Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Úprava MV6 |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | m,e osobni zkusenosti s plynari jsou tristnim posledni objev, reduktor misto svise vodorovne polozeny tak, aby otresy proklepal hlinikovou trubku klimatizace-proste odbornici. Ale to video je dostatecne vypovidajici, nejdrive je zapotrebi tunit, aby pak ve vysledku motor vydaval zvuky,jak v poslednim tazeni. Jen jednou jsem mel auto po tunerovi, nedokazal jsem to uvest do puvodniho stavu, mechanicky veci jeste jo, ale rozvrtanou elektriku nikoliv | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Proto jsou taky tuněný auta většinou za babku. Včera známý prošlapával plynový pedál na mé GTS a všiml jsem si, že se "husí krk" mezi váhou vzduchu a filtrem při prudším přidání plynu hezky zcucává. To ukazuje že by nebyla od věci výjimečně u tohoto motoru sportovní vložka filtru. Ona ta papírová vložka je stejná již od objemu 1.8, takže to pro 3.2 asi nebude úplně to pravé. Po generálce a sofistikovaném zvýšení výkonu to vytuním i tímto puberťáckým způsobem: filtr green, místo katů trubky, svíčky NGK iridium. | ||
| |||
Host |
| ||
Host | vrgadaa napsal ... m,e osobni zkusenosti s plynari jsou tristnim posledni objev, reduktor misto svise vodorovne polozeny tak, aby otresy proklepal hlinikovou trubku klimatizace-proste odbornici. Ale to video je dostatecne vypovidajici, nejdrive je zapotrebi tunit, aby pak ve vysledku motor vydaval zvuky,jak v poslednim tazeni. Jen jednou jsem mel auto po tunerovi, nedokazal jsem to uvest do puvodniho stavu, mechanicky veci jeste jo, ale rozvrtanou elektriku nikoliv Jo,jo.kamarad si upravoval opc zafiru na lpg a cele to zdvojoval,aby to dostatecne nakrmil.ted to na lpg jede lepe jak na benzin. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Základ všeho je, aby to mělo dost paliva při nejvyšším zatížení a otáčkách. Když se podváte na průměr benzínových hadic, tak už na nějakých 74kW Opel používá vnitřní průměr 5-6mm a to tam tlačí čerpadlo tlakem 3 Bary! Plynař se s tebou pak bude hádat, že trubička která má uvnitř 4mm ukrmí dvěstě koní šestiválec, navíc méně výhřevným palivem a tlakem 1,2 Baru __; Několikrát jsem vyzkoušel, že hraniční použití PVC kompozitní hadice 6x4 mm je výkon 110kW. Co je víc, montuju v osmičce. Cu trubky mezi nádrží a reduktorem už se dneska bežně nemontují. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak z nadrze do reduktoru je to pod tlakem 6-8 baru podle teploty, ale souhla, i tak je 6/4mm malo nad 100kW Kazdopadne co se dnes montuje misto oplastovane medene trubicky? Ta se strasne blbe poklada a tvaruje. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tohle: Odkaz | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | asi se fakt nekdy stavim na vymenu reduktoru a lpg hadice:-). Subjektivne to v nizsich rychlostech jede stejne jako na benzin, tj. akcelerace a do te dvoustovky a pak uz se tomu na plyn nechce (v technicaku maximalka 230). Pravdepdobne bude na vine reduktor na kterem je napsano 110kW, kdezto motor ma 147kW. Jedu do Nemec a mam po dlouhe dobe velmi slusne pneu, takze bych mohl zkusit nizky prelet dalnice, ale pravdepodobne mi to zbytek osadky nedovoli, ale treba usne:-). ... To s tim vzduchovym filtrem je divne, nechce se mi verit, ze by to konstrukteri neuvazili, fakt je, ze u starych omeg se filtrbox a i mechanicka vaha u 3litru lisila od zbytku motorizace | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Nevím, objednal jsem nějakou sportovní vložku, tak to vyzkouším. Je to od FK Automotive a vyšla i s poštovným na nějakých 800,-. ------------------------------- K tomu plynu- už jsme to tady spolu řešili, jiná možnost než sekvence pro Tebe není. Nemá cenu dávat propustnou hadici a pak to zarazit v reduktoru, byť konstruovaném na dostatečný výkon. Musíš to do motoru dostat tlakem aspoň +1 Bar. Teď navíc KME s HL vyvinuli perfektní řídící jednotku, sadu koupíš jen jednou a pak se to může přendavat z auta na auto. Odkaz Napiš mi na mail a pošlu Ti setup na Nevo, tam uvidíš, jaké to má možnosti nastavení. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | s tou sekvenci nesouhlasim, podle mne jsem zatim lepsi plyn nemel, nez je ten plynovy karburator BLOS, i kdyz doba mohla zase pokrocit, ma posledni zkusenost je se sekvenci na turbo subaru, kde to dokonce pri maximu prepina plynule do benzinu a zpet, ale fakt jsem s tim BLOSem opravdu maximalne spokojen, kdezto k te sekvenci mam vyhrady (ale treba je to jen spatne serizene) | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jirik: To je fakt dobrej obchod s LPG materialem... Ty plastovy trubky se pouzijou s tema sroubenima co k tomu jsou a jen se to pritahne matkama? Zadny specialni lisovaci cajk neni potreba? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 | |