Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
omega C |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
X3 |
| ||
Host | Brumlik1: 2.5 V6 by asi bylo silnejsi... a do ruceni by ses vesel... 6.5 si jel s benzinoplynem ??? Papirove by mel zrat snad i vic...a co jsem slysel + vlastni zkusenost tak LPG zere tak o 1/10 vic nez puvodni benzin... Brumlik1: Ten plyn sis tam nechal davat Ty nebo uz tam byl kdyz si to koupil... ? A kde Ti to delali? A bylo to v pohode? A za kolik tak? Tipuju kolem 40 000,- ja o tom docela uvazuju, viz ruzna jina vlakna, chci si koupit OC 2.5 ale nemam uplne doreseno jestli TDI nebo V6 a pak predelat na LPG... to ted resit uz znova nechci, ale zajimalo by me, jestli nekdo mate LPG nastreleny do sestivalce... ??? Jsou zdejsi dilny schopny to tam narvat? On uz to muze byt problem s mistem... Jake mate zkusenosti, koho byste mi doporucili??? Diky X3 | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | brumliku mas moje budouci vozitko ale tech 6,5 to ti nespapam! X3: kdyz tak mermomoci touzis po V6 tak beneli a AGW je predelavaj za 40 litru a se sekvenci maji pry zkusenosti! Ale uz si nepamatuju odkat ses esli z okoli Brna neresil bych to a sel tam | ||
| |||
X3 |
| ||
Host | Tlumex: Jsem kombinovane Plzen/Podebrady (taky chci kombika) ale klidne si tam zavolam nebo i dojedu to zjistit... vcera jsem videl na autoscoutu 2 uplne delikatni vymazleny V6ky... kuze drevo, vsechnu mozny serepeticky... a cena nebyla tak zla, rozhodne smesna proti ty za ktery by se to tady kupovalo novy v roce 2000... ale nevym jestli bych takovy auto vydrzel nervove... nejspis bych v nem musel prespavat ... akorat najeto kolem 190... ale sestivalec by snad mohl bejt v klidu... | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Taky si myslim, ze benzin/Lpg a 6val je optimalni reseni, zatim rocni zkusenost, pul roku se lpg sralo a doladovalo, ale ted tuk tuk to jede perfektne, pokud to vydrzi priste to zopakuji s trilitrem | ||
| |||
X3 |
| ||
Host | Tlumex: A Tobe to delali kde? AGW jsem nasel na netu, diky... ale "beneli" nejak ne... to je nazev firmy? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Mam taky LPG v 3.0V6, montazni firma to totalne dojebala a nakonec jsem to cely dodelal sam (aspon me to stalo jen 25 litru za matros ) Docela to funguje, ale uz bych do toho nesel, LPG je ted drahy jaxsvina a prece jen je s tim neco problemu (ted napr. nez se to ohreje na prepinaci teplotu, tak jsem v cili, podz. garaze, misto v kufru, pracne tankovani...) Navratnost u me tak 2 roky a to uz to zas urcite prodam... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | X3: Odkaz jinak zalezi na tom co od auta chces! Ja nezavodim jezdim dost po meste a takze mi casem to 2,2 16V bude stacit! Pokud chces sekvenci tak tady na morave sou agw jedni z nejlepsich! | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | 2X3 Mam 6valec 2,5I sekvencni vstrik, mohu ti poslat eventuelne fotky na mail, ale firma, co mi to delala-nic moc, teprve, kdyz jsem se rozuril, ze to chci vymontovat a vratit penize, tak to pres sve nadsidlo dali dohromady. Pruser byl v tom, ze posrali elektroinstalaci a v mokru to näbralo vodu, pak se to posralo, oni to jako opravovali 14 dni, mezitim to vyschlo, tj. opraveno a za mesic zaprselo a znovu. Posledni oprava byla provedena vymenou kabelaze a od te doby je klid auot jezdi na plyn jako hodinky. Jediny problem, ktery zustal, ze pri rozjezdu na plny plyn toi zhruba od 5500 otacek prepina na benzin, ale rozhodl jsem se to radeji neresit, nez aby to znovu posrali (kone¨ckoncu na benal je vykon o neco vetsi, skubnuti tam neni zadne, jen to zapipa) a mozna se to po zime po prechodu na letni plyn upravi samo | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | X3 jo a este dodatek! Nemam to od AGW bohuzel je tam nejaky polsky sit puv. majitel byl az priliz setrivy! Ale v AGW si to nechavam pravidelne serzovat! A je to super me to vzdycky vyladi tak ze nepoznam rozdil vykonu plyn / benzin ! Jede to stejne dobre _love Jardo LPG je ted skoro za pusu 15.80 _s103 pres zimu je to vzdycky drahsi prej teda .... | ||
| |||
Nomike |
| ||
Host | vrgada napsal ... 2X3 Mam 6valec 2,5I sekvencni vstrik, mohu ti poslat eventuelne fotky na mail, ale firma, co mi to delala-nic moc, teprve, kdyz jsem se rozuril, ze to chci vymontovat a vratit penize, tak to pres sve nadsidlo dali dohromady. Pruser byl v tom, ze posrali elektroinstalaci a v mokru to näbralo vodu, pak se to posralo, oni to jako opravovali 14 dni, mezitim to vyschlo, tj. opraveno a za mesic zaprselo a znovu. Posledni oprava byla provedena vymenou kabelaze a od te doby je klid auot jezdi na plyn jako hodinky. Jediny problem, ktery zustal, ze pri rozjezdu na plny plyn toi zhruba od 5500 otacek prepina na benzin, ale rozhodl jsem se to radeji neresit, nez aby to znovu posrali (kone¨ckoncu na benal je vykon o neco vetsi, skubnuti tam neni zadne, jen to zapipa) a mozna se to po zime po prechodu na letni plyn upravi samo Za ty fotky bych ti byl docela vděčný. Mám LPG ale klasiku a nejsu z toho zrovna odvázaný. Po létech zkušeností se mi instalace vrátila min 5x, ale když odečtu další opravy (které však mohlo zavinit i něco jiné), jsem na nule. Se sekvenčním by se mi spalo klidněji. Mám představu kam nacpat vstřiky, ale není nad vyzkoušené řešení. Předem dík | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |