Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vadný AUTOMAT |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
nebi007 |
| ||
Host | Zdravíčko chlapi, řeším na své Omeze C - 3.0 V6 – AT – r. 2000 vadnou automatickou převodovku. Závada se projevuje prokluzováním všech rychlostí kromě 1 a zpátečky. Rozjedu se krásně na 1ku (klidně plný výkon bez proklouznutí) ale když zařadím 2 tak začne prokluzovat stejně tak další vyšší rychlosti. Kontroloval jsem hladinu oleje na zahřátém autě při běhu na volnoběh a hladina byla v pořádku. Nevíte čím by to mohlo být?? Dneska jsem začal s její demontáží, na kolika šroubech je připevněna k motoru?? Povolil sem jich 8 a myslím že by to mohlo být všechno, nebo ještě nějaký je někde schovaný. Mám možnost koupě funkčního automatu z Omegy 3.0 V6 ale z roku 1997, bude mi tam v tom mém ročníku pasovat a fungovat?? Děkuji za odpovědi. | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | ano fungovat bude 100 procentne. povolil si i menic? je na trech sroubech... dole je takove okenko a musi se s nim otacet aby ses dostal na vsechny... | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Já myslel, že "C" má 5-ti kvalt a "B" 4kvalt... Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | mates napsal ... Já myslel, že "C" má 5-ti kvalt a "B" 4kvalt... petikvalt ma 2.5 dti jinak jsou to vse uplne stejne prevodovky | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Tak převodovku už jsem vyndal, museli dolu i výfukové svody kvůli horním 2 šroubům převodovky. Celkem jich bylo 10. Byla to celkem pohoda práce až na to povolování matek výfukových svodů. Převodovku jsem sehnal jinou dneska jí snad stihnu i namontovat a uvidím jestli to bude šlapat. | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | si sundaval svody jo? ja sem si naklonil motor a v poho sem se tam dostal prez kloub..... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak me by ani nenapadlo ty svody nesundat - v podstate uz to mam zmaknuty a matky v pohode (davam mosazny a vic, aby pokryly cely zavit, pak s tim neni problem a ani se to nepovoluje). A jako tesneni ke svodum davam medeny drat stoceny do spiraly - pekne se rozplacne, tesni to dokonale a je to zadarmo Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | pockat jako fakt jste sundavali svody jo? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Vzdyt to je prace na pul hodky - jinak je kolem mista pro hodne male ruce a to nemam Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | on wisastar asi myslí litinové svody co jsou na hlavě, při demontáži automatu stačí sundat katy.. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |