporebe 10,1l/100km, coz na trilitra v plynu rozhodne neni spatny. Z toho bylo ale asi 600km v benzinovem modu, na Hvaru asi LPG cerpacka neni a obcas to holt nevyslo. Po dalnici z toho asi 300km a cestou tam i dalnicni zavody v horach Biokova s Porsche Cayene nejakyho namistrovanyho polaka. Do kopcu a v zatackach jsem mu ujel, dohnal mne vzdy az v tunelech, z kterych mam fobii (kdo kdysi videl pekne tunelove video drcenych aut pochopi). Zbytek cest po stare a okrsky nejnizsich cenovych skupin. V Madarsku opravili tranzitni tah rychlostnim omezenim na 40-60km/hod (a meri), takze tudy uz nejezdi ani kamionaci, ovsem na spotrebu je to dobry:-) ... Oplum zdar a radovym sestivalcum zvlaste a stastny to den mam dnes i STK:-) | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | To jako Vrgado má Subaru spotřebu 20 litrů při předpisové jízdě? To se mi nechce věřit Ten dualram máš fakt vychytanej! Já jsem teď zkoušel předpisovou jízdu a taky se dostanu pod deset. Chce to ale dostatek sebeovládání a hlavně jet pokud možno jen na pětku. S tím průchozím filtrem- při vytáčení na místě (před opravou) jsem si všiml, že se "zcucává" ta plastová hadice od klapky k váze z čehož jsem vydedukoval, že motor 3.2 by měl mít jiný filtr, než 1.8 (filtrbox je asi univerzál) uvidíme jestli bude sání za filtrem čisté i po několika desítkách tisíc. Vložka FK Automotive vypadá moc pěkně a když podobné filtry může mít Carrera S , proč ne Opel? | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | doby, kdy jsem si psal spotreby a kilometry apod. uz mam davno za sebou. Davno jsem se smiril s tim, ze si porizuji zrava auta a to LPG neni kvuli usporne jizde, ale aby se s tim dalo vubec jezdit. Ten dualram ma i v technicaku napsano malo 14,3 mesto, 7,9 pri 90km/hod a 9,7 pri 120km/hod ... legacy je na tom papirove podobne mesto 12,3, 90km/hod 7,4l a 120km/hod za 9 litru ... ale realita je jina, tipuji, ze kdyz jezdim venku slusne, tak legacy je tak na 15. trilitr na 10 a 12ventilova 2,6ka tak na 12 litu plynu. Benzin je o vic nez litr na tom lepe. ... Kdyz tomu prislapnu, tak u omeg se nic moc nedeje, kdezto v subaru chytnou saze po otevreni turba a v nadrzi se snad udela vir. Dalsi rozdil je, ze ty radove valce bublaji od volnobehu, takze neni problem pianko jet na petku i ctyricitkou, kdezto subo se musi tocit. ... Takze, kdyz jezdim dle sebe normalne brzda plyn tak je to subo pres dvacet, a omegy okolo 15 | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ten dualram by měl mít podobnou spotřebu jako moje 3.2, asi i pohotovost bude podobná, u Vectry je to 1503kg. Říkám Ti mít řaďák v sekvenci, blahem si čůrdneš _; ------------------------------------------------------ Už jsme to někde řešili- nechápu, proč Subaru má turbo rozežrané a např. Saab s ještě vyšším výkonem je vyloženě úsporný motor. Prostě Subaru je hlavně soutěžák a i ty slabší verze jsou vyladěny dost skokově - tudíž špatně z hlediska každodenní potřeby. Na 147kW není přece třeba turbo jak z BF109. Dneska se všude dávají turbíčka, že by se vešly do krabičky od sirek a je to jen dobře. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | podle mne je ta sekvence spatne udelana, motor uz toho ma hodne za sebou a ja mam spatny jizdni styl podlaha, ktery omega zkousne a subaru uz asi ne. A ty 3 diferaky si asi taky neco vezmou | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pokud to má palubák, zkus při ustálené rychlosti (třeba na pětku 120km/h) přepnout z plynu na benzín a zpět. Pokud se okamžitá spotřeba při změně paliva změní o více než litr, je to špatně seřízené. ------------------------------------------------------------------------- Název vlákna ale zní úprava MV6, takže shrnu mé současné poznatky: -doporučuji olej 10W-50, nebo 10W-60, písty jsou lépe chráněné proti přidření a spotřeba oleje se sníží - stačí jeden společný kat, ty dva ocelové jsou zátěž navíc -bavlněná vložka zatím funguje velmi dobře - Brisky Silver při provozu na LPG nic moc, pomalu začínám fandit značkám jako Denso Iridium, nebo NGK laser line - zvýšení kompresního poměru se zatím na nižší spotřebě nijak neprojevilo (zajíždím na nižší stupně) | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jiřik napsal ... -bavlněná vložka zatím funguje velmi dobře Jestli to chápu správně a máš bavlněnou vložku v origo filtrboxu, tož proti tomu žádná, Jiříku, moje předchozí poznámka k průchozímu filtru směřovala k používání volného kónusu... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 | |