• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Mám koupit Omegu???
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
konipas
Sunday 19 February 2006 - 04:02:26 Citovat
Host
Já bych ti doporučil V6 v benzínu. Měl jsem vectru 2.5 a teď mám omegu 2.6 V6 a je to paráda. Příjemný svezení a pastva pro uši. Omega 2.0 z doslechu moc nejede a žere. Neřeš poviný ručení a běž do V6. To je můj názor.
Tlumex
Sunday 19 February 2006 - 08:08:18 Citovat
Host
nikdo se tu nezastal myho dvoulitru s LPG mam ho a zavodnicka to neni ale slusny jezdeni to staci spotreba plynu
90km/h...............10LPG
130Km/h............11LPG
160Km/h............13LPG ted odskouseno optimalni rychlost po dalnici
180KM/h............16LPG _s103
Jinak mesto kolem tech 13 az 14. Pokud chces pohodlny auto pro klidnou jizdu dvoulitr staci a kdyz me nastve nekdo na trojku se to taky solidne splasi a "jede"
Dalsi auto bude uz se sekvenci a 2,2 beneli najezdim dosti po meste takze mi mensi objem vyhovuje
Vodník
Sunday 19 February 2006 - 08:53:32 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Jenže, kamarádi, veselej se ptal na 2,5 TD za pade, protože na ní právě drží ruku. A aby do toho nemusel rvát prachy. Takže to auto je fajn, motoricky dobře vybavený, pohodlný, pracovitý a taky trochu rychlý. Že ho máš "z rodiny" neznamená, že s ním bylo dobře zacházeno. Mechanické části si nech zkontrolovat od kteréhokoliv šikovného automechanika, ale jejich oprava či výměna nebývá finančně zničující (tlumiče, čepy, atd...). Co se motoru týká, zajeď si na diagnostiku a prozkoumej výsledek. Ten nám tady pak můžeš popsat a kluci ti určitě řeknou, co to znamená (i šikovný holky tu máme!). Ty auta jsou na trhu na dvojnásobných cenách, takže máš v rezervě dalších 50 tisíc na to, abys to svý dostal "do figury" a pořád jsi s penězi v reálu. Já koupil svou OB 2,5 TD z Holandska (roč. 1998, najeto 165 tisíc), z vlastní blbosti s odešlým vstřikovacím čerpadlem. Ale poté, co jsem ho vyměnil a co jsem nechal (taky hned po koupi) udělat přední nápravu (kulové čepy a ještě něco - běžná provozní záležitost), jezdím rok bez "zastávky v boxech", což nepamatuju u žádného jiného auta, co jsem míval (najeto 28 tisíc km). Měl jsem štěstí? No, to bych ti řekl za další dva roky. Ten turbodiesel je docela citlivý na slušné zacházení. Rozmysli si, jestli se "rodina" umí chovat k autům slušně (já bych třeba auto od vlastního bráchy nekoupil - aspoň ne bez těch prohlídek, co jsem ti tu poradil) a vem v úvahu, že tě zase asi nenatáhne co do počtu ujetých kilometrů, posledních výměn olejů a tak... A jestli je to auto v pohodě, klidně si ho kup, ježdění s ním je hezký zážitek, v tomhle směru o nic nepřijdeš.
X3
Sunday 19 February 2006 - 09:20:48 Citovat
Host
Jak pise Vodnik, 2.5 TD motor je citlivej a kdyz tu na foru zapatras zjistis ze se tu o nem psalo uz hodnekrat. Nekteri mu neveri, nekteri nechapou proc by mu nemeli verit. Ja osobne jsem o 2.5 TD taky hodne uvazoval, ale nakonec jsem to zavrhnul protoze jsem nabyl dojmu ze by se mi mohl podelat. Jenze ja planoval koupi drazsi Omegy nez za 50 a potreboval jsem aby byla zachovala a s velkou pravdepodobnosti me pak financne uplne nesezrala. Ale u auta za 50 mas rezervu na Opravy. Jak jsem tu psal, bratranec ma OB (kolem roku 96) 2.5TD v automatu, ted ma nejeto 330 asi, ma ji tak rok, ujel na ni 40, ale vedel uz kdyz ji kupoval ze ma za sebou dost nakladnou opravu motoru (cca 80 litru, nova hlava a ja nevimco a nevimproc) - ale jezdi to perfektne a nic dalsiho krome "beznejch" zalezitosti danejch opotrebenim/pouzivanim se nezmrsilo... a dava ji zahul docela dost, hodne mesto (Praha) a cas od casu > 2000 v kuse prez Evropu
X3
Sunday 19 February 2006 - 09:28:06 Citovat
Host
Uvazoval jsem o 2.5 DTI kterej podle toho co jsem si precetl by mel byt v pohode, ale vrabci stebetali ze taky neni (jeden rikal ze mu jinej rikal)... tezko si ale vybrat z toho co kdo mele... ale kdyz si vzpomenu jaky pekace se za 50 daji poridit tak Omega je za ty prachy opravdu "O Necem"...
Anonymní
Sunday 19 February 2006 - 09:59:20 Citovat
Host
konipas napsal ...
Já bych ti doporučil V6 v benzínu. Měl jsem vectru 2.5 a teď mám omegu 2.6 V6 a je to paráda. Příjemný svezení a pastva pro uši. Omega 2.0 z doslechu moc nejede a žere. Neřeš poviný ručení a běž do V6. To je můj názor.

Mužeš mi něco o te tvoji omeze napsat ,taky o ni uvažuji Diky MANA
vrgada
Sunday 19 February 2006 - 12:45:44 Citovat
Host
a ja se taky pridam do flame benzin/nafta. 6valec ma pekny zvuk a slusnou akceleraci (dcera to po presednuti z 4valce OA do OB okomentovala slovy, ze ma pocit, ze sedi v letadle. TC potesi a se sekvencnim plynem to nema chybu. Nicmene ji mam teprve rok (15000km) a na zaverecny posouzeni je tedy velmi brzy. Nicmene ma najeto 195 000, nezere olej a na to u Opla nejsem zvyklej a neni rozdil v chodu benzin/LPG. Nepotesi netesnici ventilova vika od oleje (servis levny nen) a draha vymena rozvodu, ale jinak zatim dobry. Tuk Tuk
...
2Tlumex, koukam na tvoji spotrebu a jsem o litr az dva nad tebou, coz povazuji za dobry. Konecne jsem se odhodlal k zaslepeni polofunkcniho EGR a vypada to, ze krome uklidneni volnobehu taky klesla spotreba o litr plynu (pravdepodobne si ten EGR uz delal co chtel). Na presne zhodnoceni je brzy, ale svizna 200km jizda 100km okrsky 100 dalnice na sjetych zimacich byla ted za velmi prijemnych 11l. Ted dam tyden ciste mestskeho provozu a uvidime, ale vypada to velmi nadejne:-)
Tlumex
Sunday 19 February 2006 - 13:26:40 Citovat
Host
vrgada napsal ...
...
2Tlumex, koukam na tvoji spotrebu a jsem o litr az dva nad tebou, coz povazuji za dobry. Konecne jsem se odhodlal k zaslepeni polofunkcniho EGR a vypada to, ze krome uklidneni volnobehu taky klesla spotreba o litr plynu (pravdepodobne si ten EGR uz delal co chtel). Na presne zhodnoceni je brzy, ale svizna 200km jizda 100km okrsky 100 dalnice na sjetych zimacich byla ted za velmi prijemnych 11l. Ted dam tyden ciste mestskeho provozu a uvidime, ale vypada to velmi nadejne:-)


No probem je v tom ze srovnavas fstrik do sani a sekvenci! Kdybych mel sekvenci mel bych este o litr litr apul mensi spotrebu
Ale co se tyka plynu sem spokojeny, veskere opravy co sem musel podstoupit byly vinou predchoziho majitele s plynem to nemelo nic spolecneho
Rob 2
Sunday 19 February 2006 - 14:04:36 Citovat
Host
Tak teď nevím, zda už jsem tak zmlsaný, nebo zde funguje něco o lišce a ocasu Byť vlastním (a tudíž bych měl chválit!) TD, nadšení z výkonu motoru u mě nepanuje. Měl jsem i 2.0 16V, a to už byla tuplem katastrofa (Tlumexi promiň!) Chápu, že ve srovnání se Š 120 je to letadlo. Ve srovnání se současnými auty ale průměr. Devizou Omegy je v této motorizaci jenom to relativní pohodlí. Asi budu za tyto názory fandy Omeg kamenován, ale moje zkušenost je taková, jakou jsem napsal. PS: Ruku na srdce - nezdá se Vám 131 HP a 250Nm u TD o objemu 2,5 litru trochu málo &|
JOB
Sunday 19 February 2006 - 14:41:26 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Rob 2 napsal ...
Tak teď nevím, zda už jsem tak zmlsaný, nebo zde funguje něco o lišce a ocasu Byť vlastním (a tudíž bych měl chválit!) TD, nadšení z výkonu motoru u mě nepanuje. Měl jsem i 2.0 16V, a to už byla tuplem katastrofa (Tlumexi promiň!) Chápu, že ve srovnání se Š 120 je to letadlo. Ve srovnání se současnými auty ale průměr. Devizou Omegy je v této motorizaci jenom to relativní pohodlí. Asi budu za tyto názory fandy Omeg kamenován, ale moje zkušenost je taková, jakou jsem napsal. PS: Ruku na srdce - nezdá se Vám 131 HP a 250Nm u TD o objemu 2,5 litru trochu málo &|

No nevím jestli si leštím vlastní ocas ale na to co jí používám se žádnej jinej motor dodávanej do tohodle auta nehodí.Potřebuju tahat a ruku na srdce né že by to MV6 neutáhla ale asi né za stejný náklady.A co se týče poměr obsahu a výkonu tak si nemyslím že by na tom byl X25TD nějak špatně.Podívej se třeba na vozy USA jakej tam je poměr,tam maj šestilitry výkon Evropskýho dvaapůllitru.
Kluci opravdu než si koupíte auto tak si pořádně rozmyslete na co ho vlastně chcete.Teď jsem tu viděl vlákno v Corse že si někdo koupí 1,2 a pak se pídí jak zvýšit výkon.Musím přece vědět jestli jsem plašan a budu se chtít honit s kde kým nebo chci úsporný auto na úkor ostatních vlastností a nebo jako já potřebuju auto kterýmu nevadí dlouhodobá zátěž


Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1432 sec,0.1086 z toho dotazů.