Autor
|
Příspěvek
|
klubo | Tuesday 07 December 2004 - 22:10:11 | | |
2brto: jakej máą motor? |
| |
|
BRTO | Wednesday 08 December 2004 - 00:20:33 | | |
mam Astra 94-rocnik motor 1,6i 8V presne C 16 NZ. |
| |
|
pepa | Wednesday 08 December 2004 - 07:35:12 | | |
čau, popis je v Jak na to na str. 68-69. Je to pracnějąí neľ bys čekal. Správně musí ven i rozvoďák atd. i kdyľ znám borce co to zvládli bez výměny rozvoďáku, prý stačí mít ąikovný prsty. |
| |
|
BRTO | Wednesday 08 December 2004 - 10:43:20 | | |
Dik moc, kouknu nato. Uz jsem si neco sam opravoval,tak treba to zvladnu Mam na vas jeste jednu prosbu, jsem uplne nadseny,ze mi nekdo poradi. (zkousel jsem jinou diskuzi a nic ) Nevite nekdo kde presne najdu "spoj" X6? mam nekde skrat jako prase a potrebuji ropojit neco na X6. nevim co mam zacit demontovat na aute jako prvni. DIK , predevsim za radu ohledne term. |
| |
|
dada | Wednesday 08 December 2004 - 16:17:39 | | |
na kadettu jsem taky vyměnil termostat bez sundání rozvoďáku, 3x jsem to dával zase zpátky a jezdil do hornbachu pro torxní imbusy......voser jako kráva. prostor 0 a vohnout vąechny krycí plasty bléééééé nech si to raději udělat a seď v teple |
| |
|
Yper | Friday 10 December 2004 - 13:03:23 | | |
2 Brto: nejhorąí schéma zapojení elektřiny v osobním autě co jsem kdy viděl, je VéBé a Astra. Je to na několika stránkách a já se obávám, ľe tomu zapojení rozumí snad jen ten, kdo to kreslil. Tyhlety "X" a jeątě i jiné indexy a k nim přiřazená čísla jsou třeba i na několika stránkách schématu - navíc se nemáą čeho chytnout - jako např. kdyľ půjdeą od spínací skříňky, baterie nebo pojistkové skříňky po drátech ve schématu - no je to prasárna. Kaľdopádně počkej na Kluba - to je tady takový náą autoelektrikář - podle toho, co vąechno jiľ zapojil - moľná ti poradí.
Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech |
| |
|
klubo | Friday 10 December 2004 - 14:20:46 | | |
No, to je problém....podle el. schématu nepoznáą kde je jaká svorkovnice umístěná, musíą mít jeątě nákres káry s umístěním, ale to já nemam bohuľel ani na svou astru, vąechno jsem zjią»oval po německejch astrawebech. Jinak co mám el. schémata na astru tak je to docela srozumitelný, stačí do toho tak dvě hodiny koukat a pochopíą ten jejich systém, kterej je ač se nezdá hodně vymakanej....2brto: mrkni na Odkaz |
| |
|
Anonymous | Friday 10 December 2004 - 19:21:27 | | |
Diky za radu. Musim souhlasis s Klubem, kdyz se do nakresu dlooohro kouka tak se ten system nakonec pochopi. To jsem uz zmaknul, ted je fakt problem,ze bych potreboval jeste nakres umsteni vsech tech spoju. X6 ma myslim 56spoju,takze to bude dost velky a bude to nekde u palubky. Zitra ho hodlam najit za kazdou cenu Jdu mrknout na schema. Diky za radu,pak napisi jak jsem dopadnul. |
| |
|
klubo | Friday 10 December 2004 - 21:36:44 | | |
no hele jestli je takhle velkej tak bude buď na podběhu u řidiče nebo mezi kabinou a motorem nad pedálama...asi |
| |
|
Pavel | Tuesday 14 December 2004 - 15:14:55 | | |
Po jake dobe se vam pohne rucicka teplomeru na palubovce? Zda se mi, ze to trva nejak dlouho, nez se motor zahreje, cca 15 min. jizdy do 2 tis. ot. pri venkovni teplote okolo 0°. Mam astru 1,7 DTi r.v. 2000 |
| |
|
|