Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Mám koupit Omegu??? |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
veselej |
| ||
Host | Ahoj. Nedávno jsem dostal nápad pořídit si OO r.v. 96 2.5TDi. Je to bouraný na předek, ale jedná se jen o "kosmetickou" vadu. Právě mě zajímá jak je to spolehlivostí u těchle aut. Jde mi o to abych do toho nemusel pořád rvát prachy. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Tak schválně kolik má najeto a jaká je cena ? Jestli jezdíš převážně sám a máš sportovního ducha tak asi budeš sklamanej i když rozdovádět to jde taky.Já jsem si jí koupil jako rodiný auto a protože furt někde couráme a občas tahám podval tak jsem spokojenej. Záleží co od toho auta čekáš,většina lidí si omegu koupí protože je relativně levná,ale zapomenou na to že je to auto vyžší střední třídy a od toho se odvyjí i cena ND i když ve srovnání s jinými značkami (ve stejné třídě) jsou díly celkem levný. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Co chces slyset? Omega je levny kocar, nic vic-nic min. Je rozsireny, takze je dost nahradnich dilu jak origo, tak druhovyroba, tak vrakoviste. Antikorozni ocharana nic moc, pravdepodobne budes mit problem to nakonec prodat az te to omrzi. V zime je to des bes, jizda pripomina plavbu motorovym clunem, ci jizdu na motorovych sanich, ale je to predvidatelny,citelny a snadno korigovatelny plynem, ale i tak se mi ulevilo, ze touz taje. Technika je zastaralejsi, takze poruchy prijatelny, ma-li clovek alespon elementarni stesti na kus. Mam druhou a planuji az dojezdi koupit dalsi. Nicmene jsem taky slysel nazor, ze kdo mel nekdy omegu uz nikdy opla nekoupi. Diesly neznam, ale v principu BMW 6val rada by mel byt teoreticky slusny motor, s benziny problemy opel nikdy nemel. Ja bych to auto doporucil. Navic mam v omeze pocit bezpeci a pohodli. NIcmene je to spis auto na dalnice a slusny cesty, nez na okresky a polnacky. | ||
| |||
Buco |
| ||
Host | ale r.v. 96 asi nebude TDi .. len TD, nie? teda ja taku mam.. a ... mozno nie stastny kus, ale problemy boli skor s elektrinou, nez s motorom.. motor v pohodicke a komfort ku ktoremu sa ine auta v podobnej cenovej kategorii (a povedal by som ze aj v kategorii: vyssia stredna trieda) ani zdaleka nepriblizuju ... na uplne preteky to asi nie je, ale pokial ti na dialnici staci nepozorovane sa previezt tych 180km/h alebo na krizovatke strasit chodcov piskanim turba tak je to to prave o vymene viac/menej zatial nerozmyslam (aj ked vela veci laka) ale ak by som menil za dalsiu, tak by som v nej mal rad uzavierku diferencialu a tempomat .. (no a mozno vyhrievane sedacky) proste: rychlo to kup a VITAJ | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | jaká je cena? Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Já budu kritičtější: TD už NE! Nejede, žere a znám mnohem spolehlivější motory. Koroze si také užije. Další "umaky" se najdou pod kapotou (kabelový svazek vedený pod akumulátorem, konektory, relé a řídící jednotka hned vedle, což je vzhledem k agresivitě prostředí okolo aku ne zcela OK, apod.) Je ale pravda, že je to vozík vcelku pohodlný a na silnici se chová docela způsobně a na delší štreky po dálnici je poměrně vyhovující. Nesmí Ti ale vadit, že Tě na té dálnici sem tam někdo předjete, a Ty s tím vůbec nic nenaděláš | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Tak co varianta, co mam ja 6val+LPG? Uzaverku diferencialu sice nema a jen TC, ale i to je dobry, protoze to ohlida necekane ustreleni zadku prï akceleraci v zatacce, na vyjizdeni kopcu na lede to neni, jen to blika a pribrzduje prokluzijici kola az do potupneho couvani. A problikavani kontrolky te vcas upozorni na neodpovidajici styl jizdy na kluzkem povrchu:-). Jedna krpa tam je zasadni a to, ze je zapotrebi menit pomertne draze rozvody po 60 000 km. A ty benziny zas tak moc aut na dalnici nepredjedou, ale ja byych nejradeji veterana dualram v omeze A. JInak vyhrivani sedacek jsem mel v te starsi omeze a dost mi to chybi | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Odkaz tak, neajk bych si predstavoval optimalniho oplika | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Jo, je to hezký auto. Není to TDi, ale určitě jen TD, což signalizuje mírnou lenost ve spodních otáčkách, ale zvykl jsem si a jsem hodně spokojenej. Všechny výhody jsou výše popsány, jízdní nešvary taky, kromě výkřiku "nejede a žere". S tím bych polemizoval, ona jede a vezme si mezi 8 a 9,5 litru, což na šestiválec s objemem 2,5 litru - no, je to luxusní vůz, ne úsporný, to je fakt. Na jedno otočení pět piv, to holt musíš uznat... Jo, a cenu si rozmysli. V omegách 2,5 TD ročníky mezi 1996 a 1999 je docela slušný výběr a dají se najít móóóc zajímavý kusy. Cenově i technicky. <span class='smallblacktext'>[ Upraveno Pá úno 17 2006, 07:28 ]</span> | ||
| |||
veselej |
| ||
Host | no tak já bych jí měl tak za 50tis., což teda není moc, ale nadruhou stranu vím, že s tím autem byly celkem problémy. Teda všechny věci opraveny tak by to zase mělo pár let jezdit, ale nejsem si jist jestli není lepší 2l benzin. Jak je na tom ten 2l s tímhle autem? jede to víc či mín? jaká spotřeba? Jo a DÍKY ZA ODPOVĚDI | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |