Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
rady ohledně AUTOMATU |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
jaroslav |
| ||
Host | prave jsem koupil prvni automat v živote proto se chci jako začátečník zeptat. na co přesně je L je lepší pro automat při delším stáni na semaforech na rovince dát N nebo P, nebo stát na brzdě? když uberu plyn na rovince ve meste pomala jizda skoci tam dalsi stupen což chapu a jede si to na 1 600 otáček motor 2,5 V6 to samozřejmě zvládá ale zajímá mě jestli mu to dlouhodobě nemůže vadit. -je lepší nechta automat přeřadit sam pod plynem v mírně vyšších otáčkách nebo mu lechce ubrat aby přeřadil třeba v nižších otačkach díky za rady | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Automat nemam, ale k tem otackam - v 3.0V6 jezdim s malyym vykonem i pod 1500 a nezda se mi, ze by to motoru nejak vadilo. Dokonce se ochotne sbira uz kolem 1000 Urcite to tak nekdo vymyslel a motoru by to vadit nemelo. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No to kdy automat zařadí reguluješ právě tím plynem.Když na to šlápneš tak se bude řadit ve vyžších otačkách a když to budeš šetřit tak bude řadit v nižších. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Vyrazovat nema smysl normalne se stoji na brzde, to neni spojka abys ji spalil .... | ||
| |||
Mája |
| ||
Host | Ty tam máš L ? Já tam mam jen R,N,D,3,2,1. Jinak já jezdim normálně tak na 1500 otáček. Na dálnici při 120km/h tam mam asi 2400otáček a žádnej problem. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Mája napsal ... Ty tam máš L ? Já tam mam jen R,N,D,3,2,1. Jinak já jezdim normálně tak na 1500 otáček. Na dálnici při 120km/h tam mam asi 2400otáček a žádnej problem. Nevim jak presne je to u omegy ale nektery automaty uz nemaji jednotlive kvalty (1, 2, 3) ale jen L a pak D na to L to radi jen nizsi stupne takze je ro zivejsi a kdyz chces jet "rychleji" musis prepnout na D. Jinak jako L je oznacovana i redukce ale tu Omega fakt mit nebude | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | A´t hledám jak hledám, L tam prostě nemám. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Mája: já tam mám ještě P! Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | mates napsal ... A´t hledám jak hledám, L tam prostě nemám. Nemusis bud mas 1, 2, 3, D, N, P ..... nebo L, D, N, P | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | mates napsal ... Mája: já tam mám ještě P! Jéé,no jo,teď sem ho taky našel. Sem se špatně podíval.no. _s103 | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 7 | |