Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vrzání tlumiče? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Milan967 |
| ||
Host | Co může vrzat na předku ?Když lomcuju Zafirou sám tak nic když jí mačkáme dva a nebo přejedu hup čímž se tlumič hodně stlačí tak sliším vrzání je to někde u tlumiče .Pružiny- tlumič, obě strany. Nemohu to najít. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ulozeni pruzin, kulove cepy, silenty na rameni, silenty na stabilizatoru .. je toho docela dost. Mimochodem, me na VeBe neco vrzalo pri teplotach pod +3 stupne, prestoze to spolu nemuze souviset tak po demontazi a nasledne montazi predniho narazniku to ustalo _; | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Mě takhle vrzaly ty silenty na rameni. Výměna a byl pokoj. Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | jak píše Martas,občas vrzne nějakej plast,nebo záleží na tlumičích,jaké maj přepouštěcí komory a jestli pracují i s plynem,může to vzznout.Nicméně občas třeba stačí pootočit pružinu nebo podobná blbost.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Lumpik |
| ||
Host | Ahoj, mě to dělalo něco podobného na Astře G, jakmile se zhoupnula jedna strana, byl relativně klid, jakmile se ale zhoupnul celý předek vrzalo to a docela dost. Vyměnil jsem gumové uložení předních tlumičů....nic, dělalo to stále. Nakonec jsme zjistili vymačkané silentbloky na stabilizátoru. Od té doby je klid. [ Upraveno Monday 04 February 2008 - 07:53:04 ] | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Mě při houpání autem nic...ale v zimě, když jedu a je nějaká nerovnost, kdy jde čumák dolů, tak to v předu zavrže. Přikládám to tlumičům, ež se zahřejou, páč jak chvíli jedu, je klid. Jo a zesiluju rádio... Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Těžko identifikovat zvuk po Internetu. A - pružiny na tlumiči nejdou pootočit, protože ve spodní misce je myslím vybrání pro konce pružin, aby nešly pootočit. B - podle počtu najetých kilometrů bych doporučoval výněmu stabilizačních tyček, které spojují přední tlumič s torzní (stabilizační) tyčí - tam odcházejí čepy na nich, které také při propružení mohou vrzat C - vyměnil bych gumové objímky na stabilizační tyči. Jsou dvě a jedna stojí okolo 50ti Kč. - vždy se vyšoupou a změní vnitřní průměr. D - mohou také vrzat silonová uložení na spojovacích tyčkách řízení - přímo v hřebenu, ale na to bych šel jako na poslední věc. E - ze silentbloků by nejspíš asi vrzal ten zadní, který je opěrný, ale to pak značí, že je rameno buď povolené (šroub) a nebo je celý silent ztržený a překroucený. F - také stojí za to vzít řídký olej ve spreji a začít na to co jsem napsal předtím postupně stříkat a jezdit. Nejprve silenty stabilizační tyče a poslouchat, zda to zmizne. Pak stříknout na silenty předních ramen a zase jezdit a nebo zkusit stříknout dovnitř do tlumiče - pod jeho plastové překrytí - v horní čísti tlumiče - na tlumičové tyči je nasazen gumový doraz a ten může také vrzat. To co jsem napsal je jen základní výčet, protože ke kontrole toho je na předku hodně. Když zvuk zmizí, tak pak víš co je špatné a chce to hned vyměnit. Jinak vrzat mohou i samotné čepy - jak na rameni, tak čepy řízení. Někdy se totiž stává, že jim praskne prachová manžeta a ony vyschnou a pak se vydřou a vržou. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||