Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nestartuje 2,5v6 a je emulze na vičku a hrdle oleje |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
stvacek |
| ||
Host | jardo, vím že jsi odborník a hodně se v tech motorech vyznáš což ti závidím ale já mám pořád pocit že to vadí jak se to dostane na kabely tak motor pak vynechává.. navíc nevím jak je to moc prasklé nebo na kolika místech .. je ta výměna složitá ? dělám mechanika seřizovače ve fabrice na vyrobu léků takže šroubky a matice jsou moje jen mne zajímá složitost.. musí dolu celý mustek sání, veškerá elektrika a podtlaky.. co všechno koupit nové a asi udělat i druhou palici přijednom že ? jak jsem psal dřív nejsem automechanik mám to jen jako hobby ale něco snad zvládnu. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Vika jsou kapitola sama pro sebe, je tu o tom vlakno - minuly tyden jsem zkousel novy zpusob pretesneni silikonem, ale vysledky se ukazou az casem. Ta plastova vika se totiz casem zdeformuji, hlavne drazka pro tesneni a pak proste nemusi pomoci ani nove tesneni. Tam je jeste rozdil mezi origo za cca 800/hlavu, ktera obcas fungujou a neorigo za cca 150-300, tam je lepsi ty prachy rovnou poslat do Somalska... Ten olej na svickach zvlast nevadi proto, ze je na svickach navlecena koncovka kabelu a pokud je tesna, olej se do ni nedostane... Dokud to netece tak, ze to smrdi jak se olej pali na svodech, tak jsem to neresil (cili jsem tak jezdil treba pres rok) Ale dobre to samozrejme neni. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | ok, zitra na to mrknu , skusim to natočit , a rozhodnu se zda to vymením.. každopadně díky | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jeste k tomu ocesani aby se sundaly vika - v podstate se musi sundat vsechno - sani i vstrikovace, kabely vyndam z plastove listy, protoze pak jdou lip dat stranou a je tam uz celkem slusny manipulacni prostor... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | Ok, momentálně mám problem takovy : zkousel jsem to nastrartovat , a po 4. pokusu to chytlo .. jelo to asi na 5 valcu (kontkat mezi fajfkou a svickou nebyl řádně očišten) zatim sem to neresil.. tak sme to zhasnul, vydelal vsechny svíce a dal je zpátky, ted to nechytá vubec. dá se i tento motor přechlastat, či že by došel benzín ale ručička by pořád ukazovala že tam něco je ? dále vrní palivové čerpadlo při startu? a posledni otázka jak se pozná že mi nejde váha vzduchu ? . nebo spíše to vidim ze bude třeba smazat chyby z ECU ,jestli to nenaskočí kvuli toho .. chjo nevím co stím ted.. zda s emi že by tam nešel vzduch nebo svíce vubec nezapalovali .. odzkoušene svíčky mám na jiném autě.. po vytažení byly mokré.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Cerpadlo se rozjede az behem toceni starteru, prechlastat se mi to jeste nepovedlo a chyby zaznamenane v ECU urcite nastartovani nebrani (ani jezdeni, po odstraneni zavady kontrolka normalne zhasne a jede se dal). Zkus svicky vyndat, pripojit kabely, spojit kostry poradne dratem na zem a at nekdo zkusi startovat - melo by to hazet jiskry, pokud ne, je vadny modul nebo pravdepodobne snimac otacek klikovky. Pokud budou jiskry, bude problem s privodem benzinu. Tak blbe zavady jako vypadly konektor na modulu atp. si asi vyloucil predpokladam. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | jinak může to delat i to ze v nadrzi neni benzín ,ale palubovka ukazuje ze tam je a upravi se to az po urcite ujete vzdalenosti ? jeste to pristi tyden vyzkousim az bude cas, ale jestli i to muze byt ? | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | s tim benzinem je to trosku kravina:D....jedine ze bys mel spatnej plovak ale to bys zjistil uz pred tim.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | nezapominej ze to je elektronicke vsechno . pamatuju si ze jak jsem nastartoval mel jsem 15l benzinu po ujeti asi 250 m mi to kleslo na 10 a upravil se i dojezd.. pak to byl cajk.. | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | zalezi jak si to sedne jestli auto stoji trosku z kopce a tak..ale ze by tam nebyl benzin se mi fakt nezda... Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |