Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Precipovani 100konovy 1.6 16V |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Lib |
| ||
Host | ale prrd radim podle grafu, dyt by to zralo jak tank Nevytacim nad 2.5 (pouze pri predjizdeni). A nekdy me chytne blba v serpentinach (no uprime receno, serpentiny me vyprovokujou dycky, ne ze nekdy) a pak pod 4k moc nejdu | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Cóóó ??? Nevytáčíą nad 2,5 potom nechápu jak jezdíą, dy» je to skoro volnoběh! | ||
| |||
DavidST |
| ||
Host | Tu upravu by delal Odkaz a dava na to zaruku.... | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | ale kdeze, vsak nemusim litat jak raketa, i tak mi vetsina zavazi. Nezpomen ze dvoulitr ma vetsi kroutak (maximum uz pri 3.2) a navic je to lehci sedan nepotrebuju nutne poslouchat motorovou pilu v 3.5k otackach, na to mi staci kopce. Hochu zlatek, mel bych te nekdy svest po meste, tam normalne nejdu ani pres 2k, protoze to nema zadnej vyznam (samej semafor a krizovatka) | ||
| |||
benji |
| ||
Host | Plnej souhlas s Yperem - taky mám pocit, ľe to odstupňování převodů soudruzi nezvládli, zvláą» mezi 1 a 2. Pokud nevytočím na 1 motor přes 3 tis, pak na 2 se dostávám pod 1500 a to fakt není kdovíco, ani motoru se to moc nelíbí. A vytáčet studenej motor při rozjezdu po ránu přes 3 tis je pěkná prasárna. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 LIB: pro mne jae kaľdá zatáčka výzva - o serpentinách ani nemluvě! 2 Benji: Opel je snad jediné auto, které má problém s dodrľováním 50ky ve městě! Na 3 je to vzhledem k úspoře někdy moc (hlavně na ujetou vzdálenost - přes celé město za 3-běs) a na 4ku je to zase málo. O tom řazení z 1 na 2 ani nemluvě. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
benji |
| ||
Host | 2 Yper: To je taky důvod, proč uvaľuju o přečipování motoru - ne kvůli max. výkonu, ten stejně vesměs nevyuľívám, ale mnohem zajímavějąí je právě to posunutí křivky výkonu a hlavně momentu v oblasti otáček pod 3tis. Mohlo by to částečně eliminovat to ąpatné odstupňování převodů, hlavně zvýąením momentu v oblasti 1500-2000 ot, které jsou nejčastěji pouľívané (samozřejmě nemluvím o dálnici, tam je to o něčem jiném) | ||
| |||
malajizva |
| ||
Host | No, po pravde v aute nemam pocitac a jen obcas si zkusmo zmerim spotrebu od plne k plne nadrzi - vetsinou se drzim okolo 7,3 - 10l Jezdim proto, ze se mi to libi a jak se mi to libi. Jsem zastancem toho, ze motor treba za priznivych podminek tocit - aby nezlenivel. Jinak dodrzuji omezeni, pouze jedno prekracuji a to na dalnici, kde pravidelne jezdim 170... ctyrka se pekne roztoci az do 145 pak radim 5 Priserny rozjizdeni a 50 ve meste jste tady uz rikali... | ||
| |||
DavidST |
| ||
Host | Benji O to samy me jde taky..... | ||
| |||
benji |
| ||
Host | 2 DavidST: ABC tuning jsou draľąí, ale dělají i benzíny. Já mám v plánu Motor tuning (www.motortuning.cz), ty jsou asi o 20% levnějąí, stejná záruka, asi i stejný způsob, ale specializují se hlavně na turbodiesely. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |