Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Chiptuning - zkuąenosti |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Máca |
| ||
Host | To Yper : ne, jsem z Českých BUDĚJOVIC a do Třeboně to mám pul hodinky, mám to napsaný v kalendáři a bude-li to jen trochu moľné, VELMI rád přijedu resp. s tím počítám. Aby jsi pak neplakal, aľ Tě předjedu s tou mojí pikslou 60Kw ... - ne octávie mi ujede, ale né o moc To Mmic: nevím co hrozí tvýmu autíčku (také si ho hýčkám jako svoje dítě), kdyľ odpojíą EGR, ale já ho dost trápil s vadným EGR, jde jen o to, ľe to je nějaká pojistka TURBA, aby ti to neprasklo. Jinak mnoho lidí u Oftávek si ho odpojuje (četl jsem to na jejich fóru) a jsou spokojeni, vyąąí výkon, lepąí spotřeba a čisté sání. Mě kdyby se nerosvěcovala ta kontrolka, asi uľ by byl také ucpanej. To imation: Podle mě, auto můľe jen hůře se zacpaným EGR jen tehdy, rozsvítí-li se ti kontrolka elektroniky, jinak by to mělo jet lépe a sviľněji. | ||
| |||
IMATION |
| ||
Host | KONTROLKA SE MI NEROSVĚCÍ ALE PROSTĚ TO NEJDE DO OTÁČEK JE©TĚ K EGRU KDY© HO TAM DÁVÁM TAK TLAČIM ASI 3MM K SÁNÍ NENÍ DĚRAVEJ? | ||
| |||
Máca |
| ||
Host | To Imation: Uľ mi to doąlo, ty jsi určitě zaslepil EGR, ale nezaslepil jsi tu hadičku podtlaku, co Ti do nej jde. Ta je vlastně nejdůleľitějąí. Tím pádem nemáą dost podtlaku na otevírání těch 4 klapek v sání, motor netáhne a nejde do otáček. Jinak, kdyľ tam ten EGR nandaváą, tak tam musí být mezera tak 3mm a musí pruľit. Kdyľ ho zaslepujeą, myslí se jen ta hadička, na samotný EGR nemusíą sahat. Já tam dal malinkej ąroubek ( do tý černý hadičky, co vede k solenoidu). Do samotného EGR nemusí vést nic, hlavně kdyľ neotvírá. Jinak u mě se kontrolka rozsvítila jen kolem 1500-2000 ot/min jen málokdy, nebo jen kdyľ jsem chtěl prudce do kopce (plnej plyn) - stalo se mi to jen na deląích trasáh cca50km. | ||
| |||
imation |
| ||
Host | tu hadičku jsem měl zaslepenou ale nejelo to kontrolka nesvítila | ||
| |||
Máca |
| ||
Host | To Imation: zjisti, jestli se Ti kontrolka rouľne před startem - jestli tam enmáą prasklou ľárovku. Jinak mě nic nanapadá, tu hadičku, co mi vede do EGR jsem zaslepil (pořádně) a nechal jí viset ve vzduchu a EGR se tím pádem neměl moľnost pohnout, tudíą nepouątěl ľádné výf. plyny do sání. Opravdu to jelo lépe. Jinak s tím ľe to nejde do otáček mi to dělalo, protoľe jsem měl totálně děravý EGR a nestačil mi podtlak. Zaúkoluj někoho, a» Ti přidá trochu plynu a podívej se na to, jestli se Ti otevírá ta klapka (černej klakson- vede do něj bílá podtlaková hadička) hejbe páčkou, která otevírá klapky. Jinak po odpojení a Úplném zacpání černé hadičky by se Ti mělo jen přinejmenąím stejně jako před tím. Můľeą úplně přívod vakua pro EGR vyřadit přímo na vstupu, je tam rozbočka, Ty jí vyndáą a vąechno vakuum dáą jen na solenoid, co ovládáí tu klapku(z tohoto solenoidu vede bílá hadička). Víc mě nanapadá nic | ||
| |||
imation |
| ||
Host | dík za radu vyzkouąim o výkend | ||
| |||
benji |
| ||
Host | Tak opravdu nevím, jakou souvislost mají tyto příspěvky s chiptuningem... Moľná by to chtělo dodrľovat téma, pak je těľké zpětně vyhledávat rady podle témat. Taky bych rád získal nějaké praktické zkuąenosti s chipem, nedávno jsem kvůli tomu otevřel stejné vlákno, ale vypadá to, ľe ľádné nejsou. | ||
| |||
Máca |
| ||
Host | Ahoj, máą samozřejmě pravdu Benji, ujeli jsme I kdyľ tohle s nárůstem výkonu také souvisí, ale s chipem ne. Jinak s tím čipem : budeme zkouąet "pravděpodobně" s Yperem na srazu naąel DTL, on má chip a já ne. Asi Ti to nepomůľe s Tvým motorem, ale na orientační porovnání to snad bude stačit. | ||
| |||
imation |
| ||
Host | pro mácu tak se mi ta 4klapka ani nehne jak poznam co je včudu | ||
| |||
Máca |
| ||
Host | Ahoj, náhodou jsem narazil na Odkaz no to je teda síla, jak to dnes chodí - jen pro zajímavost | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |