Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vymena hydrostelu - utahovaci moment vacek |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | KopA napsal ... A nestačilo by "jen" vyměnit tu jednu hlavu? No to asi stacilo, ale jen hlava s vackama a jeste v dobrem stavu asi k sehnani moc nebude. To uz bude lepsi sehnat dalsi motor, a kompletne jej rozdelat a udelat nanovo... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Už nevím, co to máš za motor, ale nabízí mi tu kluk hlavu na X20XEV komplet za ticku. To by se vyplatilo. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Jirko Stepo má 6ti válec ale já mám zájem o tu hlavu jestli je v cajku. (proč prodává?) Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Mam MV6 (X30XE) Hlavy jsem uz sehnal ( is vackama, hydrostelama ) za 1500. Ted budu ale stejne shanet cely dalsi motor. Nez abych lecil ten v aute, radeji postavim dalsi. Takze kdyby jste nekdo vedel o nejakem co neni pred smrti, hodte prosim echo. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Až to okouknu, dám info. | ||
| |||
Ivan |
| ||
Host | zdravím chlapi.u omegy 2.2 benzín mi cvaká hydroštel,,chci se zeptat,poznám ten vadný tak,že se tam naměří vůle listovou měrkou ? a druhý dotaz...pokud najdu ten vadný,musím při zpětné montáži z těch ostatních vymačkat olej? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Merkou nic nepoznas, protoze pracovni vuli maji jen za chodu po naplneni olejem. Mozna pokud rychle sundas vika a nektery bude mit podezrele velkou vuli, muze to byt on ale moc jiste to neni. Pokud na jistotu, tak se meni vsechny. Svody a tesneni jsi kontroloval? Nejaka netesnost vypada zvukove podobne. Pokud se hydrostely daji na stejna mista, neni myslim duvod je vymackavat - to by vadilo jen pokud by byly prohozeny a nektery byl vyrazne vyssi, ale i to si za nejaky cas sedne tlakem pruziny ventilu samo. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Ivan |
| ||
Host | Jo,svody jsem i sundal,ten zvuk byl velice podobný,ale na nich vše ok......ten zvuk trvá vždy tak minutu po nastartování studeného motoru,pak se ztratí...... | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | neresit.minuta neni nic a osobe se mi osvedcila chemie, pripravek do oleje na vycisteni zdvihatek, neco jako Moly hydrostel asi za 2 kila, coz neni spatna cena za generalku motoru:-) | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Dačo také...? Odkaz W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 | |