• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
navýšení výkonu motoru
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Brenky
Monday 24 March 2008 - 21:13:34 Citovat
Host
Takže mě čeká GO motoru (X30XE), tak jsem si říkal, proč už ho trochu neupravit když bude rozebraný
Napadlo mě upravit vačky. K tomu je ale třeba poupravit ventily.
Aby to už mělo smysl, tak není k zahození odlehčený setrvák a upravené ojnice.
O kompresoru ani nemluvím.
Nemá s těmito úpravami nějaké zkušenosti?
Na kolik vyjdou jednotlivé úpravy popř. kde si to nechat udělat?
Zatím mě zajímá jen teorie....a pokud by to náhodou vyšlo, možná bych i do toho šel.
A prosím, nepište mi tu jak jsou tyto motory naprd...
Dík.
Martas
Monday 24 March 2008 - 21:23:15 Citovat
Host
Aby to melo nejaky podstatnejsi efekt, tak se vacky se neupravuji, ale davaji jine, to same je sani, pocitej ze cena tehto komponent bude minimalne kolem 30 000, odlehceny setrvacnik nema u 3,0 motoru zas az takovy vliv (u slabsich motoru jdou tyto rychleji do obratek ale ve stejnem pomeru se vykon ztraci pri zatezi), pridani kompresoru neni take nijak Easy, protoze bez dalsich uprav motoru si clovek zase moc nepomuze (pridavani nasavaneho vzduchu lze jen do urcite meze) ...

Suma sumarum pocitej s cenou od 30 00 vyse, pokud si to nechas udelat "nekde" tak mnohonasobne vic.

Samozrejme nemluvim o nejakem temer bezvyznamnem navyseni treba o 15kW.
vrgadaa
Monday 24 March 2008 - 21:50:45 Citovat
Host
jako vzdy plati prodat a koupit jiny vykonejsi auto. Na ebay.de se obcas objevuji i mv6 s kompresorem a tyto upravy se nikdy nikomu nezaplatej, je lepsi, kdyz vykrvaci predchozi majitel. No a ze by bylo 155kW do dnesniho bodoveho systemu malo?
Brenky
Monday 24 March 2008 - 22:04:26 Citovat
Host
vrgadaa: já věděl že se ozveš no, to mě taky napadlo, ale kdo ví, v jakém stavu by to dovezené auto bylo. Já vím že je bodový systém...nejezdím moc rychle...očekávám od toho větší krouťák...prostě sílu do kopců a při předjíždění.
Mates: No, tak to jsi mě překvapil...já počítal mnohem víc _;
Netušíš, kde by se daly sehnat ty vačky?
Martas
Monday 24 March 2008 - 22:07:53 Citovat
Host
Zeptej se treba tady Odkaz tech 30 000 bylo mysleno pouze za ty vacky !

[ Upraveno Monday 24 March 2008 - 22:08:59 ]
qpc
Monday 24 March 2008 - 23:13:26 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
už se to tu několikrát řešilo.kompresorovej KIT stojí cca 5000E(sakum prdum) a výslednej výkon je 218kw/296koní a krouták 370Nm.
každopádně cena je odstršující ?:!:

jak psal martas,samotné přeplnování také neni o ničem,výměna vaček spolu s laděnim softveru ŘJ je už lepší.pakliže to opravdu chceš probrat,zavolej si na : Odkaz

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


WISAStar
Monday 24 March 2008 - 23:38:15 Citovat
Host
proc se porad snazite tunit omegu? posledni motor od oplu vhodny na tuneni byl C30SE nebo prvni dvoulitry 16V z kadeta GSi a Calibry! Pak nastoupil ECOTEC a konec oplu! Kupte si treba nissan 200 SX... 1.8 tubro, 125 kW, nahon na prdel. investici 30 tisic z toho vytahnete s prehledem 400 koni!
qpc
Tuesday 25 March 2008 - 00:21:50 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
WISAStar napsal ...

proc se porad snazite tunit omegu? posledni motor od oplu vhodny na tuneni byl C30SE nebo prvni dvoulitry 16V z kadeta GSi a Calibry! Pak nastoupil ECOTEC a konec oplu! Kupte si treba nissan 200 SX... 1.8 tubro, 125 kW, nahon na prdel. investici 30 tisic z toho vytahnete s prehledem 400 koni!


za 30t se to při nekompletní úpravě rozsype po pár dnech.Nicméně kdo četl dubnovej Tuning magazin,jistě narazil na turbokity pro oplácké motory


Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


WISAStar
Tuesday 25 March 2008 - 01:38:41 Citovat
Host
qpc napsal ...

WISAStar napsal ...

proc se porad snazite tunit omegu? posledni motor od oplu vhodny na tuneni byl C30SE nebo prvni dvoulitry 16V z kadeta GSi a Calibry! Pak nastoupil ECOTEC a konec oplu! Kupte si treba nissan 200 SX... 1.8 tubro, 125 kW, nahon na prdel. investici 30 tisic z toho vytahnete s prehledem 400 koni!


za 30t se to při nekompletní úpravě rozsype po pár dnech.Nicméně kdo četl dubnovej Tuning magazin,jistě narazil na turbokity pro oplácké motory



Ty ty motory z nissana znas? to neni opel. Ten motor ma obrovskou vykonovou rezervu. Zvetsenim sani, pridanim vetsiho interkoleru a zpruchodnenim vyfuku z toho dostanes tolik vykonu, za ktery by si u omegy zaplatil tech 30-50 tisic. Pritom primo do motoru a ani na ridici jednotku nemusis sahnout!
Brenky
Tuesday 25 March 2008 - 01:52:48 Citovat
Host
věděl jsem, že mi budete říkat že to nemá smysl...ale mám k tomu autu určitý vztah a jiné nechci.
Chtěl bych jen vylepšit výkon. Je to pak úplně jiné svezení když má takové auto větší výkon. Jinka děkuji za odkazy, zkusím se s nimi spojit.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1676 sec,0.1202 z toho dotazů.