Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Opel Vectra 1.6i 16V - drát k čidlu teploty (oxodace) |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Dan |
| ||
Host | Dobrý den všem, bohužel, nikde jsem nenašel odpověď k mému dotazu, a tak zakládám nové vlákno. Auto mi po zahřátí na provozní teplotu cuká, a tak jsem byl nucen vše zkontrolovat. Po chvíli hledání jsem přišel na zoxidovaný drát, který je jasně přerušený (je ve svazku dalších drátů, který vede nad chladičem), ovšem dle mého vede kamsi do nějakého čidla, které je na chladiči, jenže jsou tam dvě. Může mi tedy prosím někdo vysvětlit, k čemu tam ty čidla jsou? Jedno je zřejmě pro spuštění ventilátoru chlazení, ale u toho druhého si nedokážu vysvětlit, jakou tam má funkci. Jinak jsem už drátek napojil jiným... Děkuji předem za vaše drahocenné odpovědi. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Jen ještě dodám, že obě čidla jsou zboku nadsebou po levé straně chladiče ... | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Odkaz ... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Jee, díky moc. Já to teda nikde nemohl najít... A pak ještě jedna maličkost - vím, že je toho tady o cukání hodně, ale ohledně mého problému jsem opět nic nenašel. Po zahřátí na provozní teplotu (82 - 95 stupňů) auto začne při akceleraci cukat, hlavně třeba při zařazení dvojky nebo trojky a následném puštění spojky + přidání plynu auto dost zacuká v rozmezí otáček 1000 - 2000. Vše vyčištěno, zkontrolováno, a už jsem bezradný. Svíčky a různý filtry jsou nedávno měněny. Kontrolka motoru nic nehlásí... | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | To mi prijde jako selhani zapalovani. Nevim, jestli ma Tvuj vuz zapalovaci kabely nebo moduly, ale prover, jestli neprobiji. Svice, pokud mas spravny typ, zkontroluj znovu a nastav na vsech stejny odtrh ( byva 0,7-0,9 podle auta ). Cim mensi, tim nizsi narok na zapalovaci trafo a kabelaz. Mne se osvedcilo nechat motor bezet v noci s otevrenou kapotou - pripadne svody na VN kabelech jsou za tmy videt. Ve vyjimecnych pripadech svice selhavaji pri zmene teploty a provoznich podminek motoru - proto by mely byt instalovany ty, co tam patri, pripadne v lepsi kvalite ( iridium ) | ||
| |||
Dan |
| ||
Host | Je to nějaký divný. Včera jsem pro jistotu čistil škrtící klapku a o dost se to zlepšilo, ale stejnak - když jedu do kopce na dvojku, otáčky přes 2000, tak nic, pak zařadím trojku a otáčky cca 1500, plyn dám skoro na podlahu (do kopce je to na chvíli nutné než se motor vytočí) a auto prostě párkrát cukne, jinak pak už ne, když otáčky přesáhnou cca 2000. Přišel jsem ale na jednu věc - nedávno jsem totiž vyřazoval tu nádobku s aktiv. uhlím, jelikož neustále ucpávala systém odvětrání. Ty hadičky pod blatníkem jsem propojil do sebe a od tý doby musím mít povolené víčko od nádrže, jelikož to jinak šíleně tlakuje. Myslíte, že by si to díky tomu povolenému víčku mohlo někde přisávat vzduch? Nevím, jestli to neškodí třeba pal. čerpadlu. Každopádně jsem ještě nekontroloval, zda se uhlí nedostalo i do sání skrz ten elektromag. filtr odsávání u motoru. Je to možné? Hadička co vede od sání do toho el. filtru je stejnak nějaká popraskaná, ale netuším, zda to může mít nějaký vliv na chod motoru - třeba si to tou hadičkou přisává falešný vzduch? Díky moc, vážím si každé rady | ||
| |||