• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Klima nechladí
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 7 [8]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
RRAAFF
Friday 13 July 2012 - 11:46:59 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Tak už nebudu "špinit" téma o kompresoru mým únikem klimy. Dnes jsem zjistil, že po odšroubování krytek plnících ventilků je ten na tlustší trubce (nízkotlak?) dosti zelený od kontrastní látky. Pokud by toto by zdroj úniku, tak by to bylo fajn. Dá se ten ventilek někde volně koupit?
Ta kulička na tenké trubce zdá se drží, látka na ni není a bubliny se nedělají.

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
lesak
Friday 13 July 2012 - 12:36:29 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Ano dají se koupit ale pozor dělají se dva druhy jeden je takový větší ventilek jako u kola a druhý typ je gumová kulička.Oba se dají měnit.Jo a jen tak bokem jsi se přesně spletl silnější trubka a ventil je vysokotlak.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
RRAAFF
Friday 13 July 2012 - 13:08:57 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
aha, čili tlustá "studená" je vysokotlak. Tak jsem o něco chytřejší:-).
Ten hodně obarvený látkou vypadá jako klasický u kola. Navíc co si pamatuju, tak si na srazu jednou říkal, že ten kuličkový jde blbě ven a může se z trubky vytrhnout.

Nevíš, který by to měl být? A jaký utahovací moment?
Odkaz

Nejvíc mi příjde podobný AC 1016, ale tam zase píší nízký tlak.

[ Upraveno Friday 13 July 2012 - 13:10:41 ]

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
lesak
Friday 13 July 2012 - 19:03:44 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Který tam patří to nevím protože nevím jaký tam přesně máš ty ale jestli tam máš jako je na pneu jen větší tak ti stačí koupit jen vnitřek.Ale nemusí to být tím protože skoro každý ventil je špinavý od barviva z plnění.zrovna tato trubka má chladivo v kapalném stavu.Vyzkoušej to jednoduše.Vem jarovou vodu a postříkej to jestli půjdou bubliny je to tím.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Legend
Saturday 14 July 2012 - 00:13:34 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Tlustá, za provozu studená trubka je nízký tlak, neboť se nechází ve směru toku chladiva za výparníkem a za expanzním ventilem a míří zpět do kompresoru. Jak by se tam vzal vysoký tlak?

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
lesak
Saturday 14 July 2012 - 06:59:20 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Tak změna napsal jsem to napůl špatně legend má pravdu.Tlustá trubka kde je tekuté chladivo mířící do kompresoru je opravdu nízkotlak (přitom jsem napsal správně že je tam tekuté a netrklo mě to že píšu kravinu) a slabá trubka kde je chladivo v plynném stavu je vysokotlak.Omlouvám se za dezinformaci.
Ty ventilky kup jakékoliv jsou stejné (vnitřky)a nemusíš měnit celý.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
RRAAFF
Saturday 14 July 2012 - 09:39:05 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
OK díky. Je mi právě divný, že ten ventilek tedy na nízkotlaku je od barviva, protože kontrastní látku a celkově R134a mi servisák dával ventilkem na vysokém tlaku (ventilkem v podobě kuličky) - červenou hadicí. Ventilek na nízkém tlaku vůbec napojen nebyl.

A koukám, že samotné ventilky jsou nepochopitelně dražší:
Odkaz

EDIT: Tak jsem koukal pořádně na tu přípojku a asi se vyměnit nedá, jen ventilek. Není tam žádný kus, za co byšel klíč chytit. Jinak dnes za studena už kompresor nesepnul. Po zahřátí ano, ale klima jen syčela.
Drobný tlak tam tedy bude. Po stisknutí ventilku jsem byl nahozen UV látkou

[ Upraveno Saturday 14 July 2012 - 10:48:44 ]

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
JardaB
Saturday 14 July 2012 - 14:51:11 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Kapalne chladivo je samozrejme v tech tencich trubkach, kde je vysoky tlak... Provozni tlaky jsou zhruba 2 bary v NT casti (za EV) a 20 baru ve VT casti (od kompresoru k EV)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 7 [8]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3151 sec,0.2497 z toho dotazů.