Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
index Palubního PC |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Meneator |
| ||
Host | Zdravim vsechny! Pred par dny jsem pridal do svoji vectry palubni PC. Misto puvodniho TID displaye (hodiny, radio, teplota), se mi v palubce objevil MID (teplota, radio, hodiny, spotreba, dojezd, atd....) Display je z vrakoviste a tim padem i z jineho vozu, takze je PC naprogramovano na jiny typ motoru. Proto, aby palubni PC ukazovalo spravne hodnoty, musi se na nem nastavit (na diagnostice v oplu) spravny index. Ani technik nevedel jakej tam ma spravne bejt, je totiz pro kazdou verzi motoru jinej. Proto prosim o odpoved vsechny co maji VECTRU B, kdyby zjistili jaky index jejich origo palubni PC ma a napsali to do tohoto vlakna. Pro lidi ktery budou dodelavat MID do auta, je to pomerne dulezita informace a jde jednoduse zjistit (viz nize). Pak by se dala sestavit nejaka tabulka, jakej motor a vybava (dulezity je i jestli manual nebo automat) ma jakej index v palubnim PC. Ted tedy k tomu jak zjistit onen index: Staci zapnout zapalovani a chvili (cca 3s) podrzet obe tlacitka (R a S) na pacce steracu. Na displayi naskoci nekolik cisel, jen jedno z nich je trimistny a to je presne to cislicko co me zajima (momentalne v mym aute je 032 a mam dojem ze to neni spravne). Konkretne me zajima index pro Vectra B X16 XEL manual a Omega B X20XEV manual. Jestli uz nekdo ma hotovou tabulku, kde jsou informace, ktery se tady ted snazim zjistit, tak budu moc rad kdyz mi ji posle na mail Email Predem moc dik! | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No ono je taky celkem důležité ,jaké kdo má kola? PC je nastaven na daný auto s daným motorem a převodovkou a daným rozměrem pneu. Jestliže jednu s těchto veličin změníš tak už to nebude správně fungovat. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Takže už mám od lhexe zjištěné hodnoty pro: Omega 2.0 16V, manuál, bez xenonů, rok 1998-2000 jsou kódy: 005 2 24555 a taky ještě mám hodnoty pro: Omega X20XEV manual bez x. 021 1 24846 1994-1997 Omega X25XE manual bez x. 017 4 24846 1994-1997 Omega X30XE automat xenony 048 3 24555 2000 Omega X30XE manual xenony 050 3 24060 1998-1999 Vectra X18XE manual bez x. 007 4 14972 1996 Vectra X20XEV manual xenony 035 1 14972 1996 Vectra X20XEV automat bez x. 008 4 14972 1996 Takže pokud někdo budete měnit display z jiného auta, stačí zajít do Opelu s kódem pro svůj typ auta a pak je to přeprogramované za 10 minut (za 200kč bez papíru). [ Upraveno Friday 15 February 2008 - 15:59:04 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | Legend napsal ... pro Omegu 2.0 16V, manuální řazení, bez xenonů, rok 1998-2000 jsou kódy: 005 3 24555 asi jsem to špatně řekl, ale místo trojky tam mám 2!! (jednotka simtec 56.5, rv.1998, X20XEV) | ||
| |||
Meneator |
| ||
Host | JJ, kola sou taky dulezity, to sem zapomel..... | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | koukám, že u astry je to asi jasné Odkaz ale taky přece musí záležet na konkrétní převodovce, diferenciálu atp. Přece musí existovat nějaké oficiální výchozí hodnoty... co když se s tím u našich většinou aspoň 10 let starých aut někdy něco dělalo...? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Lhex napsal ... ale taky přece musí záležet na konkrétní převodovce, diferenciálu atp. Proc ? Vetsinu udaju si to bere z "nezavislych" soucasti Rychlost z ABS (takze ciste zalezi na kolech jestli tam mas spravny) Spotrebu z ECU (cetnost vstriku) Mnozstvi paliva z nadrze Teploty z vlastnich cidel (jine od ukazatele venkovni teploty a teploty motoru) Atd ..... Prevodovka a diferak s tim nema vicemene vubec co do cineni. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | mam v OA nasavany plyn, pri ktere jsou vstriky odpojeny a spotreba je merena a to docela dobre (kontrolovano plna/plna), takze si myslim, ze se to bude merit jinak, poloha klapky, otacky, vaha vzduchu? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | vrgadaa napsal ... mam v OA nasavany plyn, pri ktere jsou vstriky odpojeny a spotreba je merena a to docela dobre (kontrolovano plna/plna), takze si myslim, ze se to bude merit jinak, poloha klapky, otacky, vaha vzduchu? Vstriky jako takovy odpojeny jsou, ale impulzy jak maji vstrikovat ECU dava porad .... | ||
| |||
Meneator |
| ||
Host | tak se nam to tu trosku zvrhlo v diskuzi o necem jinem.... to Martas: vetsinu udaju si to bere skutecne z nezavislych soucasti, ale pokud je index zadanej v palubnim PC spatne, ukazuje to hlouposti... auto ktery bere v prumeru kolem 8,5 litru na mesto, ukazovalo s indexem 032 10,5l/100km prumernou spotrebu, ted ma naprogramovanej index 036 a ukazuje pro zmenu 6,3 prumernou spotrebu v praze. Oboji jsou hodnoty "extremnu" na beznej provoz s lehkou nohou ve meste s 1,6i. Prumernou spotrebu to bere z okamzity(takze ta tim padem musi kecat taky) dojezd to pocita z prumerny spotreby (takze ten tim padem keca taky). Pdle me tim indexem se ta ridici jednotka krom vybavy auta (xenony, automat apod.) dozvi jeste dve dalsi veci. Prvni: prumer vstriku toho danyho motoru, a tlak cerpadla paliva toho danyho motoru. (pripadne jen nejakou kostantu, tomu odpovidajici, aby mohla spocitat skutecne mnozstvi paliva). Ridici jednotka dle myho nazoru dodava pouze impuls odpovidaji delce otevreni vstriku. Je to jen muj nazor, protoze nemam doma ani blokovy schema Palubniho PC, usuzuju to jen z toho jak se to chova. A proto, znovu prosim vsechny co si to prectou, a maj vectru s PC (predevsim 1,6 16V), at si daj tu chvilku prace a zjistej ty indexy. Sestavim tabulku a muze se to v budoucnu hodit nejenom me | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 7 | |