Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Opel Omega kombi |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Landis |
| ||
Host | Tlumex napsal ... Ladis: mas pravdu ja sem jen chytrolin kerej dela jen do pocitacu ale bavil sem s dvema mechanikama /jeden znackovej servisman/ a ti temhle traktorum nemohli prijit na jmeno! Proti tomu je ten muj kafemlejnek docela hvezda! Jen prodavam jaxem nakopuil a co sem tu precet etli sem TI zvedl tlak tak to sem nechtel! Neboj, tlak jsi mi nezvedl. Me jen tak neco nerozhazi. Ale sam pises, ze podle DOSLECHU je tvuj motor oproti 2.5TD lepsi. To me stve na lidech, ze hodnoti neco jen z doslechu. Jezdil jsi v tom dieslu abys mohl porovnat? Pokud ne tak nemuzes porovnavat s necim co neznas a na vlastni kuzi nevyzkousis. Ja mel moznost jezdit i v benzinu i v nafte a muzu porovnat. Je to sice jen subjektivni nazor, kazdymu vyhovuje neco jinyho, ale kdybych volil znovu tak bych si vzal radsi opet tu "sunku" od bawora nez ctyrvalec 2.0. Tobe ale muze vyhovovat benzin, kazdy mame jine priority... | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | ladis: jasny vcera sem kecal s kamosem co to pouziva jako dovozovy auto a taha s tim auta byl s tim moc spokojeny hezky se k tomu choval pravidelny servis maximalni spokojenost! A ted mu prask pist ! Ja nevim ja zastancem nafty nejsem clovek skoro nic neusetri /ikdyz sem tu nekde cetl spokojenyho cloveka kerymu to zralo 7/100 furt/ a pokud je clovek sporilek /jako ja / tak urcite beneli a LPG! Zalezi na co to clovek potrebuje pokud se v tom jen vozi tak myslim ze ten kafemlejnek staci ale myslim ze kdybych za to zaprah ten vozik s autem tak by ten motor brzo rekl NE | ||
| |||
bruno |
| ||
Host | TO:Tlumex:To chrochtadlo 2litr bych nechtěl-do limuzíny se pro jeho zvukový chrochtavý projev nehodí,jedině 6válec a to je právě ten"traktor" od BMW protože 2.5 V 6 tě při dnešní ceně benzínu SEŽERE a bastlit tam smradlavej plyn nemá cenu pro návrat investice pro mě když najedu za rok max 30000km a po 3-4letech měním auto za jiný-novější | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Teď se sice cena beňa a nafty rozjela o dvě až tři koruny, ale to se brzo srovná a se spotřebou Tě ten BMW traktor sežere taky. Asi je ten diesel takovej kompromis, to chápu, ale měl jsem ho v BMW a ještě k tomu s automatem a už bych něco takovýho nechtěl, ale samo to je jen můj názor, vono to bávo mělo krom motoru ještě onačejší mouchy. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No, nevim kolik zere ten traktor, ale s 3.0V6 se dostanu bez problemu do 12l v prumeru (10,5 dalnice, 130 nejedu ) a 13ti ciste po meste pri trose opatrnosti. Zas tak hrozny to neni. Ten plyn se vrati za rok pri najezdu 30tkm. Taky tady zaznelo, ze se na tom motoru neda nic delat - to je imho blbost, je to jednoduchy motor a az na blbou pristupnost neni problem ho v aute cely rozebrat s beznym naradim (prirozene myslim i dat pak dohromady ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Tady je veselo... debata o ničem . Ve VecA jsem měl V6 2,5, teď to mám v OmeBe...do Omegy je těch 170 oslů minimum, ropákem jsem nejezdil, plyn bych si do auta nedal, bych se furt bál, že mi to šoustne pod zadkem a auto má jezdit na to, na co bylo postavený...prostě co člověk, to názor. Každej by měl si sám vyzkoušet a pak diskutovat, páč co mechanik, to úplně jinej názor...pár jich znám, jezděj šunkama z vrakáču za litr a furt jenom brblaj, jak všechny auta stojí za prd... 2riwal: ale nový báva 530d...nebo 535d s 2 turbíčky...to jsou letci...jsem to chtěl kdesi dohnat a s brekem jsem jel dom... Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | No tohle byl 525 s tímto motorem, jedinej jeho klad byl v zimě naftovej bufáč. Ty nový to je něco jinýho, tohle by už dneska byl střešina, měl jsem ho před asi 10 lety. | ||
| |||
Maty |
| ||
Host | Potreboval bych poradit.Mam Omegu B 95 s motorem 2.0 8V a zrusil jsem ji.Chtel bych si dovezt z nemecka 2.0l 16V a dat na to ty moje papiry.Bude s tim nejakej problem??Rikali mi,ze to musi byt jen stejny typ motoru.A kdyz tam chci dat 2.0l 16V,tak prej musim mit souhlas vyrobce,jinak mi to neudelaj.Nevite jak to mam udelat,aby mi to proslo?Dik | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | 2.5i benzin na sekvencni plyn dle mne neni spatny reseni, ale je pravda, ze zatim jsem najel jen 9000km a co to udela casem jest otazka, ale zatim vykon pohoda, tah pohoda, prepnuti neni poznat, citit to neni, nejak tomu nemohu nic vytknout, ale reseni nevnucuji, jakmile nad plynaku bude vice bude stat i plyn 30 korun | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Host: Jakou to ma spotrebu na plyn? Mam 3.0 a ted uz spokojenost, ale spotrebu tezko dostanu pod 14l podle tankovani. (hornate mesto /dalnice kolem 160, okresky jsem jeste nemeril) Benzin mi chodil 12-13l. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 | |