Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Klima nechladí |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 7 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Tak a je to tady, asi mne odešla klima do věčných lovišť... Ještě před měsícem šla a včera jsem ji pustil, kompresor se pustil, větrák na chladiči taky, ale studený vzduch nikde... Co by to mohlo být? [ Upraveno Saturday 29 May 2010 - 11:54:49 ] Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | no jako prvni bych urcite zkontroloval, jestli tam vubec mas nejaky chladivo - pokud ne, tak je to jasny, pokud ano, tak by to mohla byt klapka v agregatu vzduchotechniky, ktera prepina mezi radiatorem topeni a vyparnikem klimatizace. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | TOMdesign: máš to rozbitý _; Tak jako první bych se podíval na plnící ventilky. Pokud povolíš plastovou krycí čepičku a z ventilku odfoukně trochu tlak, tak pravděpodobně chladivo uniká tudy. Současně by ve ventilku bylo i zelené barvivo. Ventilky jsou jediná věc, na kterou se nedá přijít při tlakovém testu při plnění klimy, protože jsou v tuto chvíli otevřené. Kdy jsi naposledy plnil klimu? Ona dokáže fungovat i s docela malým množstvím chladiva, ještě asi při 50% naplnění, tak jsi mohl jezdit dlouhou dobu tak na hraně a teď ti chladivo ubylo ještě víc a klima nejde. Fakt, že se ještě spustí kompresor svědčí o tom, že v systému ještě chladivo je, ikdyž málo, takže únik nebude nijak extrémně velký a o to težší bude ho najít. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | klima se plnila minulý rok a na únik byla tak měřena, ale ne tim zeleným sajrajtem, ale přímo měřákem úniku... jen je mi divný, že se spouští kompresor... a obě trubky byly teplé... Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak zkus ty ventilky, stojí pár korun a zkouška podtlaku je neodhalí, když netěsní. Kompresor se sepne, protože v systému ještě nejaké chladivo je, zmáčkni ventilek a uvidíš, že bude ještě syčet chladivo, ale je ho tam tak málo, že už nedokáže plnit funkci klimatizace. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | A nebo vydrž na sraz budu tam mít plničku tak ti to můžu změřit a případně ti tam můžu dát utěsnovač drobných netěsností klimatizace (jestli je nefunkčnost zaviněna netěsností)a samozřejmě naplnit.Ten utěsnovač zatím ve všech autech (včetně mého)zafungoval supr. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak u tech ventilku staci namydlit jarovou vodou a je jasno, pokud je v systemu tlak. Nakonec to jde i naslinenym prstem Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | lesak napsal ... A nebo vydrž na sraz budu tam mít plničku tak ti to můžu změřit a případně ti tam můžu dát utěsnovač drobných netěsností klimatizace (jestli je nefunkčnost zaviněna netěsností)a samozřejmě naplnit.Ten utěsnovač zatím ve všech autech (včetně mého)zafungoval supr. ono asi na to má každý jiný názor, ale co se týče různých utěsňovačů a zelených přísad na zjištění uniku, tak jsem se bavil s člověkem, který dříve dělal klimatizace pro opel a plnil mě i klimu, tak ten je striktně proti všem těmto příměsím... tak nevím... ale představa kupování nového kompresoru, který stojí pěknou vatu a co jsem se koukal, tak se dával jen do VB 2,5, tak bych radši měl auto bez klimy... [ Upraveno Saturday 29 May 2010 - 20:55:15 ] Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | bych tam ten utěsňovač klidně dal, na tom stejně není co zkazit, teď klima nejde.. Co se týká kompresoru, tak je hlavně hrůza ho u VB V6 vyndat ven, už je dost problém se dotknout šroubů a vyšroubovat je:) [ Upraveno Saturday 29 May 2010 - 21:40:26 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | hlavně je drahej jak ku**a... Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 7 8 | |