• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
motor nejde za plynem
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Monday 10 May 2010 - 07:35:37 Citovat
Host
JardaB napsal ...

Me neco podobneho delaly ucpane benzinove vstrikovace - v konecne fazi se s tim nedalo skoro na benzin rozjet Ale chytalo to dobre, jednalo se o 3.0V6


Jenze on vstriky menil ....

I kdyz podle toho co pise tam menil kde co a pochybuju ze se jednalo o nove dily, takze i menene nemusi nutne byt v poradku.
pavel381
Monday 10 May 2010 - 08:28:53 Citovat
Uživatel #950
Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19
Příspěvků: 117
Martas napsal ...

JardaB napsal ...

Me neco podobneho delaly ucpane benzinove vstrikovace - v konecne fazi se s tim nedalo skoro na benzin rozjet Ale chytalo to dobre, jednalo se o 3.0V6


Jenze on vstriky menil ....

I kdyz podle toho co pise tam menil kde co a pochybuju ze se jednalo o nove dily, takze i menene nemusi nutne byt v poradku.


máš pravdu abyly to starší díly ale vstřikovače jsem měnil 2 sady, čerpadla byly 3 , palivový filtr by 1 a nádrž je vyčistěná ...a pořád stejný výsledek
vrgadaa
Monday 10 May 2010 - 09:08:04 Citovat
Host
teoreticky vadna muze byt i ridici jednotka, ne ze bych byl odbornik, ale ridici jednotka zodpovida za delku vstrikovani benzinu a vstrikovani obecne. Takze pokud vezmeme hypotezu, ze cerpadlo je v poradku, vstriky jsou OK, filtr paliva je v poradku-neni nejaky jednoduchy postup, jak overit tlak na vstrikovaci liste? A pak skutecnost, ze na LPG (predpokladam nasavany v karburatorovem rezimu) to jede, tak by to mohlo byt i tou jednotkou?
Lhex
Monday 10 May 2010 - 09:19:53 Citovat
Host
mě se zdá ta tvoje oprava taková zmatečná.

Pokud se vyloučí čerpadlo benzínu, benzínový filtr, a to co souvisí s odzvzdušněním nádrže, tak bych se pak soustředil dál na to co dělá správnou směs benzínu se vzduchem. Tzn. netěsnosti v sání, vzduchový filtr, zkusil bych i jiný svíčky.

btw: kvalitu benzínu jsi doufám už taky vyloučil!!
pavel381
Monday 10 May 2010 - 09:21:52 Citovat
Uživatel #950
Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19
Příspěvků: 117
vrgadaa napsal ...

teoreticky vadna muze byt i ridici jednotka, ne ze bych byl odbornik, ale ridici jednotka zodpovida za delku vstrikovani benzinu a vstrikovani obecne. Takze pokud vezmeme hypotezu, ze cerpadlo je v poradku, vstriky jsou OK, filtr paliva je v poradku-neni nejaky jednoduchy postup, jak overit tlak na vstrikovaci liste? A pak skutecnost, ze na LPG (predpokladam nasavany v karburatorovem rezimu) to jede, tak by to mohlo byt i tou jednotkou?


hmm vyskouším ještě znova vyměnit ten palivový filtr jestli si nenacucl nějaký bordel a když tak vyzkouším tu jednotku ...kluci díky za rady..

[ Upraveno Monday 10 May 2010 - 09:25:17 ]
pavel381
Monday 10 May 2010 - 09:24:17 Citovat
Uživatel #950
Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19
Příspěvků: 117
Lhex napsal ...

mě se zdá ta tvoje oprava taková zmatečná.

