Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vymena hydrostelu - utahovaci moment vacek |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Mě na to pomohl olej 15W40 a ještě přísada do oleje od bishopa (600kč)Taky jsem je napřed vyměnil a nepomohlo to.Pro štourali tento olej tam nemůže nic udělat mazací schopnosti jsou stejné jen je hustčí a i Opel ho dovoluje jen se musí měnit po 10 tis.km. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Flakl jsem tam ted aditivum od liqui moly na hydraulicka zdvihatka.....odpoledne se s tim snad dostanu k nekomu na mereni tlaku oleje. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja teda nevim, ted jsem do vseho nalil olej 5W30 ( Odkaz i do Forda ) a zadne problemy - zastudena par sec. zacvaka, pak uz slysim jen svody a po ohrati je to OK. Jestli nebylo lepsi zacit vymenou motoru... Snad cokoli W40 by melo byt za tepla zhruba stejne huste, rozdil je ve viskozite zastudena predtim W. A nejake sajrajty do oleje, to uz je snad pro uplne mrtve motory... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Novy motor ( nastrojeny ), jsem zatim nesehnal. Navic tento olej nezere, takze az na vyse uvedene a veci spojene se zdrcujicim km probehem, o kterem ani netusim, mu "nic neni" | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Takze....tlak oleje zmeren. Na volnobeh 1,6 baru, v otackach pres 5 Predpokladam, ze prepousteci ventil je v soustave jeste pred snimacem tlaku, takze seklym prepoustenim to asi nebude. Jedine dalsi varianty co me napadaji jsou: 1.) nove zdvihatko je vadne - silne nepravdepodobne 2.) ucpany olejovy kanal prave k tomu jednomu konkretnimu. Napada vas nekoho, co jeste by to mohlo byt ? | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Tak jsem dneska vylel Castrol 5w10, nalel Mogul 10W40, situace stejna. Vzhledem k faktu, ze uplne studeny motor ze zacatku necvaka a po ohrati zacne uz se klonim i k tomu, ze je vychozene ulozeni jednoho zdvihatka v hlave. Jinak uz fakt netusim, co za tim muze byt. Za 30000km budu zase delat rozvody, takze se na to asi do te doby vykaslu a budu doufat, ze to ten ventil pod zdvihatkem a vacka nejak ustoji :/ | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | A jak poznas ze to je zrovna vuli ventilu? Taky muze cvakat treba vybehany cep s ojnici nebo vule dole na klice... A jestli mas manual, tak bych to pustil z vetsiho kopce bez zapalovani, jestli to necvaka detonacni horeni nebo ty svody + tesneni... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Ono to jde ze zhora, je to naprosto jasny zvuk v horni casti motoru. Eventuelne by to mohl byt ten svod a tesneni, nicmene ma zkusenost je takova, ze ohraty lom se spise zatahne, nez otevre. Ale ano, dam si jeden vikend tu praci a sundam kryt....pak se uvidi. Uz me to vazne toci..... Ten kopec zkusim, az najdu nejaky dostatecne prudky nekde v okoli ( Ostravsko je placka )... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pokud to jde zezhora, je to jasný. Taky mi to stále cvakalo, až když mi poslal zvihátka Legend z nějakýho staršího šestiválce, přestalo to. Vyběhané uložení některého z nich může být, ale asi to bude zatvrdlý pístek. Prostě bych je všechny vyndal, ve svěráku pořádně stlačil a rozhýbal. Potom injekční stříkačkou nastříkat do každého z nich ten přípravek na ochranu zdvihátek. Pokud nějaké z nich po rozhýbání nepruží, tak ho vyměnit (to ale neznamená, že neudrží tlak, ale že je prostě víc opotřebované)- na to bych si sehnal pár starších. Zkušenost mám takovou, že stará od Opela fungují líp, než nová od Febi. Toto je u šestnáctiventilu práce tak na 3hodiny, udělal bych to nezávisle na rozvodech. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ale zdvihatka vymenil za nova, ne? Kazdopadne i nove muze byt vadne, ze, pri tom poctu... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |