Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Klima nechladí |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Neveset hlavu, kompresor se da i opravit za par stovek, pokud je jen netesnej... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Přesně tak kompresor se opravit opravdu dá oproti novému za pár stovek.Já jsem taky odpůrce různých zázračných vodiček ale když mi klimoška vždy ušla do druhého dne pak jsem aplikoval utěsnovač,od té doby klima drží a chladí.Dávali jsme to do několika aut a zatím u všech s pozitivním výsledkem tak když už všechno ostatní selže tak proč to tam nedat.Jen ta píšou že když to uchází okolo hřídele v kompresoru tak to opravdu nepomůže. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | tak to teda nechám na sraz... stejně má být hnusně, tak klimu nepotřebuju... Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak ja dnes zkoumal Mondeo, co jsem ho koupil s prazdnou klimou - zadny dramaticky unik, prdnul jsem tam deci oleje, chladivo, bezi to a v nejhorsim uvidim, kde to fici - tipuju hridel kompresoru, kondenzator vypada obstojne... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | já jsem teď nechával udělat GO na svém kompresoru z OB MV6....borec ho přetěsnil, dal nové ložisko, vyměnil spojku...a říkal, že mě to bude stát necelých 3000,- což je docela dobrý oproti novému kompresoru. Sám jsem zvědavý....zítra si jej mám vyzvednout, pak jej vyměním, vyměním ještě prdlou hadici a naplním...a tajně budu doufat, že už to konečně bude OK. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Hele jak to je s olejem? Tesne pred plnenim by se mel kompresor naplnit olejem (asi 3 deci u Omegy) a rychle uzavrit, vakuovat a naplnit - ku.evsky chyta vodu. A jeste vymena dehydratoru by byla standardni, jinak tam bude voda a nevydrzi to co by mohlo (taky to teda u starych pastik neresim, treba u citrona klima fungovala 2 roky a to jsem vymenil olej v kompresoru (demontaz a vyliti humusu), dehydrator jsem behem vakuovani prohral pistoli a trubky zavaril (ocelovy, prorezly, stribrem) Jsem zvedavej na to Mondeo, asi to utece, vakuovani nevypadalo presvedcive - bud vodni pary nebo to proste nekde netesni. Ale podle oleje snad uvidim, stejne to bude chtit demontovat kompresor a olej vymenit. Kazdopadne mam jeste asi 6kg chladiva a dalsi bude problem - ted uz se da sehnat jen v zalohovanych lahvich Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | taková technická na lesáka... jelikož ten utěsňovač reaguje se vzduchem, tak co se stane, když by bylo časem potřeba systém rozpojit? To se pak může vše vyhodit, ne? Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | TOMdesign napsal ... taková technická na lesáka... jelikož ten utěsňovač reaguje se vzduchem, tak co se stane, když by bylo časem potřeba systém rozpojit? To se pak může vše vyhodit, ne? Tak zrovna tohle me napadlo, to bude podobny jako s utesnovacem chladicu a gum, sice se s tim da dojet ale pak leda GO motoru nebo novou gumu Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | JardoB toho oleje do kompresoru 3deci je tak akorát.Nevím jak přesně ten utěsnovač funguje ale když jsem ho dal do svého auta (utíkal mi zřejmě výměník v topení)tak jsem do týdne měl stejně prázdný okruch a mokrý kompresor u hřídele,takže jsem měl dvě závady.Vymontoval jsem kompresor takže jsem měl okruch rozpojený nějaké cca tři hodinky (než jsem udělal kompresor)pak jsem to naplnil a neutíká to nikde.Zřejmě to reaguje až s reakcí chladiva nebo teplotou fakt nevím,ale dal jsem to i do manželky auta (aplikace proběhla do hafo aut ale tyto dvě mohu neustále sledovat)kde klima utekla do týdne i po GO kompresoru,to znamená že byla někde dost velká netěsnost a zatím to funguje bezva (doma na mě mluví).Mám těch utěsnovačů jen omezené množství (za tuto cenu na netu jsem nejlevnější našel za 1800Kč)a je po nich docela poptávka takže ho nikomu nevnucuji ale zatím zafungoval u všech aut. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Notywe, 1800 me docela prekvapilo, to je brutalni cena, to je IMHO lepsi rovnou opravit. Ale samozrejme pouziti si to urcite najde... To uz funguje v systemu naveky nebo je ucinek jen jednorazovy? (jako kdyz vymenik prohnije kousek vedle, jestli to zase zaplacne... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 8 | |