Pokud se vyloučí čerpadlo benzínu, benzínový filtr, a to co souvisí s odzvzdušněním nádrže, tak bych se pak soustředil dál na to co dělá správnou směs benzínu se vzduchem. Tzn. netěsnosti v sání, vzduchový filtr, zkusil bych i jiný svíčky.

btw: kvalitu benzínu jsi doufám už taky vyloučil!!


jo benzín je ok. netěsnost sání mě taky napadla ale to by asi nejelo na LPG ..nebo se pletu ?? jinak svíčky jsou taky nové a vzduchový filtr taky..
pavel381
Monday 10 May 2010 - 09:27:01 Citovat
Uživatel #950
Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19
Příspěvků: 117
pavel381 napsal ...

Lhex napsal ...

mě se zdá ta tvoje oprava taková zmatečná.

Pokud se vyloučí čerpadlo benzínu, benzínový filtr, a to co souvisí s odzvzdušněním nádrže, tak bych se pak soustředil dál na to co dělá správnou směs benzínu se vzduchem. Tzn. netěsnosti v sání, vzduchový filtr, zkusil bych i jiný svíčky.

btw: kvalitu benzínu jsi doufám už taky vyloučil!!


jo benzín je ok. netěsnost sání mě taky napadla ale to by asi nejelo na LPG ..nebo se pletu ?? jinak svíčky jsou taky nové a vzduchový filtr taky..na všechny spoje jsem dal nové svorky, všechny podezřelé hadičky jsem vyměnil za nové..už mě jen napadá že jsem nevyměnil celý motor

Martas
Monday 10 May 2010 - 09:39:06 Citovat
Host
pavel381 napsal ...

hmm vyskouším ještě znova vyměnit ten palivový filtr jestli si nenacucl nějaký bordel


Mas na mysli ten "kovovej" co je nekde pod autem ?

No na tom se nema co ucpat.
Kubba
Monday 10 May 2010 - 10:22:39 Citovat
Host
Z osobní zkušenosti můžu potvrdit, že s dírou v sání mi to na nasávané LPGčko jelo, na benzín se to dusilo...

Rozpoznat vadnou ŘJ může být opravdu problém. Ona má sice svou vlastní interní diagnostiku a měla by v případě poruchy rozsvěcet kontrolku motoru, ale v praxi to většinou neudělá. ŘJ může způsobit, že auto jen točí motorem a vůbec nepalí (což se dá snadno ověřit vytažením svíčky a přeskokem jiskry na kostru).

Docela častý problém je "vyhnívání" pamětí, ve kterých jsou uložené provozní tabulky motoru. Pak se to začne chovat v některých režimech hodně divně - tzn třeba volnoběh jde normálně, s konstantním otevřením škrtící klapky to vyvádí a při akceleraci zase jako by bylo vše v pořádku. Ale většinou se lidem podaří vyměnit ŘJ aniž by jí něco bylo a v jiném autě šlape normálně.

Samozřejmě nelze vyloučit, že odejde nějaký "převodník". To se projevuje tak, že se třeba podaří jednoznačně identifikovat závadu (př. čidlo otáček motoru) ale výměna čidla nepomůže, protože je připojené na nefunkční převodník.
vrgadaa
Monday 10 May 2010 - 10:31:22 Citovat
Host
mam opacnou zkusenost, po vybuchu v sani a jeho rozpojeni auto na lpg vubec nejelo ale na benzin v pohode, protoze pokles tlaku lpg zablokoval, ale benzinove vstriky tam ten benal tlacily a nejakej vzduch si to taky nasalo, takze se dalo z dalnice dojet na odpocivadlo a tam to teprve doresit. Co mam jinou zkusenost s netesnosti v sani (ustreleny kus manzety u dualramu vespod, takze to nebylo videt), tak mi pritom akorat nedrzel volnobeh, ale jelo to normalne jak na benzin, tak na LPG. Jinak netesnost sani dokaze taky pekne potrapit, soused kdysi utopil v opravaqch calibry skoro 20litru, nez se prislo na to, ze je praskly sani vespod. Ale opravdu netesny sani dela spis neplechu pri volnobehu, stani na krizovatkach atd.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2056 sec,0.1618 z toho dotazů.