• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Calibra 4x4 trubo (c20let) vs Celica
Přejít na stranu  [1] 2 3 ... 15 16 17
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
misan26
Monday 08 November 2010 - 05:38:54 Citovat
Host
Cau panove rozhodl jsem se ze si udelam radost a poridim si auto ktere budu chtit dat do kupy upravit a prestavit. A ted bych se chtel zeptat jake mate zkusenosti s calibrama ve 4x4 jestli dost casto odcahzi 4WD nebo to slape jak hodinky.. jake jsou nejvetsi sni problemy a takove detaily..

A dal bych se chtel eptat jestli byste rozvazovali nad calibrou 4WD a nebo celicu 4WD co byste brali jeslti mate nekdo zkusenosti s celicou nebo s kalibrou rad si poctu vas nazor dik
vrgadaa
Monday 08 November 2010 - 07:10:42 Citovat
Host
na to je stranka calibra.cz nevim,jak ted ale driv tam toho byvalo spousta. Ale za sebe bych doporucil moji cestu a to zmenu znacky, pochybuji, ze ctyrkolky umi nekdo lepe nez subaru a preplnovane boxery taky nejsou spatne reseni, viz tato reklama na boty
Odkaz
Martas
Monday 08 November 2010 - 07:26:28 Citovat
Host
Kdyby ses podival o par prispevku niz, kde je vlakno ktery se dokonce jmenuje Calibra 4x4 - koupit ci nekoupit, uz bys vedel, ze sehnat Calibru s funkcnim pohonem 4x4 se rovna zazraku.

No ale to je jako kdyz hrach na stenu hazi, napsat novej prispevek a pak se pripadne i rozcilovat (coz neni zrovna tvuj pripad) ze nikdo uz potisici neodpovedel je asi jednodussi ale trva to dyl, nez hledat to co uz je mockrat zodpovezeno.
Jiřik
Monday 08 November 2010 - 12:29:18 Citovat
Host
Kdybych šel do Calibry, okamžitě bych 4x4 vymontoval a instaloval pouze špéru.
Pořád Tě ale údržba Calibry nezruinuje narozdíl od údržby Japonce těsně před smrtí. Příklad: chceš měnit rozvody za 2500,- nebo za 20000,-?
Odpověz si sám.
vrgadaa
Tuesday 09 November 2010 - 19:02:54 Citovat
Host
Plnolete subaru legacy GT (liberty RS) 147kW koupeno pocatkem leta za 18litru +3lity Bursik s nalitanymi 400tkm (motor asi puvodni nebude),svicky a rozvody v polovine intervalu a krome vymeny oleje, nehodlam nic resit. Jje to auto pro zabavu a na par vyletu v zime do hor. Zatim jsem najel tisic km (do prace jezdim dvoulitrem omegou LPG a na dovolenou 6valcem LPG) a investoval jsem 500 za drobnosti jako odznacek na mrizku, zadni sterac, vnitrni kryt zrcatka u spolujezdce, guma na pedal spojky a chystam se vymenit sencor radio za original Subaru za 800Kc + zanovni zimni gumy za dvojku a za dalsi dvojku prikoupit dalsi disky ma leto. Auto startuje na brnknuti, tise prede. Je pravda,ze pri podlaze obcas na jednikcu ci dvojku zacuka-pravdepodobne vysoky tlak turba nebo vadny prepousteci ventil turba (zatim staci netlacit to az na zem a pak se uvidi). Ale takove zatlaceni do sedacky jake se kona od 3000 otacek nahoru a to azdo 7000 jsem v zivote nezazil. A jak to sedi v zatackach pod plynem taky ne. Pokud se to vysype, nehodlam resit nejake drahe opravy, poridim jine auto. Na rozdil od meho zamilovaneho dualramoveho trilitru jich je staledost. Tesim se na zimu.
misan26
Tuesday 09 November 2010 - 20:56:05 Citovat
Host
ja nechci subaru po to mnejak netouzim mel jsem Subaru Forestr 2litr v uprave rinspeed jako jeto moc pekny ale prece jenom subaru dily jsou nesrovnatelne s cenou calibry... Prave ze bych bud calibru nebo celicu stoprocent ve 4WD chci ale co z toho vybrat
vrgadaa
Tuesday 09 November 2010 - 22:49:05 Citovat
Host
Kdyz musis, tak musis. Zkoukni sportovnivozy.cz, obcas tam nejak calibra v turbu je. Ale posuzovat subaru podle krabice Forestra jeste v nejake slabe motorizaci je dost o nicem. Ja mam zvraceny vkus, chci nenapadne vykonne auto a to beze zbytku splnovala ackova 200konova omega v kombiku, ale to subaru se stejnym vykonem (taky v kombiku) je o vterinu na stovku lepsi. Jinak blbe se to seslo, tyden po te co jsem koupil subo se objevil unikat-zachovaly 3litr a jeste v blizkosti bydliste-dal bych mu prednost-neni lepsi omega. Ale do budoucna uz jen subaru
JOB
Wednesday 10 November 2010 - 07:42:31 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
misan26 napsal ...

ja nechci subaru po to mnejak netouzim mel jsem Subaru Forestr 2litr v uprave rinspeed jako jeto moc pekny ale prece jenom subaru dily jsou nesrovnatelne s cenou calibry... Prave ze bych bud calibru nebo celicu stoprocent ve 4WD chci ale co z toho vybrat

Píšeš že Subaru má drahý ND a uvažuješ o starý Toyotě ?

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

qpc
Friday 12 November 2010 - 14:36:45 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
jedna oturbená ,,jako nová,,

Odkaz

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Jiřik
Friday 12 November 2010 - 22:33:25 Citovat
Host
QPC blázen, ne? Za 150tisíc? Bude muset jít o 100dolů! Za tyhle prachy se dá sehnat skoro Tvoje oturbený "peklo!" (H 177kW OPC) no dobře, 206kW, dejme tomu. Stejně dávám přednost atmosféře, možná se jednou utkáme!
(to je hec, zatím jsem švorc, jen 110kW)

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 ... 15 16 17  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1680 sec,0.1259 z toho dotazů.