Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
problém se startováním |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
rock´and´roll |
| ||
Host | Zdarec, mám vectru b 1.8 16v 85kw eco, r.v. 97. Když je venku opravdu horko a svítí slunce první start je strašně dlouhý. Připomíná mi to start např. v -20 v zimě. Podle diagnostiky je vše ok. Svíčky nové a zaručeně správné. Např. ráno dojedu do práce, ve 2 skončím a chci nastartovat, projeví se výše popsané, ale další starty už jsou ok. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Zkus jednu věc. Než odpoledne vlezeš do auta otevři víčko nádrže. Jestli bude syčet a valit ven teplo dej si cígo (rozuměj chvilku počkej 2-3 minuty) zavíčkuj a startuj. Napiš jak jsi pochodil. P.S. necítíš občas například když stojíš na křižovatkách benzín? Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
rock´and´roll |
| ||
Host | Začnu od konce. Co se týče těch křižovatek tak ne, aspoň jsem to nepostřehl, ale můžu zkusit sledovat. Jinak se mi už párkrát stalo, že když jsem na benzín a otevřel jsem víčko, že to zasyčelo, někdy víc, někdy míň, někdy vůbec. Většinou po výplatě beru plnou a tak nějak mi to vychází do výplaty, takže jsem to přikládal tomu, že přece jenom benzín je tam měsíc bez obměny a navíc to většinou vychází tak, že po tom měsíci dojedu na benzín na rezervu. | ||
| |||
ondra |
| ||
Host | Jinde píšeš, že máš problémy s volnoběhem... Pakliže je vadný regulátor volnoběhu, může to mít i na takové starty vliv. Tohle řeš, až když vyměníš regulátor volnoběhu a vyčistíš vše okolo, ale řekl bych že problém zmizne. | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Regulátor budu řešit dnes. Jinak problém se startováním se ukázal asi o 3 měsíce dřív než problém s volnoběhem. Proto tyto dva problémy nespojuji. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | V těchhle vedrech se benzín daleko víc odpařuje a roztahuje, obzvlášť je-li ho v nádrži poskrovnu, ale pro tyhle a podobný případy má přece každá nádrž odvětrávání, který musí fungovat, aby se v nádrži nevytvářel pře- a taky hlavně podtlak, který může bránit čerpadlu v jeho práci - mně se u mýho auta ještě nikdy nestalo, že by mi to po otevření víčka nádrže upšouklo, ani v těchto hicech... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Host |
| ||
Host | No to je zajímavá připomínka. Na co bych se měl tedy soustředit? Jinak auto bylo asi 3krát na diagnostice a nikdy nic. Takže závada bude spíše mechanická? | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | rock´and´roll: Je od tebe hezký že jsi odepsal hned včera ve 22:26 ale dnes odpoledne myslím teplo bylo - zkusil jsi to nebo ne? Možná jsem nebyl pochopen - já jsem po tobě chtěl aby jsi uvedený postup prakticky vyzkoušel a napsal sem výsledek tj. jestli to nastartovalo za dýl nebo normálně po tom vyvětrání nádrže. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Mno, pokusit se zkontrolovat to odvětrání nádrže, ale konkrétně neporadím, bo nevím, jak to má Vectra přesně řešený, jestli jen nějakou hadičkou z nádrže k plnícímu hrdlu nebo ještě přes nějaký filtr s aktivním uhlím, fakt nevím. Bo pokud ti při otevření víčka nádrže zasyčí vzduch, není to podle mýho dobře, tlak v nádrži se musí stále vyrovnávat s okolním. Přivedl mě na to KopA, ale nevím, jestli to pomůže... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Prez filtr s uhlim to jde od strikacky aby to nesmrdelo kdyz se zdechne motor a je vepredu ... odvetrani nadrze je jenom plastovejma hadickama. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |