• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Calibra 4x4 trubo (c20let) vs Celica
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 ... 15 16 17
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Friday 19 November 2010 - 20:30:46 Citovat
Host
takze je to asi uplne normalni chovani turboboxeru u subaru
...
pružné zrychlení na vyšší převodové stupně je dosti slabé. Motor příliš „odspodu“ netáhne, jakmile však otáčkoměr překročí značku 3 000 ot./min., začnou kola trhat dlažební kostky. Od této chvíle se motor do otáček nezadržitelně a s chutí žene, je přitom celkem jedno, jaký máte právě zařazen rychlostní stupeň, celý zážitek je provázen mohutným řevem kombinovaným se svistem turbíny.
...
Odkaz
...
Jiřik
Sunday 21 November 2010 - 12:47:43 Citovat
Host
Vrgado, díky za odkaz, je to fakt zajímavý motor. Ten nástup krouťáku až ve třech tisících není úplně běžný, musí to být fakt zábava! Má to prodlevu, např. když máš vytočeno na 4 tis., brzdíš motorem a náhle přidáš?
vrgadaa
Monday 22 November 2010 - 12:40:47 Citovat
Host
Myslim, ze ani ne, tedy ze to pri razeni jede dobre (je tam origo BOV ventil, sice uzavreny do sani, ale i tak je slyset, jak si to odfoukne-takze se roztocena turbina nezabrzdi). Bohuzel mi to obcas cukne pri rezimu podlaha, takze se snazim neslapat plynem okamzite na podlahu a pridavat postupne. Dle diskusi je to asi cidlo tlaku v sani a nebo ten druhej obtokovej ventil, takze ridici jednotka bud dostane falesny udaj o vysokem tlaku turba, anebo tam opravdu je vysoky tlak, nacoz zareaguje fuelcut (chvilkovym odpojenim paliva), alespon takova je ma laicka predstava. Nehodlam to zatim resit, protoze se s tim jezdit da, kdyz si clovek da pozor a neslapat okamzite humpolacky az na podlahu-jak jsem zvyklej z omegy:-). Uvidime, nakolik se to auto osvedci pres tuto zimu, bud se to zhorsi, nebo treba i vytrati, tak jak uz to u starych aut obcas byva. Priklanim se k cidlu, pac je to horsi po delsi jizde (po uplnem prohrati vseho).
...
Jinak myslim, ze by ti to vyhovovalo. Ten pan, co mi to prodaval, ma jeste imprezu wrx a okomentoval to, ze mezi timto strepem a novou imprezou prilis velky rozdil v jizdnim projevu neni, akorat, ze tohle je na rozdil od imprezy za par supu (je i sedan). A pro tunery taky dobry, protoze to ma pevnejsi blok (closed block) nez impreza a pry kvuli tomu lepsi potencial na tuning.
vrgadaa
Tuesday 23 November 2010 - 06:48:23 Citovat
Host
a optimalni varianta subaru tuningu je takova, ze se vezme vykonna japonska verze s volantem na spatne strane, napr. tohleto
...
Odkaz
...
Typ: Legacy
Karoserie: Sportovní limuzína
Palivo: Benzín
Poháněná kola: 4x4
Barva: modrá
Rok výroby: 1995
Najeto: 98 000 Km
Výkon: 205 kW (279 PS)
Zdvihový objem: 1998 ccm
Pohotovostní hmotnost: 1330 Kg
Maximální rychlost: 270 Km/h
Zrychlení 0-100: 5.7 s
...
a prekope se to do nasi kastle, z nejakeho duvodu maji japonske verze leps parametry nez evropske
Jiřik
Tuesday 23 November 2010 - 08:22:41 Citovat
Host
Člověče, ta vypadá fakt dokonale! A ten výkon, to je jak M3!
Akorát by se musela sehnat jak píšeš evropská, nebo americká kastle, což by taky něco stálo. Pak přehodit motor, brzdy to už by byla sranda. Ale furt bych se bál cen těch náhradních dílů. Já vím, není to tak poruchové, jak jsme zvyklí z Opelů, ale znepokojovalo by mě to. Ale ty parametry/cena, to nemá konkurenci!
vrgadaa
Wednesday 24 November 2010 - 06:33:27 Citovat
Host
tak jsem se dival na forum a radeji predelavat imprezu. Podle roku vyroby je to 2. generace a ta se do Evropy v turbu vubec nevozila-takze chybi protikusovy vozejk, ale vsechno samozrejme jde, tady je firma, ktera to umi
Odkaz
Jiřik
Wednesday 24 November 2010 - 11:00:53 Citovat
Host
Fakt krasavice! Kdybych ty peníze měl, asi bys mě k tomu přemluvil !buch
Takhle mi ale nezbývá, než šetřit a mezitím se rozhodnout, jestli teda tu Vectru s třílitrem, nebo koupit motor LET a narvat ho do Astry G. Mám čas přemýšlet, než budou finance. Myslím, že obojí by se vešlo do rozpočtu 40tis.
misan26
Wednesday 24 November 2010 - 20:50:49 Citovat
Host
musim rict ze to subaru je pekny jeste se tozmyslimale zas to subaru je fakt pekny...no nonevim:(
vrgadaa
Wednesday 24 November 2010 - 22:52:41 Citovat
Host
s trilitrem atmosferou se jezdi fakt lip, ja subaru rikam strelena koza-ale vykony jsou u turba jinde. Ale dobre jsem se bavil, kdyz jsem zasel do subaru saloonu, pac jsem cekal na kamarada. A se slovy ja mam taky subaru, je plnolety a ma nalitano 440 000 km, jsem jako odpudiva socka sledoval reakci prodejce. Prvni rozpacity, vidite nase auta vydrzi a nechcete se podivat, na ten rozdil? Sednete si za volant a pripadal jsem si jak v kosmicke lodi. ALE neco je hodne spatne.
...
tohle je impreza 2,5i WRX 169 kW (legacy GT v databazi nemaji-je tezsi a bude to jeste horsi i presto, ze to ma rezim SHARP
...
Odkaz
...
zrychleni na 100 za 6,5s a maximalka 209km/hod
...
a tohle je plnolety sedan s ubohymi 147kW (ja mam kombika, takze o neco horsi)
...
Odkaz
...
zrychleni na 100 za 6,7 a maximalka 230km/hod
...
pro porovnani muj opel sen c30se
...
Odkaz
...
zrychleni na 100 za 7,6s a maximalka 240km/hod
........................................................................................................
databaze je rozsahla prijemne hledani parametru vasich skvostu
.........................................
ale mne to potvrzuje, ze nejlepsi auta se delala okolo roku 1990
vrgadaa
Wednesday 24 November 2010 - 23:20:31 Citovat
Host
a me klasicke zaverecne rejpnuti zazracne mnou nenavidene V6 prej 3,2 omega sport:-)
...
Odkaz
...
zrychelni za 10sekund na 100 a maximalka 232km/hod jsou smesny parametry
a prej SPORT:-)
...
A ani nejnovejsi sport zazrak od opla nesaha staremu dualramu po kotniky
...
Odkaz
...
zvlaste kdyz uvazime, ze C30SE nebyl vrcholny model a prodavalo se EVO nebo 4litr o Lotusu nemluve

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 ... 15 16 17  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1460 sec,0.1165 z toho dotazů.