• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vymena hydrostelu - utahovaci moment vacek
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
lesak
Friday 18 November 2011 - 10:18:22 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Mě na to pomohl olej 15W40 a ještě přísada do oleje od bishopa (600kč)Taky jsem je napřed vyměnil a nepomohlo to.Pro štourali tento olej tam nemůže nic udělat mazací schopnosti jsou stejné jen je hustčí a i Opel ho dovoluje jen se musí měnit po 10 tis.km.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Stepo
Friday 18 November 2011 - 11:51:47 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Flakl jsem tam ted aditivum od liqui moly na hydraulicka zdvihatka.....odpoledne se s tim snad dostanu k nekomu na mereni tlaku oleje.
JardaB
Friday 18 November 2011 - 11:58:10 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja teda nevim, ted jsem do vseho nalil olej 5W30 ( Odkaz i do Forda ) a zadne problemy - zastudena par sec. zacvaka, pak uz slysim jen svody a po ohrati je to OK. Jestli nebylo lepsi zacit vymenou motoru... Snad cokoli W40 by melo byt za tepla zhruba stejne huste, rozdil je ve viskozite zastudena predtim W. A nejake sajrajty do oleje, to uz je snad pro uplne mrtve motory...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Stepo
Friday 18 November 2011 - 12:48:34 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Novy motor ( nastrojeny ), jsem zatim nesehnal.
Navic tento olej nezere, takze az na vyse uvedene a veci spojene se zdrcujicim km probehem, o kterem ani netusim, mu "nic neni"
Stepo
Friday 18 November 2011 - 21:31:57 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Takze....tlak oleje zmeren. Na volnobeh 1,6 baru, v otackach pres 5
Predpokladam, ze prepousteci ventil je v soustave jeste pred snimacem tlaku, takze seklym prepoustenim to asi nebude.
Jedine dalsi varianty co me napadaji jsou:
1.) nove zdvihatko je vadne - silne nepravdepodobne
2.) ucpany olejovy kanal prave k tomu jednomu konkretnimu.

Napada vas nekoho, co jeste by to mohlo byt ?
Stepo
Sunday 20 November 2011 - 11:29:56 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Tak jsem dneska vylel Castrol 5w10, nalel Mogul 10W40, situace stejna.
Vzhledem k faktu, ze uplne studeny motor ze zacatku necvaka a po ohrati zacne uz se klonim i k tomu, ze je vychozene ulozeni jednoho zdvihatka v hlave.
Jinak uz fakt netusim, co za tim muze byt.
Za 30000km budu zase delat rozvody, takze se na to asi do te doby vykaslu a budu doufat, ze to ten ventil pod zdvihatkem a vacka nejak ustoji :/
JardaB
Sunday 20 November 2011 - 11:38:09 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A jak poznas ze to je zrovna vuli ventilu? Taky muze cvakat treba vybehany cep s ojnici nebo vule dole na klice... A jestli mas manual, tak bych to pustil z vetsiho kopce bez zapalovani, jestli to necvaka detonacni horeni nebo ty svody + tesneni...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Stepo
Sunday 20 November 2011 - 11:43:20 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Ono to jde ze zhora, je to naprosto jasny zvuk v horni casti motoru. Eventuelne by to mohl byt ten svod a tesneni, nicmene ma zkusenost je takova, ze ohraty lom se spise zatahne, nez otevre.
Ale ano, dam si jeden vikend tu praci a sundam kryt....pak se uvidi.
Uz me to vazne toci.....

Ten kopec zkusim, az najdu nejaky dostatecne prudky nekde v okoli ( Ostravsko je placka )...
Jiřik
Sunday 20 November 2011 - 12:37:57 Citovat
Host
Pokud to jde zezhora, je to jasný. Taky mi to stále cvakalo, až když mi poslal zvihátka Legend z nějakýho staršího šestiválce, přestalo to. Vyběhané uložení některého z nich může být, ale asi to bude zatvrdlý pístek. Prostě bych je všechny vyndal, ve svěráku pořádně stlačil a rozhýbal. Potom injekční stříkačkou nastříkat do každého z nich ten přípravek na ochranu zdvihátek.
Pokud nějaké z nich po rozhýbání nepruží, tak ho vyměnit (to ale neznamená, že neudrží tlak, ale že je prostě víc opotřebované)- na to bych si sehnal pár starších. Zkušenost mám takovou, že stará od Opela fungují líp, než nová od Febi. Toto je u šestnáctiventilu práce tak na 3hodiny, udělal bych to nezávisle na rozvodech.
JardaB
Sunday 20 November 2011 - 12:48:26 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ale zdvihatka vymenil za nova, ne? Kazdopadne i nove muze byt vadne, ze, pri tom poctu...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1558 sec,0.1238 z toho dotazů.