Témata příspěvků | |
stvacek | Dobrý den pánové. tak jsem dnes konečně složil svoji omegu po bouračce a snažil se ji nakopnout, marně.. behem karosářských prací jsem jel za karosářem cca 1,5 km bez vody a chladiču tam a z5 (může to být těsněním pod hlavama ale nechci byt pesimista) Nejsem automechanik ale auta spis beru jako hobby a proto se ptám zkušenějších .. Nalil jsem vodu do chladiče, nakopnul, jelo to 2 sekundy a zhaslo , poté jsem to už nenatočil.. jakoby tam nešel vzduch . vše je na svém míste. behem točení šel v garaži citět benzín a na víčku a hrdle oleje byla ŽLUTOHNĚDÁ emulze.. může to byt tedy svíčkama ? jelikož horký olej se vypařuje po schladnutí by mohl vytvořit tu emulzi ne? to by odpovídalo i tomu že to nechce chytnout a že je snopel na svíčkách . jaký je tedy váš názor ? nebo můžete mou teorii potvrdit ? |
Poslední odpovědi | |
ciba | zalezi jak si to sedne jestli auto stoji trosku z kopce a tak..ale ze by tam nebyl benzin se mi fakt nezda... |
stvacek | nezapominej ze to je elektronicke vsechno . pamatuju si ze jak jsem nastartoval mel jsem 15l benzinu po ujeti asi 250 m mi to kleslo na 10 a upravil se i dojezd.. pak to byl cajk.. |
ciba | s tim benzinem je to trosku kravina:D....jedine ze bys mel spatnej plovak ale to bys zjistil uz pred tim.. |
stvacek | jinak může to delat i to ze v nadrzi neni benzín ,ale palubovka ukazuje ze tam je a upravi se to az po urcite ujete vzdalenosti ? jeste to pristi tyden vyzkousim az bude cas, ale jestli i to muze byt ? |
JardaB | Cerpadlo se rozjede az behem toceni starteru, prechlastat se mi to jeste nepovedlo a chyby zaznamenane v ECU urcite nastartovani nebrani (ani jezdeni, po odstraneni zavady kontrolka normalne zhasne a jede se dal). Zkus svicky vyndat, pripojit kabely, spojit kostry poradne dratem na zem a at nekdo zkusi startovat - melo by to hazet jiskry, pokud ne, je vadny modul nebo pravdepodobne snimac otacek klikovky. Pokud budou jiskry, bude problem s privodem benzinu. Tak blbe zavady jako vypadly konektor na modulu atp. si asi vyloucil predpokladam. |
stvacek | Ok, momentálně mám problem takovy : zkousel jsem to nastrartovat , a po 4. pokusu to chytlo .. jelo to asi na 5 valcu (kontkat mezi fajfkou a svickou nebyl řádně očišten) zatim sem to neresil.. tak sme to zhasnul, vydelal vsechny svíce a dal je zpátky, ted to nechytá vubec. dá se i tento motor přechlastat, či že by došel benzín ale ručička by pořád ukazovala že tam něco je ? dále vrní palivové čerpadlo při startu? a posledni otázka jak se pozná že mi nejde váha vzduchu ? . nebo spíše to vidim ze bude třeba smazat chyby z ECU ,jestli to nenaskočí kvuli toho .. chjo nevím co stím ted.. zda s emi že by tam nešel vzduch nebo svíce vubec nezapalovali .. odzkoušene svíčky mám na jiném autě.. po vytažení byly mokré.. |
JardaB | Jeste k tomu ocesani aby se sundaly vika - v podstate se musi sundat vsechno - sani i vstrikovace, kabely vyndam z plastove listy, protoze pak jdou lip dat stranou a je tam uz celkem slusny manipulacni prostor... |
stvacek | ok, zitra na to mrknu , skusim to natočit , a rozhodnu se zda to vymením.. každopadně díky |
JardaB | Vika jsou kapitola sama pro sebe, je tu o tom vlakno - minuly tyden jsem zkousel novy zpusob pretesneni silikonem, ale vysledky se ukazou az casem. Ta plastova vika se totiz casem zdeformuji, hlavne drazka pro tesneni a pak proste nemusi pomoci ani nove tesneni. Tam je jeste rozdil mezi origo za cca 800/hlavu, ktera obcas fungujou a neorigo za cca 150-300, tam je lepsi ty prachy rovnou poslat do Somalska... Ten olej na svickach zvlast nevadi proto, ze je na svickach navlecena koncovka kabelu a pokud je tesna, olej se do ni nedostane... Dokud to netece tak, ze to smrdi jak se olej pali na svodech, tak jsem to neresil (cili jsem tak jezdil treba pres rok) Ale dobre to samozrejme neni. |