Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
rady ohledně AUTOMATU |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Mája |
| ||
Host | To sem psal já. Nějak to vypadlo. | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Aby toho nebylo málo: US mají i malé a velké "D" _s103 (Osobní zkušenost s Lincoln Town Car - dnes je pro mě každé auto trakař ) Neřešit! "D" a jedu! Proto je to automatická převodovka! A jak psal Martas: Na křižovatce se s voličem "nekvedlá", ale stojí se na brzdě a čeká se, až se rozsvítí zelená. Potom se jenom přesune noha kousek doprava a "Tradááá!!" | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Rob 2 napsal ... Aby toho nebylo málo: US mají i malé a velké "D" _s103 (Osobní zkušenost s Lincoln Town Car - dnes je pro mě každé auto trakař ) Neřešit! "D" a jedu! Proto je to automatická převodovka! A jak psal Martas: Na křižovatce se s voličem "nekvedlá", ale stojí se na brzdě a čeká se, až se rozsvítí zelená. Potom se jenom přesune noha kousek doprava a "Tradááá!!" A na levou nohu si doporucuji sednout, i kdyz on si kazdej rychle zvykne, staci si jednou zabrzdit levou a hned vis, jak dobre ti to auto brzdi | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Jo, jo. Velmi rychle! Také jsem to absolvoval! _s103 | ||
| |||
radek.km |
| ||
Host | re Jaroslav: mám již několikátý automat a se všemi mám vynikající zkušenosti. Co se týče otáček tak s tím si nelam hlavu, automat Ti nedovolí motor podtáčet. A když stojíš dýl na křižovatce nechávej zařazené"D" a sešlápni pouze brzdu. Pokud stojíš na brzdě, máš zařazeno "D" a auto je zastavené v klidu elektronika přavodovky si sama zařadí neutral a po uvolnění brzdy zase sama zařadí rychlost. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Hlavně je potřeba naučit se šlapat oba pedály POUZE pravou nohou. Když jsem si koupil první automat, tak jsem byl zvyklej před příjezdem do křižovatky vyřazovat na neutrál a jak má ten automat široký brzdový pedál, tak jsem to občas pořádně zadupnul levou nohou s doměním že šlapu spojku Jinak k tomu řazení, jezdí se jedině na D4. Některé auta mají režim D3, ten je na předjíždění a tak podobně. A zbývající 2 a 1 většinou jsou na brzdění motorem nebo na jízdu do hodně prudkého kopce aby si to pořád napřeřazovalo. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
PepaMB |
| ||
Host | V servise prevodovek (ATP) mi rekli, ze v kazdem pripade jen brzda a cekat na zelenou. Za na tohle je to stavene a ne na prehazovani N/D... No stejne to nekdy udelam, kdyz vidim, ze to bude na dyl... protoze ta sila na drzeni brzdy je pomerne velka (taky to je 2,5 V6)... nebo si to prislapnu na krizovatce levou - tedy jedine az kdyz uz stojim. 2 radek.km> no tenhle automat si rozhodne zadny neutral nezaradi, rve se dopredu co to jde To treba DSGcko v Octavce, kterym najezdim vetsinu km (Omega je me krasne zeny) je pri zmacknuti brzdy uplne bez zivota a pri zpatecce a couvani do kopce to bez plynu vubec nejede <span class='smallblacktext'>[ Upraveno Út led 17 2006, 09:02 ]</span> | ||
| |||
radek.km |
| ||
Host | to PepaMB: nevým ze kterého roku máš tu omegu ale mně to na astře G z roku 1999 krásně funguje. to všichni: nemusíš jezdit pořád na "D" já například jezdím ve městě většinou se zařazeným "3" aby to tam pořád nestřídalo trojku a čtverku "1" a "2" téměř nevyužívám | ||
| |||
PepaMB |
| ||
Host | radek.km napsal ... Jednu mam 1994 a jednu 2000, obe to delaji stejne. Kdyz jsem mel Superba s tiptronicem (r.v.2004), tak to bylo totez. Bylo to videt i na spotrebe - pri zarazenem D a stani na brzde 1,8 l/hod, na neutral 0,9. (DSGcko ma na D 0,8 a na N 0,7 l/hod., tam to funguje tak jak pises). Nicmene to samozrejme nevylucuje, za Astra G to takhle ma...nevým ze kterého roku máš tu omegu ale mně to na astře G z roku 1999 krásně funguje. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | radek.km: Jak psal PepaMB - žádný neutrál se nekoná! DSG nemám (ač bych chtěl ), takže zde soudit nemohu. Ale u klasické (prehistorické &| ) AT s hydrodyn. měničem bez možnosti sekvenčního řazení je většinou jenom elektronická podpora některých funkcí (např. Kick-Down) Koneckonců dřív za doby elektronek by to znamenalo tahat ještě dva vleky. Jeden s počítačem a na druhém elektrárnu (pro ten počítač) A jak nejdříve dvou a posléze třírychlostní AT pracovaly!! | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 | |