• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
motor nejde za plynem
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Anonymní
Saturday 08 May 2010 - 16:21:46 Citovat
Host
potřebuji poradit..syn má opel omega A 2,0l 85kw ..auto špatně startuje na benzin po chvíly to chytne ale nejde za pedálem plynu..pokud se přidává plyn pomalu tak to jde třeba až do 6tisíc otáček ale při rychlém sešlápnutí plynu se to začne dusit a nebo to má velkou časovou prodlevu , do kopce se to dusí a nedá se s tím jed...dal jsem druhé vstřikovače,druhé palivové čerpadlo,palivový filtr ale žádný výsledek..Jo a auto na LPG jede bez problémů ..
Kubba
Saturday 08 May 2010 - 20:44:14 Citovat
Host
A není z motoru cítit plyn? Mě tohle dělala kombinace načnutého snímače polohy škrtící klapky a netěsnost mezi nasáváním LPG a váhou vzduchu.
pavel381
Sunday 09 May 2010 - 08:25:27 Citovat
Uživatel #950
Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19
Příspěvků: 117
ne plyn cítit není..taky mám trochu pocit jak kdyby to bylo něco z nasávání vzduchu jak kdyby to nestačilo dodat při rychlém sešlápnutí vzduch při pomalé akceleraci to jak takž stačí .....
Kubba
Sunday 09 May 2010 - 10:19:49 Citovat
Host
a jaké je tam vlastně za LPG? nasávané nebo vstřikované?
pavel381
Sunday 09 May 2010 - 11:13:06 Citovat
Uživatel #950
Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19
Příspěvků: 117
asi vstřikované.si myslím moc se v tom nevyznám...ale s LPG není problém je problém že to nejede na benzín..jedná se mě hlavně o benzostart..
Kubba
Sunday 09 May 2010 - 11:52:59 Citovat
Host
nasávaný plyn jde hadicí do airboxu u vzduchového filtru, vstřikovaný přímo na vstřikovače. Pokud není skutečně problém přívodu paliva (tzn do motoru jde dost benzínu), tak je to dost podivné.

Kromě obtokového ventilu totiž používají LPG i benzín společně sání, čidla,váhu... prostě asi všechno. A LPG je mnohem náchylnější k problémům. Pokud by to LPG bylo nasávané, tak se čistě z principu dokáže docela dobře vyrovnat s nefunkčností obtokového ventilu. Ten drží volnoběh na benzín a může způsobovat, že auto nejde nastartovat. Většinou zatuhne a přestane se otevírat. Jenže pod plynem by to muselo jít dobře.

Spíš bych to viděl na čidlo polohy škrtící klapky nebo netěsnost v sání. Já jsem vzal Omegy s LPG z bazaru, kde vůbec nedržela příruba hadice na LPGčko a taky to nesmrdělo. Motor všechno nacucl do sebe. Na benzín to skoro nejelo. A co OBD? nesvítí na palubovce náhodou oranžová kontrolka motoru?
pavel381
Sunday 09 May 2010 - 18:27:11 Citovat
Uživatel #950
Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19
Příspěvků: 117
jestli jsem to pochopil dobře co tu píšeš tak ten obtokový ventil je jen na volnoběh ?? start je na benzín s problémy a po přepnutí na plyn to jede jak ďas ..
když s tím jedu po rovince na benzín a přidám rychle plyn tak se auto dusí ale jak uberu plynu tak auto relativně dobře jede ale do kopce konec..prostě na prudší sešlápnutí nereaguje..kontrolka nesvítí . hadice na LPG jsem zkontroloval a vše dotáhl bez výsledků
PS:teď jsme s tím byly v Ostravě a na LPG bez problému dosáhnu i 155km.ale ty starty.:-( už jsem z toho ....:-(
Kubba
Sunday 09 May 2010 - 18:41:53 Citovat
Host
Obtokový ventil se stará o přívod vzduchu na volnoběh při benzínu. Je to takový váleček nahoře v nad motorem (někdo tomu říká krokáč), starý většinou vydává cvakání. Bez něj motor neudrží na volnoběh otáčky a zadusí se.

Čidlo škrtící klapky se docela často projevuje tak, že auto blbě startuje. Když už se to povede, tak si drží podezřele vysoko volnoběh (k 2000ot/m) a při sebemenším záběru má tendenci se zadusit. Pak je nebezpečné s tím jezdit i na plyn, protože je špatná směs a má to tendenci udělat zpětný zášleh.
pavel381
Sunday 09 May 2010 - 18:54:13 Citovat
Uživatel #950
Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19
Příspěvků: 117
aha díky tak krokáč je měněný taky ale žádný výsledek..a volnoběh to drží v rozmezí asi 800ot..
moc díky za snahu poradit..ale začínám se přiklánět že to bude asi něco s tím sáním vzduchu i když je divné že to jede dobře na plyn...
pavel381
Sunday 09 May 2010 - 18:56:45 Citovat
Uživatel #950
Registrován: Thursday 21 December 2006 - 17:48:19
Příspěvků: 117
ještě jedna věc když se motor zahřeje tak to startuje na benzin dobře i když to nejede...co tak nějaké čidlo teploty ??

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1431 sec,0.1117 z toho dotazů.