• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Chiptuning - zkuąenosti
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Mmic
Monday 20 June 2005 - 09:09:47 Citovat
Host
Ahoj!

Prosím vąechny, kdo máte osobní zkuąenosti s chiptuningem o radu a pomoc při rozhodování, zda ano či ne, a kdyľ tak od jaké firmy si nechat "načipovat" motor 2,0 DTL. Mám najeto jiľ přes 200 tis. km a odpojený EGR (odpojená a ucpaná podtlaková hadička ovládající EGR). Zajímají mne fundované informace, článků a příspěvků jsem přečetl jiľ spoustu, vím jaká jsou rizika, ale nenalezl jsem odpověď na otázku: je reálné zvýąení výkonu +25 koní a +70Nm? Co to udělá s ľivotností? Co třeba olej? Pouľívám 10W-40 lehkoběľný s molykou. Doporučíte mi nějakou konkrétní firmu, nejlépe z okolí Brna? Máte zkuąenosti s ABCTUNING? Díky Michal
Yper
Monday 20 June 2005 - 09:26:31 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Spíą mne zajímá, ľe máą odpojený EGR! Co na to říká kontrolka diagnostiky motoru - rozsvěcuje se?
Jinak se podívej do starąích příspěvků v této poradně - je to tady popsáno i s odkazy na firmy, které to provádějí.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Anonymní
Monday 20 June 2005 - 09:42:26 Citovat
Host
Kontrolka občas svítí - kdyľ není motor v zátahu (třeba kdyľ to ąudlám po městě), ale stačí trochu hnout s plynem a zhasne. Kdyľ to připojím, tak to absolutně nejede, zvuk jak traktor a ľere olej, asi by bylo lepąí koupit nový, ale uľ to tak mám cca rok a 20tis km a zatím v pohodě. Nebo myslíą, ľe mně čeká nemilé překvapení?
Máca
Monday 20 June 2005 - 09:52:15 Citovat
Host
To Yper: kdyľ jsem příąel na to, ľe mám děravý EGR, ucpal jsem ho a 1-2 týdny jezdil s ucpávkou.
Vzhledem k tomu, ľe jsem byl zvědav, jak to bude mít vliv na výkon a spotřebu, najel jsem 500km s funkčním EGR a poté jsem ho ucpal.
Záveř: při ucpaném EGR (ucpaný přívod podtlaku) auto se lépe rozjíľdělo a mělo větąí odpych - řekl bych, ľe turbo zabíralo mnohem dřív, tím pádem bylo rychlejąí a spotřeba o půl litr niľąí ALE: kontrolka se mi rozsvědcovala po 5 km v otáčkách 1500-2000, kdyľ jsem přidal plyn, tak zhasla. To by se dalo překousnout, ale stalo se mi 2x, ľe při větąím výkonu do kopce se mi rozsvítila a drľela - poté jsem musel zastavit a vypnout zapalování, pak vąe OK. Stávalo se to zřídka jen při velké zátěľi do kopce, nevím, jestli to zato stojí, ale bral bych ten výkon. Mám ale '97 DTL , moľná se novějąí řídící jednotka bude chovat jinak.
Jeątě jsem uvaľovat o pohodlném vypínání - koupím si na vrakoviąti jeąte jeden solenoid před EGR a budu ho ovládat z interiéru, chci aby mi to jelo, zapnu si to ....

To Mmic : je tady přímo vlákno o chipu, sám o tom uvaľuji, ale pořád čekám, ľe to podstoupí jeątě někdo jiný, nerad bych vyhodil peníze do vzduchu - jako asi kaľdý
Máca
Monday 20 June 2005 - 09:52:37 Citovat
Host
To Yper: kdyľ jsem příąel na to, ľe mám děravý EGR, ucpal jsem ho a 1-2 týdny jezdil s ucpávkou.
Vzhledem k tomu, ľe jsem byl zvědav, jak to bude mít vliv na výkon a spotřebu, najel jsem 500km s funkčním EGR a poté jsem ho ucpal.
Záveř: při ucpaném EGR (ucpaný přívod podtlaku) auto se lépe rozjíľdělo a mělo větąí odpych - řekl bych, ľe turbo zabíralo mnohem dřív, tím pádem bylo rychlejąí a spotřeba o půl litr niľąí ALE: kontrolka se mi rozsvědcovala po 5 km v otáčkách 1500-2000, kdyľ jsem přidal plyn, tak zhasla. To by se dalo překousnout, ale stalo se mi 2x, ľe při větąím výkonu do kopce se mi rozsvítila a drľela - poté jsem musel zastavit a vypnout zapalování, pak vąe OK. Stávalo se to zřídka jen při velké zátěľi do kopce, nevím, jestli to zato stojí, ale bral bych ten výkon. Mám ale '97 DTL , moľná se novějąí řídící jednotka bude chovat jinak.
Jeątě jsem uvaľovat o pohodlném vypínání - koupím si na vrakoviąti jeąte jeden solenoid před EGR a budu ho ovládat z interiéru, chci aby mi to jelo, zapnu si to ....

To Mmic : je tady přímo vlákno o chipu, sám o tom uvaľuji, ale pořád čekám, ľe to podstoupí jeątě někdo jiný, nerad bych vyhodil peníze do vzduchu - jako asi kaľdý
Mmic
Monday 20 June 2005 - 09:59:33 Citovat
Host
V tom vlákně o chipu toho moc není, potřeboval bych osobní zkuąenosti, údaje z brzdy apod... Plků jsem četl jiľ dost
Yper
Monday 20 June 2005 - 10:30:37 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Já to čiplé mám předchozím majitelem - měl jsem k tomu i protokol, ale zatím jsem to nenaąel - no taky spíą ani nijak váľně nehledal.
Já ale nedokáľu posoudit, zda mi to jede tak či onak, protoľe jsem v normálním DTLku vlastně nejel.
Leda bychom se seąli na srazu a vyzkouąeli si to.
Co vy na to a hlavně ty Máco - jseą přeci ze ZPlzně!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
imation
Monday 20 June 2005 - 11:05:47 Citovat
Host
jak zjistím ľe mám děravý egr zkouąel jsem ho zaslepit a byla to totální mrtvola
Anonymní
Monday 20 June 2005 - 11:06:59 Citovat
Host
jak zjistím ľe mám děravý egr zkouąel jsem ho zaslepit a byla to totální mrtvola
Mmic
Monday 20 June 2005 - 11:58:25 Citovat
Host
To Yper:
Jde mi hlavně o to, abych si ten motor nezničil. Auto je můj miláček, myslím, ľe se o něj starám dobře a nějak mu do těla nedávám. Ale občas na předjíľdění by se mi pár koní hodilo.
Podle papírů to má jen 82 koní, ale Octaviím s 90 koňma neujedu - asi tolik k přirovnání jak to jede...

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1421 sec,0.1109 z toho dotazů.