Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
kmitani volantu |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
dave |
| ||
Host | Ahoj vsem,potreboval bych poradit,v rychlostech nad 110km/h se mi rozkmita volant.Uz jsem zlousel prehazovat kola,koupil jsem i nove predni disky,dela mi to i na zimnich kolech(stejne disky).Kdyby mel nekdo nejaky napad nebo dobrou radu,jak tuto zavadu odstranit,budu rad.Diky | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Pokud jsou to plecháče, tak vyvážení, kuláky a může to bejt i gumama. Pokud jsou to liťáky, tak k tomu je třeba před znovu nasazením kola pořádně oškrabat a očistit do hladka dosedací plochy jak náboje, tak disku. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | a nebo pokroucený brzdový kotouč, a od 110 to holt třmeny neustojej | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | Vypadá to ,že Anonym má pravdu,páč to dělá i mi od 110 a kotouče mám před výměnou | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Jestli tohle dělaj kotouče, tak je vyměnte hodně rychle chlapci. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | kotouce mam nove,takze tim to neni.V servisu jsem byl,ale tam nic taky nenasli,tak vazne nevim. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | No jeden muj známej automechanik říká, že pokud neni rozmazanej znak na volantu, tak to neřeš. Ale to si asi nechtěl slyšet. Napiš co máš za disky a za gumy. Dále zkontroluj ty kuláky a futra na ramenech, dál mě napadá ohnutá poloosa, ale to se většinou klepe celý auto a ne jen volant. [ Upraveno Pá srp 19 2005, 07:01 ] | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Me to delalo taky, akorat cca od 130 a byly to tycky ke stabilizatoru, uz v nich byla vule a prenasela se do volantu... Marv | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Jo taky možno ... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No, nikde jsem se nedočetl, zda jsi si nechal dělat vyvážení - ale předpokládám, že asi ano, když jsi koupil nové disky. Je dvojí kmitání do volantu - volant kmitá do stran a nebo vibruje nahoru a dolů. Kotouče a jejich zvlnění-křivost, to není - to se projeví jen při brždění. Poloosama to určitě asi také nebude (musela by být bouraná), ale pro jistotu se podívej, pod auto, na pravou poloosu - zhruba v jejím prostředku by mělo být vyvažovací zařízení. Pravá je totiž delší než levá a kmity vůlemi v kloubech jsou pak velké - ustálení se provádí litinovým prstencem, který je na poloosu připevněn přes gumový límec. Předně ale hledej závadu ve vyvážení kol či nečistých dosedacích plochách (jak píše Riwal) nebo také v kvalitě gum. Na léto jsem dal hliníkáče a přestože vloni s nimi nebyl problém, letos (jel jsem na sraz do Mejta) mi volant začal vibrovat - kmitání do stran, při 120 km/h. Před dovolenou jsem to nechal vyvážit (-300 kč/4 kola) a vibrace do stran při téhle rychlosti sice zmizely, ale objevily se (i když menší) v rozmezí 90-96 Km/h. Také se změnily - jsou teď ony nahoru a dolů. Dělá to šišatost gum a tak je budu muset nechat uvolnit z ráfků, přesadit a pak znovu pomalu nafouknout a vyvážit. Jinak jsem zjistil, že fluktuace pracovníků v servisech je veliká a přestože jezdím vyvažovat 2x do roka, tak jsem tam nikdy neviděl stejné lidi - jde o to, jak kdo to umí a jak se tomu věnuje. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |