Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vymena hydrostelu - utahovaci moment vacek |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | ano, vsechna zdvihatka jsou nova. puvodni byla dost jeta, na trecich plochach zboku uz nektrea i osoupana. spatne byly jen 2....zel bohu na jedne strane cvaka stale to same i nove. navic vazne jen za tepla, takze kously hydrostel to asi nebude. jeste me napadlo dat dat hustsi olej za tepla...10W50, apod..... nejdrive zkusim svody, pak holt sundam sani a viko a zmerim to merkama..... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No jestli neni ucpany olejovy kanalek k tomu zdvihatku, tusim, ze jsou docela mrnavy. Pokud jde do zdvihatka nejaky tlak oleje, tak neni duvod aby nefungovalo. princip je jednoduchy - v klidove poloze tam dirkou tece olej, pri zmacknuti se dirka dostane mimo privod oleje (a navic je tam nejaky zpetny ventil, kulicka? co nepusti olej ven) Jeste, jestli je dobra ta zakladni poloha.... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | kanalky maji cca 1mm, pri osazeni jsem daval dirky zdvihatek pokud mozno primo nad kanalek...ale je jasne, ze se zdvihatka otaceji. pricpany kanalek je mozny, je mi ale zahadou, proc je ticho pri studenem startu..... kdyby bylo vychozene ulozeni hydrostelu, tak by to na toto sedelo....ridky olej proteka vetsi mezerou rychleji a tim padem je u zdvihatka za tepla mensi tlak......ale zas je blbost, ze by se vychodilo jen jedno ulozeni ze vsech. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No jeste se pokud vim stava, ze je treba vychozeny ulozeni vacky a olej zdrha tam, pak ma malej tlak ke zdvihatkum. Ona do hlavy je dirka taky par mm... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | na to jsem pri demontazi koukal....jak luzka, tak domecky a vacka jsou bez jakehokoli skrabanecku, jako zrcadlo, vule tam nebude. je to zahada. snad to vazne bude ten svod..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Přesto, že jsem vůli nikdy nezměřil (nenacpal jsem tam ani lístek 0,05mm), stejně to cvakalo. Myslel jsem, že jsi si už jistý že je to od zdvihátka. Ještě jsem se s tím nesetkal, ale četl jsem i o vůlích ventilu ve vodítku. Nevím ale, jaký to vydává zvuk, asi žádný. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Mno jeste muzu dat pryc viko, oblozit to kolem motoru hadrama a nastartovat )) Sundam dekl svodu az bude cas, pokud tam neco utika, bude to ocouzene, pokud ne, otevru to znova a uvidim... | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | K tomu mám jen jeden postřeh. Brácha řešil hydroštosy na 25 DT. Koupil sadu novejch a žádný šity (cca 500/ks). Po výměně to furt cvakalo. Nasral se, sehnal druhou sadu použitejch a z 24 hydroštosů vybral 12 nejlepších a udělal to znova. Ten motor potom něměl chybu ticho jak po pěšině asi jako má Jerry. Bohužel časem zjistil že je motor chycenej na klice nebo na pístu na nejvzdálenějším válci (ten pod stěračema) špatně se to tam chladí a tak šla Ome nekompromisně z baráku a pořídil Ome BFL 2.2 v benzínu a naftu nikdy více Chci říct už to tu kluci psali bacha na nový hydroštely a fakt je lepší vybrat ze starších třeba 2 sad ty v top stavu. [ Upraveno Tuesday 22 November 2011 - 21:28:33 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | 24*500 Kc a pak jeste jednou 24 pouzitych zdvihatek | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No ja mam takove podezreni, ze se mi motor trosku zadrel, tak treba bude dost zdvihatek Odpoledne to snad rozhodim, zatim nejde 1 valec a zda se mi pri rucnim toceni, ze klika jde nejak ztuha - ale musim sundat remen a uvidim. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |