Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vymena hydrostelu - utahovaci moment vacek |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Hola vsem. Uz nejakou dobu mne klepe hydrostel, pomaha resuscitace na dalnici, pri otackach nad 3000 ztichne, nevydrzi to ale dlouho a pri prvni zastavce ve mestech uz cvaka. Chystam se tedy na vymenu, lec mi chybi zakladni udaj - utahovaci moment sroubu na domcich vacek. Neznate jej nekdo ? Utahovani predpokladam od stredu vacky k okrajum, pokud je to jinak, opravte me prosim. Diky moc za cenne rady. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja to utahoval s citem a dalsi 4 roky to jezdilo... Ale hydrostelem to tehdy nebylo V knizce jak na to tohle neni? Ono tam je teda u V6 vzdycky poznamka, ze to je tak slozity, ze do servisu, ale ty momenty budou asi u ostatnich motoru podobne... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | U me to vazne je tim hydrostelem Knizku "Jak na to" nemam, ani nechci, kdysi jsem ji mel na Astru blahe pameti, a nic tam de facto nebylo. Podle rozmeru sroubu to tipuju na 8-12Nm, ale za presne cislo bych byl radeji Snad se ozve McJohn....ten vzdy odnekud vyhrabal snad dilenskej manual... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Kdyz tak se doma do ty knizky muzu vecer podivat, mam 2 (kdyby nekdo touzil poslat za pakatel, kupuju to nejak s Omegama ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Diky moc Jardo, jakekoli info se hodi. Pokud mas tu knihu vylozene zbytecne, u me se pro ni misto najde . Detaily kdyztak pres SZ. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Moment dle zásady "S CITEM" a nemůžeš nic zkazit. Pozor- R. Etzold upozorňuje, že styčné plochy těch domečků se mají odmastit a lehce potřít těsnící hmotou, ale- tmel se nesmí dostat do ložisek, lépe jen tedy malinko máznout kolem dírky na šroub. Důležité je hlavně pořadí utahování těch domků- nejdřív utahovat domky kolem vaček, které právě stlačují zdvihátka, aby se to zbytečně nekřížilo. To je nejšetrnější. Utahuju to tak ve třech fázích: 1. trochu, 2. s citem 3. s maximálním citem Při montáži starých zdvihátek z jiného motoru je dobré písky trochu ve svěráku (přes hadr) stlačit, aby se přizpůsobily rychle Tvému motoru. | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | zdar, tak tis rika: osadit trmeny drzici vacku od stredu ke krajum, nasadit srouby a utahovat po pul az jedne otacce ve smyslu - prvni trmen na konci bez vackovych kol, druhy trmen u vackovych kol pak treti blize ke konci bez vackovych kol a posledni blize k vackovym kolum (2 - 4 - 3 - 1), utahovaci moment 8Nm.... to plati pro DOHC motory. po upresneni motoru muzu mrknout na presny popis Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Diky moc Palici. Motor je X30XE, ale myslim, zes to celkem trefil.... | ||
| |||
McJOHN |
| ||
Uživatel #1085 Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08Příspěvků: 329 | Pozdě, ale přece. Něco jsem našel, třeba Ti to k něčemý bude Demontáž a montáž hlavy válců Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice) Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje) Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila) | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Pomohlo to vsecko Auto dostalo vcera nove hydrostely, kupodivu to cele uz najelo 50 testovacich km a zatim se motor nerozskocil. Zel bohu mne ztvrdly gufera u vacek, takze pristi vymena rozvodu bude spojena s vymenou gufer na vackach. Auto se celkove ztisilo, 2 hydrostely byly KO....ale vesele cvaka dal :/ Nepomahaji ani vysoke otacky, pomalu se zacinam priklanet k verzi JardyB, ze to ted uz nebudou hydrostely... Napada me slaby tlak cerpadla oleje...nejste nekdo z OV nebo podliz Brna s moznosti to zmerit ? Studeny motor je naprosto v poradku, po zahrati zacina cvakat pravidelne, v zavislosti na otackach motoru. Momentalne jede na 5W40, ale ani 10W40 to neresi - byla tam predtim a vysledek stejny. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |