• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Calibra 4x4 trubo (c20let) vs Celica
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 ... 15 16 17
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Thursday 25 November 2010 - 08:20:42 Citovat
Host
Vrgado, díky za nadšené příspěvky, nejvíc mě zaujala ta Omega Dualram v kolonce hmotnost- člověče 1400kg to je supr! Proto jezdí o tolik líp!
Četl jsem popis úpravy od "Robertone", který vyměnil podlahu za hliníkovou a poladil motor a jelo to údajně 270, zrychlení pod 7s.
Insignia i OmeV6 mají k 17metrákům, to je jako když za starou Omegou táhneš vozejk s....k
Žel ty kastle už jsou asi dnes jedlý, co?
vrgadaa
Thursday 25 November 2010 - 11:24:00 Citovat
Host
asi mne to bude mrzet do smrti, ale blbe se to seslo, 14dni po te co jsem za 18 koupil subaru se 50km od meho bydliste za desitku objevil zachovaly dualram v kombiku s manualem, ale nemelo to bohuzel reseni-proste jsem domu nemohl dovest ctvrty plnolety vrak a vysvetlit manzelce, ze ho nutne potrebujeme a ty penize jsem ani nemel.
...
Ta stara auta jedou dobre podle mne ze 3. duvodu. Jsou lehka, dbalo se na soucinitel aerodynamickeho odporu a kaslalo se na emise. Dnes naopak je preferovana bezpecnost-tim vyrazne naroste vaha, na aerodynamiku se zvyoka kasle a tak jezdi nevzhledne krabice a ekologie priskrti motor. Bohuzel calibru jsem tam nenasel, ale pokud si matne pamatuji, tak to byloa jedna z nejlepe udelanych karoserii vubec a ani stara omega na tom z hlediska Cx nebyla spatne-lip nez nova. A resily se i detaily, mensi zpetna zrcatka, sterace schovane v klidove poloze uvnitr v kapote.
...
Co se tyka koroze opel priserny, subaru taky strasny-bohuzel najit neco zachovalyho (deda to zaparkoval ve stodole a pred 15 lety umrel) je dnes temer nemozne. Mozna zkusit konkurenci nejakou audinu v Sku-ty snad uz pred 30 lety davaly pozink
...
anebo uplne jinam tohle je krasa stara alfa transaxle (motor vpredu prevodovka vzadu)
Odkaz
Jiřik
Thursday 25 November 2010 - 21:56:51 Citovat
Host
Myslím, že tenhle Tvůj příspěvek by se měl dát do učebnic automobilismu! Lidi, tohle si pamatujte! _; Akorát s Tebou moc nesouhlasím, co se týká krásy kastlí, ty moderní se mi líbí mnohem víc (jak je to s Cx to nevím) Proč neumí postavit bezpečnou i lehkou kastli? Kurňa, tolik let vývoje.. !frr
Myslím, že to jak jedou áčka je hlavně díky té hmotnosti. Ten motor má asi i vyrovnanější průběh krouťáku (nižší kompresní poměr- proto tak příjemně táhne od volnoběhu) a míň vibruje (z principu je R6 vždy lépe vyvážená)
Škoda těch kastlí!
Hele, od kdy se VeBe dělaly pozink?
Jinak k tý Alfě- ten transaxle je asi kromě designu jediný fajn řešení, protože Alfy bejvaj těžký jak tank, žerou taky tak a vydržej prý míň než Opelnice!(zápory shodné s Ferrari- prostě auta s "duší" __;)
vrgadaa
Friday 26 November 2010 - 07:58:31 Citovat
Host
ja myslim, ze bezpecna karoserie krome vybuchujicih polstaru vyzaduje deformacni zony, tuhou cast chranici posadku a s tim spajate vyztuhy + podpurne systemy branici preventivni krizovym situacim ABS, ESP. A problem bude pravdepodobne v te tuhosti karoserie, to lze asi realizovat velmi drahymi materialy (sport) a nebo poctivym ale tezkym zelezem. Co se tyka parametru aut, tak dnes je to vicemene tajemstvi vyrobce, zadne krivky motoru, ani zrychleni an pruznost ani soucinitel Cx, ale dulezite jsou mekcene plasty, emise CO2-to prec e nejsou emise ajine kraviny
Jiřik
Friday 26 November 2010 - 11:14:29 Citovat
Host
I ušlechtilá ocel může být dobrým materiálem pro stavbu lehké karosérie. Přece auto nemusí měřit metr a půl na výšku! Jinak já taky považuju za bezpečnou kastli, která je pevná, vaky rovnou vyndavám, ty nemám rád (kromě těch záclonových zboku) kamarád rozsekal Cougara právě kvůli bagům- škrtl o protijedoucí auto a pak už nemohl srovnat- bouchlo to a neviděl nic...skončil v kotrmelcích přes předek(kolem 160km/h)v poli.
Takže od kdy se dělaly VeBe pozink?
Vyházel bych vaky, origo sedačky, zadní skla makrolon, podlaha hliník, pryč zadní motory oken, kapoty laminát, motor 30XE do LPG, nádrž toroid- myslím, že bych se dostal na dostřel ke 1200kg a 0-100 ke 6sec. co?
vrgadaa
Friday 26 November 2010 - 12:57:31 Citovat
Host
s tim pozinkem nevim, jinak parametr vykon/hmotnost je asi nejdulezitejsim parametrem vozu z hlediska zrychleni. Zalezi samozrejme i na zprevodovani, takze na subaru foru si stezuji, ze ta jejich auta maji mizernou maximalku (bodejt jsou to dost krabiciozni auta a zprevodovano na zrychleni a ne na max rychlost) a na dalnici jue predjedou papirove mnohem slabsi auta.
...
Nanestesti nemam penize ani cas se v necem takovym vrtat, spokojuji se s nakupem plnoletych srotu v maximalni motorizaci-coz je ten nejlevnejsi tuning vubec. Samozrejme s vedomim, ze prokorodovanost vseho ma za nasledek degradaci uz i tak mizerne pasivni bezpecnosti. Z tohoto pohledu byl nejvetsi srot ten 3litr, tam jsem se utesoval tim, ze strecha kombiku supluje nosnou funkci zkorodovanych nosniku a drzi auto pohromade zvrchu:-). ALe mam sve papirove draky rad a nehodlam nic menit, zabavy je s nima spousta. A navic, nevadi, kdyz se to rozbije, pokazi nebo to nekdo ukradne.
Jiřik
Friday 26 November 2010 - 15:28:09 Citovat
Host
Chápu, ale já nechci ani nemůžu mít víc, než jedno auto, takže právě to jedno musí splňovat všechna kritéria: mám děti, takže bezpečnost, zrychlení motocyklu, takže musí být lehký, kufr, kam se vejdou aspoň čtyři tašky, musí jít předělat na LPG, utáhnout vozejk s dřívím a nebejt za chvíli úplně rezatý, levný ND
To je požadavků, co?
vrgadaa
Friday 26 November 2010 - 23:52:35 Citovat
Host
ja mam 3 hrkace a dospele deti. 2litrem LPG odjezdim vetsinu (do prace po meste), setivalec (LPG) mam na dalnici projizdky a na cesty na dovolenou (je to lemra lina i kdyz nakonec se rozjede i na 240 tacho ca 210 real) A subaru mam pro radost a na zimu (takze bez LPG). Ale strasne jsem se snazil omeg zbavit, abych si misto nich mohl koupit ten dualram a mit tak jen 2 dvestekonova auta-nepovedlo se. Ale to koneckoncu az tak nevadi, protoze clovek stejne nevi, co je pro nej dobry:-). Ale porad si myslim,ze neexistuje lepsi auto nez stara ackova 200konova omega, teda s vyjimkou nastaveb 4litru apod, porad doufam, ze jednoho dne si z Nemecka preci jen neco privezu-u nas uz nic neni
Jiřik
Tuesday 30 November 2010 - 13:38:17 Citovat
Host
Tvoje pojišťovna si musí chrochtat! To máš tak kolem 10 tis. za POV, ne?
misan26
Tuesday 30 November 2010 - 15:53:56 Citovat
Host
tak nekdo pojistovnam radsot delat musi

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 ... 15 16 17  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1578 sec,0.1203 z toho dotazů.