• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
omega C
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Gullwing
Wednesday 18 January 2006 - 20:01:16 Citovat
Host
jen tak prozajímavost k tomu "C" Auovars má pořád na stránkách původní ceník s výbavou. Už nemá samozřejmě na stránkách žádný odkaz ale kdo hledá tak najde Odkaz nebo už jsem to tu psal? _s103
JardaB
Wednesday 18 January 2006 - 20:05:45 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
2vrgada: A jaky mas typ RJ? Ja mam lovtec Magic2 a k tomu se da stahnout SW a nastavit uplne vse. Otacky jsem nastavil na 1250 a teplotu 35st (minimalni hodnoty) a je to OK.
Ted v mrazech se pridaly dalsi problemy - zrejme zamrznou vstrikovace LPG, protoze jsou navrchu a v plynu je dost vody -> prepnuti je pri -10 horor, pokud se chce co nejdrive (nejlip z kopce a cekat, az se rozchodi...) Pak taky pri nizke teplote je maly tlak plynu v nadrzi a nestiha trubkama-> nejde max. vykon. O vikendu jsem zkratil trubky, ty ko.oti tam namotali sneka jak krava a je to lepsi, ale ne dokonale. Kdyz jsem si spocital prutok cca 10ml/sec, tak se ani nedivim... Dalsi problem je seridit soubeh s benzinem, aby odpovidal ve vsech rezimech. Po prepnuti je puvodni RJ trochu zmatena, trva par minut nez se zadaptuje... A co se tyce vestavby do uz tak maleho volneho prostoru kolem motoru...=HOROR, o servisu typu vymena rozvodaku nebo i svicek nemluve....
Nechci nikoho odrazovat, ale uz bych do toho nesel, a za 40litru uz vubec ne. Leda ze by nekdo najel 600km denne, ale to si spis koupi ropaka. Jestli je zajem, muzu to zitra nafotit a nekam hodit.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
X3
Wednesday 18 January 2006 - 20:40:42 Citovat
Host
hmmm.... reference na plyn zatim nic moc... presne toho jsem se obaval... Ja zazil plyn ve Fiatu Marea 1.6 - primo od Fiatu nastrelena sekvence Vialle (Holandan...) - parada... na plyn se to v pohode rozjelo... zadny znatelny snizeni vykonu (nebylo to moc tezky auto, na tu 1.6ku to i trochu jelo...)

nojo... jenze co s tim? Ja bych do toho ty prachy i nacpal... ale potrebuju firmu ktera to nesprasi a nebude se to na tom ucit... sakra... ja si snad zjistim za kolik by to udelali v Nemecku... no az pujde do tuhyho obvolam dilny a zacnu u AGW... leda bych poridil nafťála...

ale ceny LPG aut z ciziny... no... tu Mareu jsme z Holandu privezli docela levne... ale OC v LPG to je docela masaz... a je jich malounko...

U toho 3litru - tam asi fakt budeproblem ty plynovy udelatka nacpat... je to asi prece jen jeste vetsi motor nez 2.5...
JardaB
Wednesday 18 January 2006 - 21:03:13 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja teda myslim, ze 2.5 a 3.0 je uplne stejny motor, jen jine vrtani a zdvih.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Nomike
Wednesday 18 January 2006 - 23:41:31 Citovat
Host
Zmiňované nevýhody můžu potvrdit. S průtokem plynu od nádrže do redučáku mám při maximálním výkonu problémy i já. Hodí to chudou směs a rosvítí se kontrolka motoru (lambda příliš chudá). Zpomalím na 130 a plyn zas doputuje. Už jsem měl v plánu zdvojit filtr, ale nedodělal jsem to, tak nevím. Že by nestíhal reduktor vylučuju. To že nestíhá se pozná jednoduše: je z něj ledová koule. Vím to, protože zpočátku jsem jej měl blbě napojený na vodu. Kdosi tady psal, že ve vysoké rychlosti mu to samo přepíná na benzín. Patrně inteligentní jednotka, co se umí s problémem vypořádat Možná by bylo zajímavé jet v těchto extrémech na směs plynobenzínu _s103 furt spořivější než čistý benzín. Co by potom ale šlo z výfuku ...
JardaB
Thursday 19 January 2006 - 08:03:34 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak to jsem rad, ze ten problem nemam sam, myslel jsem jestlineni v ha.zlu jeste neco jineho. Ale neni to zas tak hrozne, pri -10 to zacne delat tak od 4500 ot, uz mam cit a hned to poznam, na kontrolku ani nedojde. aspon 180 to i do mensiho kopce jede. Obcas to za jizdy sleduju na NB a tlak za reduktorem klesne z 1.5atm na treba 0.5 atm, to je pak samo v pr... ai kdyz to RJ plynu kompenzuje.
Jak jsem zoptimalizoval to potrubi mezi ventilofiltrem a reduktorem (z metru asi na 10cm ) tak se to vyrazne zlepsilo, asi to bude tim prutokem. Jeste zkusim vymenit filtr, ale vypada docela masivne, neverim, ze by se za 12tkm tak zanesl - i kdyz kdo vi. Jeste je tak 1/2 metru snek na potrubi od nadrze, ale to se mi ted nechce resit, musel bych rozebrat pul auta _rendek Navic ten filtr ty ko.oti namontovali tak, ze musim vyndat reduktor, abych se k tomu dostal &|

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Thursday 19 January 2006 - 18:51:13 Citovat
Host
X3 napsal ...
Brumlik1: 2.5 V6 by asi bylo silnejsi... a do ruceni by ses vesel... 6.5 si jel s benzinoplynem ??? Papirove by mel zrat snad i vic...a co jsem slysel + vlastni zkusenost tak LPG zere tak o 1/10 vic nez puvodni benzin...

Brumlik1: Ten plyn sis tam nechal davat Ty nebo uz tam byl kdyz si to koupil... ? A kde Ti to delali? A bylo to v pohode? A za kolik tak? Tipuju kolem 40 000,-

ja o tom docela uvazuju, viz ruzna jina vlakna, chci si koupit OC 2.5 ale nemam uplne doreseno jestli TDI nebo V6 a pak predelat na LPG... to ted resit uz znova nechci, ale zajimalo by me, jestli nekdo mate LPG nastreleny do sestivalce... ??? Jsou zdejsi dilny schopny to tam narvat? On uz to muze byt problem s mistem...

Jake mate zkusenosti, koho byste mi doporucili???

Diky X3



Tech 6,5 jsem jel dle údajů na počítači,ale byla to opravdu ukázněná jízda.Plyn jsem si tam nechal dělat já a dal jsem za něj 28 tis.chvílu to trvá než se skamarádili jednotky.Teď občas zajedu na přeladění přes PC.
JardaB
Thursday 19 January 2006 - 19:03:13 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Moje zkusenost: PC pro plyn dava velmi relativni udaje, snazil jsem se to seridit na uplny soubeh s benzinem, ale objevilyu se jine problemy. Plyn u sekv. vstriku je svina, proste to neni kapalina a ma velmi promenne vlastnosti podle teploty, kvality, je stlacitelny... Proste s delkou vstriku neroste mnozstvi linearne. Uz jsem na to rezignoval a PC mi ukazuje na LPG spotrebu asi o 2l mensi. Jestli neni v tom zakopany pes, jet na LPG v Omeze za 6,5... to bych chtel opravdu videt (ja mam realnou LPG spotrebu tak 11 dalka, 14-16 mesto, moc se s tim nemazlim )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
brumlik1
Thursday 19 January 2006 - 19:07:46 Citovat
Host
No já dal za tu přestavbu 28 tis.Občas to chce přeladit přes PC aby to fungovalo jak má.Na druhou stranu veškeré ladění mám zdarma od firmy která mi to montovala.Co se týče výkonu tak je tam znát trochu rozdíl,hlavně ve zrychlení.
brumlik1
Thursday 19 January 2006 - 19:09:16 Citovat
Host
No já dal za tu přestavbu 28 tis.Občas to chce přeladit přes PC aby to fungovalo jak má.Na druhou stranu veškeré ladění mám zdarma od firmy která mi to montovala.Co se týče výkonu tak je tam znát trochu rozdíl,hlavně ve zrychlení.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1654 sec,0.1185 z toho dotazů.