• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Precipovani 100konovy 1.6 16V
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Lib
Friday 10 December 2004 - 10:03:00
Host
ale prrd radim podle grafu, dyt by to zralo jak tank Nevytacim nad 2.5 (pouze pri predjizdeni). A nekdy me chytne blba v serpentinach (no uprime receno, serpentiny me vyprovokujou dycky, ne ze nekdy) a pak pod 4k moc nejdu
riwal
Friday 10 December 2004 - 10:33:36
Host
Cóóó ??? Nevytáčíą nad 2,5 potom nechápu jak jezdíą, dy» je to skoro volnoběh!
DavidST
Friday 10 December 2004 - 10:50:58
Host
Tu upravu by delal Odkaz a dava na to zaruku....
Lib
Friday 10 December 2004 - 10:57:27
Host
ale kdeze, vsak nemusim litat jak raketa, i tak mi vetsina zavazi. Nezpomen ze dvoulitr ma vetsi kroutak (maximum uz pri 3.2) a navic je to lehci sedan nepotrebuju nutne poslouchat motorovou pilu v 3.5k otackach, na to mi staci kopce. Hochu zlatek, mel bych te nekdy svest po meste, tam normalne nejdu ani pres 2k, protoze to nema zadnej vyznam (samej semafor a krizovatka)
benji
Friday 10 December 2004 - 11:07:21
Host
Plnej souhlas s Yperem - taky mám pocit, ľe to odstupňování převodů soudruzi nezvládli, zvláą» mezi 1 a 2. Pokud nevytočím na 1 motor přes 3 tis, pak na 2 se dostávám pod 1500 a to fakt není kdovíco, ani motoru se to moc nelíbí.
A vytáčet studenej motor při rozjezdu po ránu přes 3 tis je pěkná prasárna.
Yper
Friday 10 December 2004 - 12:51:06
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 LIB: pro mne jae kaľdá zatáčka výzva - o serpentinách ani nemluvě!
2 Benji: Opel je snad jediné auto, které má problém s dodrľováním 50ky ve městě! Na 3 je to vzhledem k úspoře někdy moc (hlavně na ujetou vzdálenost - přes celé město za 3-běs) a na 4ku je to zase málo.
O tom řazení z 1 na 2 ani nemluvě.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
benji
Friday 10 December 2004 - 13:30:25
Host
2 Yper: To je taky důvod, proč uvaľuju o přečipování motoru - ne kvůli max. výkonu, ten stejně vesměs nevyuľívám, ale mnohem zajímavějąí je právě to posunutí křivky výkonu a hlavně momentu v oblasti otáček pod 3tis. Mohlo by to částečně eliminovat to ąpatné odstupňování převodů, hlavně zvýąením momentu v oblasti 1500-2000 ot, které jsou nejčastěji pouľívané (samozřejmě nemluvím o dálnici, tam je to o něčem jiném)
malajizva
Friday 10 December 2004 - 14:23:03
Host
No, po pravde v aute nemam pocitac a jen obcas si zkusmo zmerim spotrebu od plne k plne nadrzi - vetsinou se drzim okolo 7,3 - 10l
Jezdim proto, ze se mi to libi a jak se mi to libi. Jsem zastancem toho, ze motor treba za priznivych podminek tocit - aby nezlenivel. Jinak dodrzuji omezeni, pouze jedno prekracuji a to na dalnici, kde pravidelne jezdim 170... ctyrka se pekne roztoci az do 145 pak radim 5
Priserny rozjizdeni a 50 ve meste jste tady uz rikali...
DavidST
Friday 10 December 2004 - 17:49:04
Host
Benji

O to samy me jde taky.....
benji
Friday 10 December 2004 - 22:02:05
Host
2 DavidST: ABC tuning jsou draľąí, ale dělají i benzíny. Já mám v plánu Motor tuning (www.motortuning.cz), ty jsou asi o 20% levnějąí, stejná záruka, asi i stejný způsob, ale specializují se hlavně na turbodiesely.
Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2095 sec,0.1615 z toho dotazů.