• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Mám koupit Omegu???
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
konipas
Sunday 19 February 2006 - 19:25:47 Citovat
Host
Anonymní napsal ...
konipas napsal ...
Já bych ti doporučil V6 v benzínu. Měl jsem vectru 2.5 a teď mám omegu 2.6 V6 a je to paráda. Příjemný svezení a pastva pro uši. Omega 2.0 z doslechu moc nejede a žere. Neřeš poviný ručení a běž do V6. To je můj názor.

Mužeš mi něco o te tvoji omeze napsat ,taky o ni uvažuji Diky MANA

Co by tě zajímalo?
X3
Sunday 19 February 2006 - 19:29:50 Citovat
Host
jeste pozn: tedy tim ze mi ty cisla prijdou maly mam na mysli naftu... ale je tu rec o nakupu naftaka... ta spotreba u 2.5TD mi neprijde tragicka, je to velky auto a mam pocit ze tech jejich 130 koni se obcas trochu podcenuje, na predpisovou jizdu v CR to staci BOHATE... na opravdu jistou sebevrazdu bych pouzil MV6...

Ale v podstate co ROB2 pise je naprosta pravda: Kdo chce setrit na krmeni a ruceni tak si ale musi uvedomit ze NEBUDE mit kolem sebe tolik mista a zeleza, dvema panum nelze slouzit, budto velky auto ktery se futruje nebo maly usporny...
Rob 2
Sunday 19 February 2006 - 20:34:50 Citovat
Host
X3: Dík za podporu.
Vodník
Sunday 19 February 2006 - 20:47:17 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Já s tou diskusí souhlasím, Omega není úsporné auto, je to luxusní auto. A je na takových cenách, že v relaci pořizovací cena vs. provozní náklady - úplná pohoda. To myslím "bazary", za pade už vůbec není co řešit. tj. za pade koupíš sotva filcku a bude žrát stejně. Vím to, jezdil jsem s ní tři měsíce předtím, než jsem koupil Omegu. Lincolna jsem sice nekoštoval, ale měl jsem tu čest s Tatrou 613, osmiválec, 4,2 litru. Vůbec jsem nechápal, na co je tam ten pátý kvalt, když na čtyřku při 2000 otáček to jelo 160. Jóóó, to byly časy...
vrgada
Monday 20 February 2006 - 18:50:17 Citovat
Host
2Tlumex,
Existuje jeste jeden system plynu, zatim jen firma vialle,
ale podle myho plynare se ted resi hybridni ventily pro benzin a LPG spolecny (zatim odkaz
Odkaz
A to je reseni vstriku kapalneho plynu primo do valcu. Teoreticky dochazi i k navyseni vykonu, protoze kapalny plyn zplynuje az ve valci, cimz zadoucim zpusobem ochladi prostor a tim se tam da narvat vice smesi (takovy mensi turbo ci NOS ala rychle a zbesile), podle nejakych japonskych grafu jsem videl navyseni az o 10 procent, teda pokud jsem pochopil jejich rozsypany caj.
...
Jinak nevim jestli je to fyzika ci chemie, ale nejakou dobu jsem se s tim srovnaval, ze neplati stejna spotreba plynu a benzinu, nez jsem si dal tu praci a spocital jsem si energii v palivech, nicmene ted mam tyden extremni tuning-zaslepeni EGR a spotreba sla skoro o litr dolu (coz je pravdepodobne dano jeho spatnou funkci). Doufam, ze to neskonci propalenymi pisty:-)
Tlumex
Monday 20 February 2006 - 18:59:33 Citovat
Host
vr: moc pekny ale tys me nepochopil na vykon kaslu a chci aby motor netrpel
Ale o tomhle sem jeste neslysel mazec
X3
Monday 20 February 2006 - 21:05:35 Citovat
Host
Coze co? Vialle LPI ??? Ze by Liquid Propan Injection? To sem mel na Fiatu... himl... nojo, to logo LPI souhlasi, takova nalepka tam byla... no sak to jezdilo dobre... akorad ze to tu umela tehdy oservisovat jen Gera v HK a jeste ne vsechno...

Motor plynem podle me netrpi... ale katalyzator dostava kotel... taky ze ten Fiat katalyzator nemel kdyz jsme ho privezli... naky cune ho asi upeklo a vysypalo, ale vrakac to poresil...

vrgada
Tuesday 21 February 2006 - 04:38:23 Citovat
Host
S tim, ze motor netrpi si jistej nejsem, kdyz jsem chtel u opla udelat rozvody, tak ten mechanik se chytal za hlavu. Zblaznil jste se dat do omegy plyn? Proc jste to udelal? Na to ty motory nejsou staveny. Pokud jste chtel jezdit za levno, mel jste poridit 16ventilovy dvoulitr (nebyl priznivcem ropacku). Ja na to, ze zalevno a svizne. Svym zpusobem ma samozrejme pravdu, protoze teplota horeni je vetsi a tedy musi trpet vse nejen katalyzator. Navic pokud jste zaregistrovali, tak opel dela originalni prestavby z vyroby aut na zemni plyn (napr zafira) a ma to i s upravami motoru (pisty. atd.),
...
Nicmene doufam, ze po temer 200 000km uz motor ma sedla ventilu dostatecne vykovany, vse usazeny (proste akorat spravne zajety motor) a tech dalsich sto litru vydrzi, kdyz nebudu delat uplny blbosti i s odpojenym EGR. Chovam se k nemu, jako bych mel turbodiesl (nevytacim za studena, polehounku ho rozbiham a i pred dojezdem sklidnim, nemam rad takove to praskani, jak vychlada rozhaveny motor po nekolikahodinove svizne jizde:-(.
No a ze neujede toho pul milionu (pro mne cca 6 let provozu), na ktery je to jako veloobjemovy motor navrzeny, me az tak moc netrapi, v te dobe to bude stejne srot z jinych duvodu.
Z tohoto pohledu je kontraproduktivni me odstraneni EGR, protoze to ma za ukol naopak snizovat teplotu horeni.
vrgada
Tuesday 21 February 2006 - 04:39:57 Citovat
Host
oprava tech 6 let je pro mne tech 100 000, nejsem obchodni cestujici:-)
quasimodo
Tuesday 21 February 2006 - 09:53:12 Citovat
Host
OB 2.5TD, 1999, mám ho rok, teda skúsenosti kleine (malé), doteraz jediný problém prasknutá hadička pre odvod prepadového paliva (odborníci ma opravia).
Starám sa o ňu ako o vlastnú , papá Shell, spoľahlivá (za ten rok), jazdné vlastnosti by som prirovnal k pohodlnému kočiaru. Žiaden športiak, ale na predbiehanie stačí bohato. Na dialnici max. cca 190 (225/55/16).
...a odvtedy ju mám rááááád .
P.S
omegy hrdzavejú (reznou)

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1870 sec,0.1444 z toho dotazů.