• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Mám koupit Omegu???
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
qpc
Saturday 18 February 2006 - 20:42:08 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
veselej napsal ...
no tak já bych jí měl tak za 50tis., což teda není moc, ale nadruhou stranu vím, že s tím autem byly celkem problémy. Teda všechny věci opraveny tak by to zase mělo pár let jezdit, ale nejsem si jist jestli není lepší 2l benzin. Jak je na tom ten 2l s tímhle autem? jede to víc či mín? jaká spotřeba? Jo a DÍKY ZA ODPOVĚDI


no,ten dvoulitr je na hraně výkonu motoru co s timhle autem dokáže pohnout,takže s kombinovano spotřebou i přes 10l/100km je třeba počítat

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


JOB
Saturday 18 February 2006 - 20:49:03 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
No 96´za 50.000,- to asi nebude žádnej zázrak

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

veselej
Saturday 18 February 2006 - 20:49:07 Citovat
Host
Aha tak myslíš teda že ten TD 2.5 to jako dává líp? já jsem právě jel jen v to dieselu
veselej
Saturday 18 February 2006 - 20:50:22 Citovat
Host
No je to v rodině
JOB
Saturday 18 February 2006 - 21:05:21 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
No tomu 2,5 TD je celkem jedno co do něj naložíž nebo co mu pověsíš na kouli což se o benzínovým dvoulitru říct nedá.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

qpc
Saturday 18 February 2006 - 21:09:38 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
ten benzin 2.0 je tak akorát,aby to normálně utlačil,žádnej zázrak,ale zase byl celkem spolehlivej,pokud by se ti podařil v kombinaci s LPG,bylo by to solidní cestování...

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


strelectom
Saturday 18 February 2006 - 21:10:52 Citovat
Host
Mám OB 2,0 16V a jsem max. spokojen.Jezdím kratší tratě a s citlivou nohou se v pohodě dostávám do 9l.Je pravdou,že sportovnější jízdou by to asi sežralo víc.Nicméně,párkát jsem jel Opava-Plzeň, po dálnici i 180,a přes 10l jsem se nedostal.Podle mého opraváře, oplácké 2 l motory byly nejvyvedenější.Teď jsem měnil komplet celé brzdy(4xkotouče+desky+pakny RB),cena 12.500,-Kč i s prací. Je to hodně nebo akorát?
Vodník
Saturday 18 February 2006 - 21:36:12 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
veselej: tenhle ročník se teď nabízí tak mezi 60 a 130 tisíci Kč a skoro všechny mají najeto přes 180 tis. km. Takže 50 tisíc je hodně dobrá cena, pokud to auto nemá nějaký zásadní průšvih. A jestli diesel 2,5 nebo benzín 2,0? Nečekej v tomhle klubu nějaké rozhodnutí! Ropáci a beňálové se tu mydlej dnes a denně, je to věc názoru a pocitu a zdá se, že oba motory jsou dost dobrý. Já jsem naprosto neutrální a objektivní a mohu jen říci, že kdo má všech šest pohromadě, jezdí s 2,5 TD. _s103

<span class='smallblacktext'>[ Upraveno So úno 18 2006, 09:39 ]</span>
JOB
Saturday 18 February 2006 - 21:48:05 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Jak už psal Vodnik tak se tu nemůžem sami dohodnout jestli benzín nebo dízl a proto je nejlepší zvolit naftu 2,5TD
<span class='smallblacktext'>[ Upraveno So úno 18 2006, 09:48 ]</span>

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

X3
Sunday 19 February 2006 - 00:12:39 Citovat
Host
K temu dyzlu a benzinu... no spor je to v jadru neresitelnej, takze NAFTA RULEZZZ... dneska jsem to zkousel rozjet bez plynu na jednicku... akorat za to namontovat pluh a muzu orat...

Ja mam Omahu 2,2 DTI dnes presne tejden, jeste nema cesky znacky a technicak, takze si s ni lajsnu leda nekde mezi vesnicema kde to i lisky uz zapichly... a chrochtam jako pasik v zite... trhac asfaltu to neni, ale na rovine kdyz to turbo zapumpuje tak je tam pary na predjizdeni dost... do kopce to uz v akceleraci takovej zazrak neni, ale dostat skoro 2 tuny na obeznou drahu taky neni sranda... zatim me to fakt nadchlo, skoda ze nema tempomat... a skoda ze to neni 2,5 DTI, na dalsich 30 koni bych to asi mohl prisolit i do kopce - ale zase 2,5 DTI s najetejma 110 KKM za ty samy prachy = neresitelny, ani v Nemecku zatim...

Bratranec ma tu starsi 2.5 TD v automatu s baworackou ridici jednotkou a ma to snad 141(?) koni (normalni s Oplackou jednotkou nebo bez precipovani maji 131) a me to prislo silny dost... jak s tim autem zalomcuje 3.0 benzin to bych docela rad zazil... ale to abych bral plat rovnou v benzinu...

X3

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1966 sec,0.1540 z toho dotazů.