Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Precipovani 100konovy 1.6 16V |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
DavidST |
| ||
Host | Ahoj chci se zeptat zda poznam precipovani 1.6 16V z 74kw na 87kw zaregistruju v aute a ne jenom v penezence.. Ma stim nekdo skusenost a nemusi to bejt jen u tohodle motoru,..... | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Nechci te odrazovat, ale moc neverim tomu ze by tam nasli 13kw, pokud ano tak to urcite poznas:-) jirka | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | a motor budeą moct brzo vyhodit, protoľe to nemůľe dlouho vydrľet. Ale stejně nevěřím těm 13kW u beňa ????? | ||
| |||
Honza |
| ||
Host | Jak říkají kluci, Jestli s toho jeątě někdo něco dostane, tak to určitě poznáą, ale nevím. Sto kobylek na 1,6 je uľ dost. Teda myslím na sériové 1,6. No, ale kdyľ to vezmu kolem a kolem, tak Saxo 1,6 VTS má taky 120 kobylek. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo, ale má jinou převodovku, lehčí převody, a samotné auto je i lehčí. Je třeba čipovat rozumně a tam, kde dávají záruku a nárůstu přizpůsobit i nový styl jízdy - hlavně řazení. Vąichni víme, ľe např. převod jedničky je lehký (motor chce vyskočit zpod haupny) ale dvojka zabírá výą a trojka ..? Moc se ty stupně prostě nepřekrývají. To je můj pocit při řízení VéBé oproti jiným autům. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Yper: jj, viz zprevodovani moji vebe ( Odkaz ) Ovsem jednicka a dvojka jsou optimalni - das jedna k max. vykonu, hodis dva a mas tam nejvyssi kroutak | ||
| |||
benji |
| ||
Host | Teda Libe, nic ve zlém, ale jestli řadíą podle toho grafu, tak je mi docela líto tvého motoru. Ne ľe by na to nebyl konstruovaný, ale tohle nemůľe vydrľet dlouho. Já osobně si myslím, ľe malokdy vytáčím motor do max. výkonu. Pravda, mám ropáka a nemělo by to ani logiku, ale i kdyľ jezdím se sluľebním benzínem, tak tak ho netočím na max. výkon (a tam by mi nějaká ľivotnost mohla být fakt ukradená). | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Nic ve zlém Libe, ale souhlas s Benjim. Já mám také ropáka a proto jsem si ho kupoval, abych ho nemusel zas tak extra vytáčet. Prostě ty přechody soudruzi z Německa nějak nezvládli. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
malajizva |
| ||
Host | mam 1,6 16 ben. motory jsou od toho, aby se tocily - a s motory je to jako s lidma: kdyz jedes dlouho na polovicni vykon a pak a chces najednou plnej - tak to proste nejede, kdyz to vytacis doplna tak si na to vsichni zvyknou - ty, motor, manzelka.... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | To je pochopitelné, auto si reľim jízdy ukládá v pal.PC. To auto při ulkádání neodmlouvá, ale dostat něco do paměti manľelky je nadlidský výkon! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |