Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vymena hydrostelu - utahovaci moment vacek |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Vsiml jsem si, ze mam na olejove vane seshora asi olej ( nejaka tekutina ). Mam v haji gufera na vackach, takze to asi utika odtamtud a steka po plastech. Co je zajimave je to, ze za temi gufery je cca 3mm dira pro olej. Pokud jde tamtudy tlakovy olej pro domky vacek, asi jsem doma. Overeno to nemam, na nove gufera cekam, dam vedet, az vymenim. Nemate nekdo rozmer gufera na klice u remenice ? Kdyz uz budu delat ta na vackach, rad bych vymenil i to na klice, kdyz uz to bude napul rozdelane. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak zadreny to neni, kdyz jsem sundal remen, tak uz to jde lehce. Nehazi jiskru na 1. valci, takze zase rozborka abych se dostal k modulu... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Kdyby to bylo modulem, tak vypadnou hned 2 valce, ne ? ( zdvojene civky ) Zkus pootocit kabel, treba jiskra lita jinde ( mne sla do hadice plynoveho vstriku, nez jsem kabely pootocil a nasledne vymenil ) | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Minule modul odesel tak, ze se slusla VN civka na kostru bliz jednomu konci, takze to fakt nehazelo jen jednu jiskru.Kazdopadne jsem to zkousel jen na jedne strane, u ridice se na svicky bez demontaze sani nedostanu, tak to zkusim az po demontazi... Kazdopadne jsem rad, ze to neni mechanikou (pist, ventily...) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Jen update. Gufero na klice u MV6 predni ( u remenice ) je 38x50x5.5. Sehnal jsem 38x50x7, predpokladam, ze 1,5mm navic vadit nebude. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak modul po rozebrani pulky motoru vyprosten, fakt nepalila jen svicka 1. valce (super krest OP-COMu, aktivace zapalovani jednotlivych dvojic valcu, nemusim shanet dalsiho cloveka aby startoval ) a civka 1-4 ma svod 500KOhmu na primarni civku - asi blizko valci 1... Stejne musim znova pretesnit vika, ch.ije to furt !frr Doufam, ze az to smontuju, budou v pytli hydrostely Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | no vidis:)se nepoucis dej tam vika z vectry a bude klid uz pres rok a krasny sucho... Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Zato ja jsem v haji. Vyhodil jsem vacky a hydrostely, i v ulozeni je videt misty opotrebeni. Spatne se mi maze vacka 1 ( uplne leva ). Kdyz jsem ji mel venku, profoukl jsem kanaly kompresorem ( je jeden spolecny pro domky vacek a hydrostely ), tam to zacpane nebylo. Cerpadlo mi dava 1,5baru na volnobeh, v otackach 5baru. Pricemz vacka 2 ( prava v leve hlave ) je bez problemu. Docela to nechapu, muselo by to byt pricpane nekde v hlave za odbockou tech kanalu pro vacku. Nemate nekdo moznost pro srovnani zmerit si tlak na vasem motoru ? Uz to vypada, ze budu pomalu shanet jinej MV6 :/ | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | A nema nekdo ty hlinikovy vika na prodej? Co koukam na tesneni, je na vyber v podstate Reinz a Elring , oboje mezi 4-5 stovkama za hlavu... Nema nekdo tucha ktery je lepsi? Vim ze jsem v minulosti kupoval nejake za 180Kc, to bylo dost hubene proti tomu co jsem pak koupil za tezsi prachy, ale uz je to dlouho - pak to skutecne tesnilo... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Stepo napsal ... Uz to vypada, ze budu pomalu shanet jinej MV6 :/ A nestačilo by "jen" vyměnit tu jednu hlavu? JardaB napsal ... ... Reinz a Elring. Nema nekdo tucha ktery je lepsi? Rozhodně Elring. Elring a Goetze jsou best. Goetze se pod palice dávalo v prvovýrobě je tam jejich logo a vedle je GM aspoň u C20LET. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |