Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Prosím poraďte proč Vectra nechytá |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | díky zkusím to a zítra dám vědět | ||
| |||
rosa |
| ||
Host | Nazdárek mam stejný problém na astře 96´ C16NZ, motor točí ale nesepne mi benzín ani nezacvaká vstřik ale čerpadlo funguje ,relé ok a přesto to nepustí benzín | ||
| |||
JimmFLASH |
| ||
Host | Ahoj, stejná závada s Astrou 1.6 16V Z16XE r.v.2001 astra při teplém motoru začala nespínat palivové relé. Po delší odstávce se bez problémů chytilo a motor běžel neomezeně dlouho. Při dalším teplém startu už nechytil. ECU prostě nechce aby čerpadlo běželo. Vyblikaly se chyby: 0230 Ukazatel palivového čerpadla 0340 Nesprávný signál čidla vačkové hřídele Mechanik ukostřil relé tak, že spíná automaticky po zapnutí elektroniky. To asi fungovat bude a problém se startováním to řeší, ale v pořádku to není. Nesprávný signál čidla vačkové hřídele s problémem souviset může a nemusí. Výměna čidla nepomohla, bylo to stejné. Takže by mně zajímalo, proč ECU nespíná palivové čerpadlo při teplém startu a proč může čidlo vačky vracet špatný signál? Děkuji za postřehy | ||
| |||
nocturne.op.15 |
| ||
Host | ja se s timhle trapil na Astra F X20EV - problem byl uplne banalni - vadna baterka, resp. zborceny jeden clanek. Starterem to tocilo jako divy, ale dost energie na sepnuti rele cerpadla uz nebylo (zrejme zapracovaly i prechodovy odpory vsude mozne). Nekdy to po par minutach naskocilo, jindy ne... pomohlo az mereni napeti pri startu PRIMO NA RELE. | ||
| |||
JimmyFLASH |
| ||
Host | Safra...tím to asi nebude...baterka je v zimě nová...ikdyž nikdy neříkej nikdy. | ||
| |||
_Tom_ |
| ||
Uživatel #2436 Registrován: Monday 13 August 2012 - 15:34:15Příspěvků: 18 | U Astry X16XEL mi taky padal benzin a zaboha to neslo natocit.Postupne jsem prisel na to, jak to udelat, aby to blaflo. Kdyz jsem startoval a benzin byl proste spadly, tak jsem na strikove liste zmacknul sirkou ventilek kde se meri tlak a vyfouknul mi odtamtud vzduch. Pak jsem zase chvilku tocil (3-5 vterin) a zase zmacknul. A pote mi to vzdycky nastartovalo do 5 vterin. A nebo jsem proste musel pockat nekolik dni, nez ten vzduch nejakym zpusobem zmizel sam... Zni to vsechno divne, ze? Ale me to pomohlo... | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |