• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Calibra 4x4 trubo (c20let) vs Celica
Přejít na stranu  1 2 3 ... 15 [16] 17
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Saturday 19 March 2011 - 12:04:57 Citovat
Host
Koukal jsem, mam tam STAG150, ale neserizuji, jezdi to a na dvoulitra opravdu dobre. C20NE je na LPG prestavbu bych rekl mimoradne vhodny, asi nejvic ze vsech 5 prestaveb, co jsem kdy mel. Je pravda, ze to za ty 4 roky, co to tam je taky 3-4krat trisklo, ale vzhledem k minimalnimu objemu sani to jen tak psouklo a nadskocil dekl vzduchoveho filtru. Nemam tam ani protizaslehovou klapku. (Po te co jsem zjistil, ze mi ji tam sice plynari dali, ale vevnitr byla vybrana (jen tubus bez klapky), tak jsem oddelal uplne:-).
...
Po venku to jezdi okolo 9 plynu, ve meste pri trose snahy 12. A to je ten duvod, proc to udrzuji v chodu...
Jiřik
Saturday 19 March 2011 - 12:30:40 Citovat
Host
Samozřejmě- C20NE to je pojem, co se týče výdrže! Jen ten kompresní poměr je nižší, takže má logicky vyšší specifickou spotřebu. Jinak ale vyrovnaný krouťák, supr hlubokej baryton, vše levné- myslím, že se automobilky s boomem malých turbomotorů mají z minulosti co učit!(viz Astra s 1,4 turbo, kterej navzdory technologiím žere prý dvojnásobek norm. spotřeby)
12litrů po městě u řízenýho nasávanýho LPG by mi přišlo dost, ale Ty to máš v Omeze, což naprosto vyhovuje.Stag 100 se tedy neseřizuje?
vrgadaa
Saturday 19 March 2011 - 19:02:16 Citovat
Host
ja nevim, plynari to asi serizuji, ale ja jsem do niceho takovyho nikdy nesel. Naladili to a jezdi to dobre. Jinak to povazuji za rovnoceny sekvenci, protoze bohatost smesi ridi elektronika od lambdy a ne obycjeny skrtak. Pravda musi na to byt motor (stary jednoduchy a s kratkym litinovym sanim).
Do te C26NE
...
Odkaz
...
jsem nechal dat sprosty nasavany skrtak (sekvence do 6valce porizeneho za 7000Kc +prepis mi prisla jako ekonomicky nesmysl). Ale uz bych to neudelal. Protoze tam, kdyz to slehne, tak je to jak vybuch granatu. A to mam dobastlene vlastni sani z odpadoveho novoduru se spousto snadno se rozpojujicich casti a povolene sponky, takze se to rozsype jak lego (ale i tak je to, kdyz na vec prijde, schopne protlacit protizaslehovou klapku na druhou stranu pantu). Pri montazi jsem vychazel ze zkusenosti z dualramoveho 3litra, kde to bylo vcelku v pohode a umel jsem to rychle slozit. Ale ten mel toho plynu v sani podstatne min. Neexistuje asi motor s objemnejsim sanim. Jezdi to, ale chce to dodrzovat elementarni zasady, jako nebrzdit motorem a pak dupnout na plyn apod. No shrnuto, nebyl to asi nejlepsi napad a do turba jsem po nekolika pyrotechnickych zazitcich proto nakonec nechal dat sekvenci i kdyz povazuji nasavany za lepsi reseni plynofikace. Ale C26NE se na to opravdu nehodi, uvidime jedu s ni za mesic do Chorvatska:-)
vrgadaa
Saturday 19 March 2011 - 19:04:08 Citovat
Host
nechapu vetu s legioonarem, nevim jak to tam skocilo?
Martas
Saturday 19 March 2011 - 19:05:52 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

nechapu vetu s legioonarem, nevim jak to tam skocilo?


Protoze jsi misto rozsype jak L e g o napsal l e g i _;

[ Upraveno Saturday 19 March 2011 - 19:06:36 ]
Jiřik
Saturday 19 March 2011 - 21:55:03 Citovat
Host
To řízený nasávaný je asi fakt ideální varianta a nejen do jednoduchých motorů, jak píšeš ?:!:
Myslím, že je to velmi vhodné do všech atmosfér. Nehrozí například spojitý vstřik ve vysokých otáčkách limitující je pouze průměr toho ventilu, takže do výkonnějších motorů to bude dobré i s reduktorem zdvojit (jestli to pak půjde napojit na jednu lambdu)
vrgadaa
Sunday 20 March 2011 - 10:05:45 Citovat
Host
Mne vzdycky na sekvenci rozcilovala ta zmet hadicek kabelaze a vseho okolo totalne zaskladavajici motor. Kdezto slauch do sani mi prijde genialni napad, jak z komplikovaneho vstrikovani udelat opet jednoduche karburatorove auto. A pokud ma STAG, tak karburator s rizenim bohatosti smesi od lambdy:-). Nicmene nevim, jest-li to nejde vyresit jeste lepe. U sekvence dochazi k neznatelnemu prechodu mezi benzinem a plynem. Kdezto tady je to skokem a tudiz se skubnutim vetsinou v nejmene vhodnem okamziku. Nechal jsem proto stahnout plynare teplotni pojistku a prepinam si to sam rucne az se odlepi rucka teplomeru v okamziku, kdy mam zarazenou rychlost a neakceleruji.
...
Nicmene, protoze i tento system mi parkrat trisknul, nedoporucil bych ho do novych motoru s plyastovym sanim. Jo a taky se nekdy stane, ze po prepnuti do LPG to vubec nejede (asi zablbne nejaky cidlo) a je nutne vypnout motor a znovu nastartovat. To sice udela jen parkrat do roka, ale zrovna vcera, kdyz s tim jela dcerka na delsi samostatnou jizdu:-(.
Jiřik
Sunday 20 March 2011 - 14:13:09 Citovat
Host
Nějaký škubnutí, jestli je znatelnější, nebo ne- to je jen detail. Jde o to, aby motor nějak brutálně neškubal a nerozsvěcela se check kontrolka. Dále jde o to, aby měl rozumnou spotřebu a výkon stejný, jako na benzín. A taky hodně brzo přepínal i se studenym motorem. Ideální by bylo mít takový LPG systém, aby benzín nebyl vůbec potřeba !!(a)
Mě hadičky vůbec nevaděj, navíc se dá sekvence udělat tak, že krom reduktoru není nic vidět (vstřiky LPG jsou navrtaný zespoda)- viz auta dotažený z Itálie
až budu dělat jinej motor, budu to dávat už vždycky zespoda (holt se odmontuje, vyčistí a vybrousí komplet sání)
misan26
Monday 21 March 2011 - 21:23:27 Citovat
Host
Neco pro jirika

Odkaz
Jiřik
Tuesday 22 March 2011 - 21:15:30 Citovat
Host
No díky, a kam pro to pojedu?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 15 [16] 17  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1381 sec,0.1031 z toho dotazů.