Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ventilátor topení do interiéru |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 7 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Papír |
| ||
Host | Ahoj, začal mě zlobit ventilátor. Občas funguje občas ne. Jam jsem si přečetl tak je to nejspíše v uhlíkách. Potřebuji radu jak vyndat ventilátor. Nejsem ještě jsem nic pořádného na Vectře nerozebíral, tak potřebuji to nejdednodušší. Děkuji | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | -sejmout čepičky na stíracích ramíncích a ramena povolit matky a sejmout (označit si který je levý a který pravý pro zpětnou montáž) -při otevřené kapotě sundat těsnící gumu na motorové přepážce a vyndat pylový filtr do interieru - povolit dvě velké matky, které jsou na dřících náhonu stíracích ramének a sundat selé oplastování pod předním oknem - musí se trochu ohnout - odpojit napájení motoru stěračů a demontovat celý mechanismus stírání okna - tuším 3 šrouby - odpojit podtlakové hadičky, a elektrické kabely, které vedou do a přes plastovéo překrytí sání vzduchu. - povolit další 3-4 šrouby. které jsou na lemu tohoto plastového překrytí a to demontovat a pak jsou tam myslím další 3 šrouby a už je to vše. -motorek se dá vytáhnout ven tahem - pod mím se musí odpojit z elektrokonektoru. - je navléknut na límci, který jej v loži vystřeďuje a ten se dá tahem sejmout. A chutě do toho! _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | jak psal Yper.je to na 15 minutek Každpádně než začneš schánět uhlíky,tak se podívej,v jakém stavu máš lamely. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
HonzaZ |
| ||
Host | Presne jak se tady pise, demontaz jde jak po masle bez problemu. Me by uz ale uhliky nezacharanily pac byl znacne osoustruzeny komutator. Nebyla na nem uz zadna medena vrsva a lamely taky ne. Takze jsem sehnal zanovni ventilator a bezi perfekt. | ||
| |||
Papír |
| ||
Host | Děkuji všem za rady, ale zvláštní dík patří Yperovi!!! Díky jeho návodu jsem to dal snad dohromady. Uhlíky byly dlouhé cca 1,5cm ale byly moc do klínu a brzdily. Srazil jsem trochu špičku. Motorek promazal a vrátil zpět a funguje. Malá úprava návodu: povolit dvě velké matky, které jsou na dřících náhonu stíracích ramének a sundat selé oplastování pod předním oknem - musí se trochu ohnout Kryt se nemusí ohýbat, stačí jeden konec vysunout na př. sklo a pak ho našikmo vpohodě vytáhnout. Ještě jednou děkuji. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | rádo se stalo,přijd zase..i bez poruchy Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Příčina nefunkčního ventilátoru - vydřený komutátor. Mohu Vás ubezpečit, že to takhle vypadá i u Vás ostatních. [ Upraveno Wednesday 31 October 2007 - 12:03:33 ] Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Yper napsal ... Příčina nefunkčního ventilátoru - vydřený komutátor. Mohu Vás ubezpečit, že to takhle vypadá i u Vás ostatních. no,měl jsem podobnej,ne-li horší.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No a takhle vypadá po mé renovaci - vyměněný komutátor (byla to pakárna) a osoustružení do roviny - to je nutné vzhledem k potřebě správné funkce uhlíků! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | To kontakty na komutator, to se da nekde koupit ? __; | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 7 8 | |