• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vymena hydrostelu - utahovaci moment vacek
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Stepo
Monday 07 November 2011 - 10:55:34 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Hola vsem.
Uz nejakou dobu mne klepe hydrostel, pomaha resuscitace na dalnici, pri otackach nad 3000 ztichne, nevydrzi to ale dlouho a pri prvni zastavce ve mestech uz cvaka.
Chystam se tedy na vymenu, lec mi chybi zakladni udaj - utahovaci moment sroubu na domcich vacek.
Neznate jej nekdo ?
Utahovani predpokladam od stredu vacky k okrajum, pokud je to jinak, opravte me prosim.

Diky moc za cenne rady.
JardaB
Monday 07 November 2011 - 12:15:56 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja to utahoval s citem a dalsi 4 roky to jezdilo... Ale hydrostelem to tehdy nebylo
V knizce jak na to tohle neni? Ono tam je teda u V6 vzdycky poznamka, ze to je tak slozity, ze do servisu, ale ty momenty budou asi u ostatnich motoru podobne...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Stepo
Monday 07 November 2011 - 12:41:57 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
U me to vazne je tim hydrostelem
Knizku "Jak na to" nemam, ani nechci, kdysi jsem ji mel na Astru blahe pameti, a nic tam de facto nebylo.
Podle rozmeru sroubu to tipuju na 8-12Nm, ale za presne cislo bych byl radeji

Snad se ozve McJohn....ten vzdy odnekud vyhrabal snad dilenskej manual...
JardaB
Monday 07 November 2011 - 13:11:08 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Kdyz tak se doma do ty knizky muzu vecer podivat, mam 2 (kdyby nekdo touzil poslat za pakatel, kupuju to nejak s Omegama )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Stepo
Monday 07 November 2011 - 13:30:47 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Diky moc Jardo, jakekoli info se hodi.
Pokud mas tu knihu vylozene zbytecne, u me se pro ni misto najde . Detaily kdyztak pres SZ.
Jiřik
Monday 07 November 2011 - 13:52:42 Citovat
Host
Moment dle zásady "S CITEM" a nemůžeš nic zkazit. Pozor- R. Etzold upozorňuje, že styčné plochy těch domečků se mají odmastit a lehce potřít těsnící hmotou, ale- tmel se nesmí dostat do ložisek, lépe jen tedy malinko máznout kolem dírky na šroub.
Důležité je hlavně pořadí utahování těch domků- nejdřív utahovat domky kolem vaček, které právě stlačují zdvihátka, aby se to zbytečně nekřížilo. To je nejšetrnější. Utahuju to tak ve třech fázích: 1. trochu, 2. s citem 3. s maximálním citem
Při montáži starých zdvihátek z jiného motoru je dobré písky trochu ve svěráku (přes hadr) stlačit, aby se přizpůsobily rychle Tvému motoru.
Palic
Monday 07 November 2011 - 21:54:45 Citovat
Uživatel #437
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36
Příspěvků: 493
zdar, tak tis rika:
osadit trmeny drzici vacku od stredu ke krajum, nasadit srouby a utahovat po pul az jedne otacce ve smyslu - prvni trmen na konci bez vackovych kol, druhy trmen u vackovych kol pak treti blize ke konci bez vackovych kol a posledni blize k vackovym kolum (2 - 4 - 3 - 1), utahovaci moment 8Nm.... to plati pro DOHC motory. po upresneni motoru muzu mrknout na presny popis

Astra K ST, B16DTR
Astra J ST, A14NEL
Vectra B Caravan, X20XEV
Stepo
Tuesday 08 November 2011 - 16:16:12 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Diky moc Palici. Motor je X30XE, ale myslim, zes to celkem trefil....
McJOHN
Tuesday 08 November 2011 - 22:43:50 Citovat
Uživatel #1085
Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08
Příspěvků: 329
Pozdě, ale přece. Něco jsem našel, třeba Ti to k něčemý bude
Demontáž a montáž hlavy válců

Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice)
Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje)
Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila)

Stepo
Friday 18 November 2011 - 08:52:46 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Pomohlo to vsecko

Auto dostalo vcera nove hydrostely, kupodivu to cele uz najelo 50 testovacich km a zatim se motor nerozskocil.
Zel bohu mne ztvrdly gufera u vacek, takze pristi vymena rozvodu bude spojena s vymenou gufer na vackach.

Auto se celkove ztisilo, 2 hydrostely byly KO....ale vesele cvaka dal :/
Nepomahaji ani vysoke otacky, pomalu se zacinam priklanet k verzi JardyB, ze to ted uz nebudou hydrostely...

Napada me slaby tlak cerpadla oleje...nejste nekdo z OV nebo podliz Brna s moznosti to zmerit ?

Studeny motor je naprosto v poradku, po zahrati zacina cvakat pravidelne, v zavislosti na otackach motoru.
Momentalne jede na 5W40, ale ani 10W40 to neresi - byla tam predtim a vysledek stejny.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1419 sec,0.1045 z toho dotazů.