Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
rady ohledně AUTOMATU |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Rob 2 |
| ||
Host | JardaB: Přišel Ti ten e-mail? Předmět je "AT" | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Roman: Ty si prostě nedáš říct. Jestli chceš řadit, tak si kup něco s MT, nebo si ujasni, na co se to vlastně ptáš a jestli to má vůbec smysl (když "máš vsugerováno") PS: Nezhasínáš při jízdě z kopce také motor, aby se Ti "neošoupávaly" součásti v něm? Promiň, ale nemohl jsem reagovat jinak. | ||
| |||
jaroslav |
| ||
Host | vono kdyz nektery ameriky maji D a k tomu maji jeste rezim na mesto tak to asi ma nejakej duvod | ||
| |||
Nomike |
| ||
Host | Možná se jen zdá, že to tam šouplo 4-řku. Omega umí taky vyřadit, či sešlápnout spojku, či jak to mám napsat. Akorát teď nevím, jestli se jeden musí dotknout brzdy, nebo stačí sundat nohu z plynu. Jedno je jisté, z kopce brzdit motorem v omeze lze jedině tak, že se využije právě těch stupňů 3-2-1. Abych poznal víc, chci tam ten ukazatel zařazeného stupně. | ||
| |||
Roman |
| ||
Host | Rob 2 napsal ... Roman: Ty si prostě nedáš říct. Jestli chceš řadit, tak si kup něco s MT, nebo si ujasni, na co se to vlastně ptáš a jestli to má vůbec smysl (když "máš vsugerováno") PS: Nezhasínáš při jízdě z kopce také motor, aby se Ti "neošoupávaly" součásti v něm? Promiň, ale nemohl jsem reagovat jinak. Ne to nedělám, ale pokud znáš odpověď tak bych byl radši naž na takový blbý keci. Automat mám krátkou bodu a normálně v manuálu jsem neutrál dával. Je pravda, že bych teď automat neměnil, ale trochu se v tom autě nudím a proto občas šáhnu po neutrálu. Tak proto byla ta otázka. Doufám, že jsi pochopil a že už to nemusím znova psát. | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Hoši klíííd! Já jezdím s automatem přez 5 let...takže sednu, nastartuju, dám tam D (jako Domů, Do hospody ) a o víc se nestarám...akorát když dlohu stojím na přejezdu, tak tam lupnu N, aby to netahalo. D znamená drive, takže bych to tam nechal a radši si s tím kalupklackem moc nezahrával. Jo ještě - zkuste nastartovat, dát N, plyn na podlahu a prdnout tam D...párkrát a je po automatu. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Mates: Ale já jsem naprosto klidný (invektiv ani jiných opovržlivých formulací - Roman: mimochodem nejsou "blbý keci", ale "blbé kecy" a předem jsem se Ti za svůj názor omluvil, což jsi asi přehlédnul - nepoužívám) A s těmi rozjezdy máš pravdu - jednou jsem se nějak zapoměl, a zařadil do plynu. Rána, pískání pneu a efektní(???) odjezd z křižovatky. _s103 All: Omega na klepnutí o brzdu odemčením HDM nereaguje (např. Ford ano) Z kopce, pokud je zájem brzdit motorem, jedině přesunout volič do požadované polohy. Jinak při stání se zařazením čehokoliv se nikde nic nešoupe - pouze se "míchá" kapalina v HDM. Pokud má někdo jiné informace, rád se přiučím. | ||
| |||
Nomike |
| ||
Host | Já mám jiné informace. MV6 odpojuje, ale nevím kdy. Zcela jistě při brždění za určité rychlosti. | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Nomike: to se mi nezdá...že by to bylo jinak u mé 2,5 V6 a u MV6? Dyk jsou to stejný motory a převodovka že by byla jiná? Nebo že by to bylo softem? Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Pavel |
| ||
Host | Mam už třetí ATčko:Subaru Leon,VEA 2.0 rv.1990 a VEB rv.1996 a ten rozdíl je že v Ačkové Vectře jsem vyřazoval na N jen při delším stání v letě cca 1min a výš protože to mělo fakt vliv na chlazení motoru a tento automat neumměl ještě vyřazovat pomosí elektroniky ja ko ten co mám tet´ve VEBE,takže si myslím že starší oply to fakt neuměly a co vím z doslech tak zeto začalo používat až polovině devadesátých let.čau PAVEL z Brna. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 | |