Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
rady ohledně AUTOMATU |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Myslim, ze ten wankel nebude zadna vyhra, to snad zere jeste vic nez MV6 _rendek Aspon jsem to pochopil z nekterych diskusi. Ale na druhou stranu, bezesporu zajimave reseni... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | JardaB: Vždy mě fascinovaly dobře fungující atypické konstrukce. Wankel = velký výkon z malého objemu. A tím i malé povinné ručení | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | S tou technickou dokonalosti trosku pozor, wankely pry maji velmi mizernou zivotnost - co 100tkm to repase. Ale na druhou stranu neni asi nejak slozita, jsou na to nejake sady. Kdyz jsme u toho automatu, co jsem postrehnul na netu ve svete, prodavaji se taky nejake opravne sady (lamely, tesneni...), nevi nekdo, jak je slozite je u nas treba na tu omegu sehnat a jak narocne dily vymenit? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] | |